Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit

Kommentit (1250)

Vierailija
181/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mukavan kuuloinen ja -näköinen mies. Kuvien perusteella en olisi kuitenkaan valinnut häntä niin uusien kuin vanhojenkaan kuvien perusteella, koska niistä näkyy, että arvomme ja mielenkiinnonkohteemme tuskin kohtaavat:

En tykkää festareista enkä polarisoivista laseista ;)

Pukumaailmatyöt eivät yleensä vastaa arvojani, vaikka poikkeuksia toki on. 

Hänellä on paljon kuvia ulkomailta, itse yritän välttää matkustamista ainakin kaukokohteisiin.

Laskettelusta en välitä ollenkaan, vaan talvilajini on hiihto. Inhoan katsoa kesällä laskettelurinteitä, joilla luonto on pilattu.

Uusissa kuvissa pahinta on varmaan tuo hirveä Boss-paita. Toivottavasti se on vitsi, mutta vaikka olisikin, ei iskisi minuun.

Sen sijaan tykkään kovasti vanhasta siltakuvasta, jossa salskea kroppa tulee esiin. Tosi namun näköinen. Valitettavasti tämä kuva on poistettu uusien joukosta.

Ainakin omalla kohdallani siis yksityiskohdat ratkaisevat. Kuvissa on aina paljon muitakin viestejä kuin pelkästään henkilön ulkonäkö.

Vierailija
182/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.

Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen,  ei ole woke  eikä tatuoitu.

Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.

Mä en tunne yhtään naista, joka ei olisi ainakin jossain määrin woke.

Miksi nainen haluaisi miehen, joka vastustaa ihmisoikeuksia? Empatiakyvyttömän ja kovasydämisen ihmisen?

No ehkä joku, mutta itse en tosiaan tällaisia tunne.

Minun mieheni on enemmän woke kuin minä. Toki jos mittari on tuo "ihmisoikeudet" niin kaikkihan me normaalit ihmiset ollaan wokeja.

Se vaan sitten todellisuudessa vaihtelee mitä niiden "ihmisoikeuksien" nimissä ajetaan ja siitä löytyy se todellinen woken aste. Mieheni on oikein empaatikkojen empaatikko, joten häneen on vedonnut aina ne vaatimukset, jotka krokotiilinkyyneleet silmissä esitetään, riippumatta itse vaatimuksesta. Itse en vielä vakuutu, että ihmisoikeuksiahan on nyt loukattu, sillä, että joku näin itku silmässä esittää.

No, mieheni maksoi lähes kymppitonnilla ex naisystävänsä lapsettomuushoitoja, vaikka on aina kertonut varsin avoimesti ettei koskaan tule haluamaan yhtäkään lasta ja jopa eronnut nuoruuden avioliitosta lapsikysymyksen vuoksi.  Että sellaisista tilanteista oikein empaattinen ihminen saattaa itsensä löytää. Vaikkapa anteeksipyytelemässä esittämäänsä mikroaggressiota, jonka sellaiseksi on määritellyt omavaltaisesti yksi yksilö 10 sekuntia sitten. Tai häviämässä koko elämänsä harjoittelemassaan lajissa naistensarjassa jollekin, jonka kropasta testosteroni on tehnyt 30 cm pidemmän ja 40% lihaksikkaamman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkaisin Joonakselle ihan ekaksi, että ei Tinderöisi Suomessa.

Jo lahden toisella puolella on varmasti erilaista, saati hiukankaan eksoottisemmassa maassa.

Jos olisin Joonas, en edes etsisi suomimammaa, koska sellaisen kanssa ei voi kuin pettyä.

Hän on vuoroviikkovanhempi.

Eiköhän halua ihan itse pysyä Suomessa ja lähellä lapsiaan.

Vierailija
184/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpais mulle, mutta tuskin kelpaan hänelle. Olen hoikka ja ikäisekseni kaunis, mutta häntä jokusen vuoden vanhempi ja mulla on pieniä lapsia. Enkä ole erityisen varakas. Näillä spekseillä jäisin auttamatta rannalle. Kaveri kun suuntaisi katseen itseään vanhempiin naisiin, alkaisi matcheja tulla. Sorry boys! Olette itse kranttuja! Kaikkien deittiappitilastojen mukaan.

Päin vastoin, kaikkien deittiappitilastojen mukaan suomalaisten miesten pitäisi olla paljon, paljon krantumpia. Nykytilannehan on sellainen, että naisille ei ole rimaa lainkaan.

Vierailija
185/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on aika paljon ikäistään vanhemman näköinen. 

Tämä. En ymmärrä kommentteja siitä miten peruskomea ja hyvännäköinen.

Hän on kaljuuntunut, suht rasvakas ja iho on täysin pilalla joko auringonotosta tai tupakoinnista.

