Saaren taika. Tiesitkö?
Käykääs lukemassa ig https://www.instagram.com/karkkipaivasanni?igsh=MWJ6OW84Zjlxem02ZA==
ja Perniönseudun Sanomien viimeinen nettilehti.
Kommentit (242)
Vai lukeeko täällä joku Me naisetia ja Kotiliesiä (yksikön partitiivi), asuu Helsinkissä ja vierailee kesällä Turkussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ihmeellistä markkinointia tosiaan. Mitä tämä esim meinaa: " Valitettavasti Suomen Varottaja on asettanut meidät konkurssiin ja myymme lopun varastomme super-sle hintaan " huhtikuussa 2023.
Onko tuossa virhe vai tarkoituksella tehty? Joka tapauksessa kuluttajaa harhaanjohtavaa mainontaa, koska konkurssiin tuo yritys ei ole ollut menossa. Liikevaihto päälle 8 miljoonaa ja tuloskin on melko ok, ~400 000 e.
Huhtikuussa on aprillipäivä, ettei olisi sellaisesta kyse 🤣🤣
Juu näin kertoivat viime vuonna ja aprilliahan se oli, muistan kun siitäkin tuli pieni haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ihmeellistä markkinointia tosiaan. Mitä tämä esim meinaa: " Valitettavasti Suomen Varottaja on asettanut meidät konkurssiin ja myymme lopun varastomme super-sle hintaan " huhtikuussa 2023.
Onko tuossa virhe vai tarkoituksella tehty? Joka tapauksessa kuluttajaa harhaanjohtavaa mainontaa, koska konkurssiin tuo yritys ei ole ollut menossa. Liikevaihto päälle 8 miljoonaa ja tuloskin on melko ok, ~400 000 e.
Huhtikuussa on aprillipäivä, ettei olisi sellaisesta kyse 🤣🤣
Juu näin kertoivat viime vuonna ja aprilliahan se oli, muistan kun siitäkin tuli pieni haloo.
Suomen Varottaja.
Onko tällä perustajalla mitään kosmetiikkaa tai kemiaan liittyviä opintoja? Löytyy vain juttuja rikollisesta huume menneisyydestä. Sikäli hienosti pärjännyt kyllä yrityksensä kanssa, taisi iskeä ahneus ja vauhtisokeus tuotteiden kanssa
Minua on häirinnyt kyseisen yrityksen markkinointi jo pitkään. Ihon sairauksia ei millään paranneta kosmetiikalla. Kosmetiikka on kosmetiikkaa, ja lääkkeillä hoidetaan ihon sairauksia, esim. podia, aknea, psoria, ruusufinniä. Itselläni on ruusufinni ja pod, joita hoidettiin 3kk antibiootilla, ei teepuuöljysaippualla. Kun kommentoin johonkin kyseisen yrityksen somepostaukseen aiheesta, se poistettiin. Kosmetiikalla ei koskaan paranneta sairauksia. Varma tieto. Olen opiskellut kosmetiikkalainsäädäntöä.
Googleenkin voisi nyt käydä antamassa totuudenmukaisen arvostelun yrityksestä. Vois olla tähdet vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein mennä katsomaan kuka tämä karkkipäivä-ihminen on, kun noin vahvoja mielipiteitä jakaa netissä. On siis ollut kiinnostunut kosmetiikasta, ja mitään ammattiosaamista ei ole. Jonkin yksittäisen kurssin käynyt jos luin oikein ton About-osaston. En väitä etteikö maallikkokin voisi ymmärtää mikä on ja mikä ei ole hyväksi ihmisen iholle, mutta esimerkiksi YouTubessa on useampikin ihotautilääkäri jakamassa tietoa turvallisista tuotteista. Luonnollisuus ja sen painottaminen on harhaanjohtavaa, oli kyse sitten kosmetiikasta tai ruoasta. Luonnollinen ainesosa ei aina ole parempi. Luonnosta löytyy lähestulkoon kaikki myrkyt jotka meidät tappaa ja luonnosta ne raaka-aineet revitään. En osaa sanoa mitään muuta tuohon Saaren Taika-keissiin, mutta selvästihän he korjaavat tilannetta koko ajan aktiivisesti vaikka eivät nimenomaan hänelle vastaa enää.
Iho on myös melko yksilöllinen. Viime viikolla ostin apteekista henkilökunnan suositteleman erikoisvoiteen ja kyllä pahensi ihon tulehdusta ja pukkasi muutaman ruusufinnin lisää. Mulle suurin osa apteekin ja ammattilaisten suosituksista ei sovi, koska iho on poikkeuksellisen herkkä ja poikkeuksellinen. Kannattaa itse tarkkailla sitä, mikä iholle sopii ja mikä ei sovi sekä toimia sen mukaan. Mainoksilla mulle ei saa myytyä mitään kosmetiikkaa. Kiinnitän huomiota ainesosa-luetteloihin ja myös tuotearvosteluja kannattaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Minua on häirinnyt kyseisen yrityksen markkinointi jo pitkään. Ihon sairauksia ei millään paranneta kosmetiikalla. Kosmetiikka on kosmetiikkaa, ja lääkkeillä hoidetaan ihon sairauksia, esim. podia, aknea, psoria, ruusufinniä. Itselläni on ruusufinni ja pod, joita hoidettiin 3kk antibiootilla, ei teepuuöljysaippualla. Kun kommentoin johonkin kyseisen yrityksen somepostaukseen aiheesta, se poistettiin. Kosmetiikalla ei koskaan paranneta sairauksia. Varma tieto. Olen opiskellut kosmetiikkalainsäädäntöä.