Swaipit tehdään valtaosin ulkonäön perusteella näissä äpeissä ja yksi swaippi tehdään sekunnin murto-osassa riippuen siitä ovatko kasvot kivat vai ei.

Hän on huomattavan setäytyneen näköinen ikäisekseen. Tarkoitus ei ole lytätä vaan kertoa inhorealistisesti miksi matcheja ei tule.

Näkisinpä sinun naamasi. Jos et ole vielä Joonaksen ikäinen, olisi kiinnostavaa nähdä, millainen olet hänen iässään.

Olen 38v ja käyn säännöllisesti kasvohoidoissa, olen teetättänyt kulmat, tehnyt juvederm-hoidon viimeksi maaliskuussa, käyn kalliilla kampaajalla panostan laatumeikkeihin, olen korjannut kasvoista pari virhettä veitsen alla (ei voi nähdä että olen käynyt, samoin pistoshoitoihin en mene).

Urheilen päivittäin ja ruokavalioni koostuu kasviksista ja kohtuullisesta määrästä proteiinia.

Olen ulkoisesti eri planeetalta tuon tyypin kanssa. Eniten olen itse matchannut 32-35v kasvoiltaan hyvännäköisten, pitkien atleettisten miesten kanssa joilla on hiukset päässä. Näitä saa tosin tässä maassa etsiä kuin neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
186/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ilmainen vinkki hänelle:

En painaisi sydäntä, koska profiilista paistaa kilometrien päähän, ettei ole valmis vakavaan, vaan etsii naista kertakäyttöelämään.

Kiitos ei.

Vierailija
187/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee, että Tinderissä esim. tämä Joonas voi yli nelikymppisenä, eli 45 vuotiaana hakea itselleen 30 vuotiaan naisen. Se aika meni jo. 30 vuotias itsellinen itsestään huolta pitävä nainen ei todella ala seurusteleen 45 vuotiaan itsestään ei huolta pitävän, ei menestyneen miehen kanssa. Joonas nostaa nyt sitä naisen ikärajaa ja hakee seuraa +50 vuotiaista naisista, tarjoaa heille illallisen ja pitää muutenkin hyvävä. 45 v Joonas ei todella saa mitään seksisuhdetta nuorempien kanssa. Elämän realiteetit hukassa hänellä. 

Kai silti voi arkisemmankin näköinen mies olettaa, että voisi etsiä kumppaneita oman ikäisistä? Ei kenenkään tarvitse huolia edes treffeille sellaisia, jotka eivät kiinnosta. 

Olen itsekin 43, ja jos olisin seuraa etsimässä, yläikäraja olisi korkeintaan noin 51-52 vuotta. 

Kysynnän ja tarjonnan lait. Mitä nuorempi nainen, sitä enemmän kysyntää eri ikäisten miesten keskuudessa. Nuorilla naisilla on myös runsaiten valinnanvaraa. Eli vastaus kysymykseesi: voi olettaa, tottakai, mutta kilpailua on. Jos sulla on tuo yläikäraja, niin se on todellakin realismia. Moni kuitenkin tahtoo itseään edes muutaman vuoden nuoremman naisen, ehkä sinäkin mutta myös Simo, Ville, Jussi ja Pekka.

Vierailija
188/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkaisin Joonakselle ihan ekaksi, että ei Tinderöisi Suomessa.

Jo lahden toisella puolella on varmasti erilaista, saati hiukankaan eksoottisemmassa maassa.

Jos olisin Joonas, en edes etsisi suomimammaa, koska sellaisen kanssa ei voi kuin pettyä.

Hän on vuoroviikkovanhempi.

Eiköhän halua ihan itse pysyä Suomessa ja lähellä lapsiaan.

Ei kai tuossa iässä miehellä voi enää kovin pienet lapset olla? Tai jos on, niin kannattaa odottaa pari vuotta, ja lähteä joka tapauksessa etsimään ulkomailta seuraa. Ja ajankäyttöhän on järjestelykysymys; jos haluaa oikeasti uuden kumppanin, niin siihen kannattaa panostaa.

Hyvin tienaava, valkoihoinen eurooppalainen, sporttinen, vanhempi mies on todella kuumaa valuuttaa vaikkapa Etelä-Amerikassa. 

Joonas löytäisi sieltä kepeästi jonkun koulutetun, kielitaitoisen, kauniin ja itseään 15 vuotta nuoremman naisen, jos itsellä halua on.

Vierailija
189/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, voidaan jankata onko Joonas komea tai ei. Kaikilla varmasti joku mielipide.

Oleellista on kuitenkin, ettei hänen olemuksensa välity. Tuntuu jotenkin sliipatulta ja paperiselta.

En usko, että Joonas oikeasti on noin yksiulotteinen ja ympäripyöreä.

Jos tuon perusteella pitäisi aloittaa smalltalk, niin enpä tiedä mihin tarttuisin.