Ihon sairaudet on useinkin sellaisia, ettei niitä voi parantaa. Ainoastaan oireilua voi ennaltaehkäistä. Atooppinen iho ja atopia on geeneissä, perinnöllistä ja vissiin Psoriaskin.
Vierailija kirjoitti:
Se niiden siivoussaippuapala on oikeesti ollu hyvä, millään muulla ei oo lähteny niin hyvin kalkit suihkusta. En siis ole kovin kiinnostunut mitä siinä on tai missä on tehty, onpahan toiminut, eikä tarvitse suihkia voimakkaan tuoksuisia pesuaineita ympäri kylppäriä. Monet mitä marketeissa myydään haisee ihan kemikaalille.
Mä onnistuin pilaamaan sillä kasvihuoneen seinät. Ovat usean huuhtelunkin jäljiltä harmaat. Ennen näkyi läpi, mutta saippuasta jäi harmaa kalvo joka ei lähde millään pois. Laitoin tästä palautetta facessa, mutta kyseinen firma poisti julkaisuni.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä perustajalla mitään kosmetiikkaa tai kemiaan liittyviä opintoja? Löytyy vain juttuja rikollisesta huume menneisyydestä. Sikäli hienosti pärjännyt kyllä yrityksensä kanssa, taisi iskeä ahneus ja vauhtisokeus tuotteiden kanssa
Eikös huumeetkin ole jatkettuja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihon sairaudet on useinkin sellaisia, ettei niitä voi parantaa. Ainoastaan oireilua voi ennaltaehkäistä. Atooppinen iho ja atopia on geeneissä, perinnöllistä ja vissiin Psoriaskin.
Höpöhöpö. Nyt puhut näköjään asiasta, josta et tiedä. Sairauksia hoidetaan nimenomaan lääkärin määräämillä lääkkeillä, ei Saaren Taian saippuoilla. Kyllä mun ihotulehdus lääkkeillä parani. Ennaltaehkäisetkö sä psoria jollakin? Faktat pöytään, kiitos. Älä oleta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuota Saaren taika-brändin hehkutusta jo pidemmän aikaa ihmetellyt. Luonnonkosmetiikkaa nähnykään ja hölmöt kuluttajat uskovat. Hyvä, että näitä selkeitä harhaanjohtamisia (= huijauksia) tuodaan esille.
jep ja kun sattui lukemaan me naisista perustajan taustat. Liian hieno tuhkimotarina ollakseen täysin totta ja näillä taustoilla saattaa olla erittäin suuri houkutus kääriä fyffet ekobuumista hiukan totuutta kaunistelemalla . Sanni näyttää nyt saavan aikamoista mollausta eri some-alustoilla osakseen emmekä tiedä kuka näitä somevoimia komentaa. Hyvä, että uskalsi kuitenkin tuoda totuuden ilmi. Hän on kuitenkin pitkään ollut kosmetiikkaharrastaja ja tehnyt töitä sen parissa eli tietämystä on vaikkei kemisti olekaan. Itse käytän siis perus erisania/lv:tä eli en ole mikään luonnonkosmetiikkafani olen kuitenkin lukenut Sannin blogia aika ajoin ihan mielenkiinnosta eikä hän mollaa mitään huvikseen, kuten ei nytkään ollut kyse mollauksesta. Saaren taian osalta vain huvittanut nämä aina uudet ihmetuotteet, jotka toimivat kaikille ja kaikki vaivat lähtee ja jengi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Saaressa eli Särkisalossa ei ole alkuajan jälkeen valmistettu mitään. Perniössä tehdään pari tuotetta ja loput bulkkitehtaissa ulkomailla. Avainlipun saa kun konttori ja pakkaus tai markkinointi tehdään Suomessa.
Tämä on nyt Saaren Taikan loppu
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa, kyllä tuotannostakin suurin osa pitää olla Suomessa. Yrityksellä voi olla vain osa tuotteista avainlippumerkittyjä.
Saaren taikalla on suurin osa tuotannosta ulkomailla...
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin, vai lukiko heidän sivustollaan joskus 100% kotimainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko noilla sanoilla lukenut, mutta vahvasti annettu ymmärtää, mm. kirjoittamalla että hän ja miehensä tekevät itse omin pikku kätösin tuotteet saaressa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luki. Wayback Machinella löytyy verkkosivujen etusivut yms. Hesarille oli jo omistaja ehtinyt valehtelemaan aurinkovoiteen pois vedosta jo aikaa sitten (oli edelleen myynnissä myös Sannin julkaisujen jälkeen), mutta netti ei unohda ja screenshotit on tallessa. Sannille kiitos, että ST epärehellinen toiminta tuli ilmi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luki. 100% kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Tässä taas huomataan se, miten tärkeää koulutus on joillakin aloilla. Itse en tän farssin jälkeen kehtaisi yrityksen perustajana enää kutsua itseäni tuotekehittäjäksi. Varsinkaan kun hänellä ei ole minkäänlaista koulutusta kosmetiikka-alalta, eikä näemmä tarvittavaa osaamista raaka-aineista.
Todella noloa!
Aikamoista hölmöläisen hommaa on myös se, että ei olla hommattu ammattitaitoista konsulttia näitä asioita hoitamaan. Eiköhän tässä kohdin ole selvää, että ahneus on ajanut toimintaa.
No ei ainakaan aurinkovoiteiden suojakerroin voi olla mitään "vain markkinointia", vaan kyllä siihen pitää luottaa. Tuo on jo todella vakava valhe jos spf ei pidä paikkaansa.
Juu totta kai, tarkoitin tuolla puhtaasti tuota mielikuvilla markkinointia. Tietenkin tuotteiden faktat pitää olla kunnossa, vaikka mitä muuta niistä kirjoitettaisiin.