Toisaalta itse en ole johtaja, urheilija enkä kahvinjuoja. En vuoroviikkovanhempikaan.

Hesarissa mainitsi, että voisi katsella yhdessä satavuotiaita taloja. Se kuulosti jo kiinnostavammalta. Sai heti mielikuvan, että pitää vanhan ajan estetiikasta ja tykkää kävellä vanhoissa kortteleissa.

Vierailija
190/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kaljuuntunut, suht rasvakas ja iho on täysin pilalla joko auringonotosta tai tupakoinnista.

Swaipit tehdään valtaosin ulkonäön perusteella näissä äpeissä ja yksi swaippi tehdään sekunnin murto-osassa riippuen siitä ovatko kasvot kivat vai ei.

Hän on huomattavan setäytyneen näköinen ikäisekseen. Tarkoitus ei ole lytätä vaan kertoa inhorealistisesti miksi matcheja ei tule.

Tämä!! En minä antaisi tykkäystä Joonakselle, koska hän ei ole yhtään makuuni ulkonäöllisesti. Se että hymyileekö hän kuvissaan vai ei, on minulle ihan sivuseikka.

http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/360_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…

Olisiko tämä enemmän tyyppiäsi?

Vierailija
191/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pukumaailmatyöt eivät yleensä vastaa arvojani,"

Nyt olen yhtenä kysymysmerkkinä. Mitä sellaiset arvot oikein sitten ovat, joihin ei tietotyö sovi? Ideologinen työttömyys ehkä?

Vierailija
192/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että rääkkää itseään jossain aerobisessa lajissa mahdottomuuksiin, ei todella tee miehestä muuta, kuin kuivan kesän oravan silmäpusseilla. rasittavan oloinen ihminen, ei halua sitoutua, ei halua lapsia. hänen on pakko hakea nuoremmista naisista seksisuhdetta, koska kukaan itseään kunnioittava nainen ei lähtisi Joonaksen matkaan. Nuoret naiset ovat nykyään niin fiksuja, että heihin ei uppoa 70-lukulaisen hiihtosukset tai sun muut kalakuvat. Joonakselle sopii noin 55-65 vuotias nainen, sellanen 10 vuotta häntä vanhempi. Vaikka leskeksi jäänyt nainen tms. Ei missään tapauksessa häntä 10 vuotta nuorempi, vaan vanhempi. 

Vierailija
193/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpais mulle, mutta tuskin kelpaan hänelle. Olen hoikka ja ikäisekseni kaunis, mutta häntä jokusen vuoden vanhempi ja mulla on pieniä lapsia. Enkä ole erityisen varakas. Näillä spekseillä jäisin auttamatta rannalle. Kaveri kun suuntaisi katseen itseään vanhempiin naisiin, alkaisi matcheja tulla. Sorry boys! Olette itse kranttuja! Kaikkien deittiappitilastojen mukaan.

Päin vastoin, kaikkien deittiappitilastojen mukaan suomalaisten miesten pitäisi olla paljon, paljon krantumpia. Nykytilannehan on sellainen, että naisille ei ole rimaa lainkaan.

Useiden tilastojen mukaan miehet etsii appeista n. 23-vuotiasta naista, naiset itseään jonkin verran vanhempaa. Lopputulos: kaikki pettyvät. 

Vierailija
194/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!! En minä antaisi tykkäystä Joonakselle, koska hän ei ole yhtään makuuni ulkonäöllisesti. Se että hymyileekö hän kuvissaan vai ei, on minulle ihan sivuseikka.

http://t4.f

anteeksi, hirveä

Vierailija
195/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että rääkkää itseään jossain aerobisessa lajissa mahdottomuuksiin, ei todella tee miehestä muuta, kuin kuivan kesän oravan silmäpusseilla. rasittavan oloinen ihminen, ei halua sitoutua, ei halua lapsia. hänen on pakko hakea nuoremmista naisista seksisuhdetta, koska kukaan itseään kunnioittava nainen ei lähtisi Joonaksen matkaan. Nuoret naiset ovat nykyään niin fiksuja, että heihin ei uppoa 70-lukulaisen hiihtosukset tai sun muut kalakuvat. Joonakselle sopii noin 55-65 vuotias nainen, sellanen 10 vuotta häntä vanhempi. Vaikka leskeksi jäänyt nainen tms. Ei missään tapauksessa häntä 10 vuotta nuorempi, vaan vanhempi. 

Ja juuri tässä viestissä kiteytyy se, miksi Suomesta ei kenenkään 40 vuotta täyttäneen miehen kannata naisseuraa etsiä.

Vierailija
196/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisinpä sinun naamasi. Jos et ole vielä Joonaksen ikäinen, olisi kiinnostavaa nähdä, millainen olet hänen iässään.

Mä en ole ton kommentin kirjoittaja, mutta oon pari vuotta kyseistä miestä nuorempi ja näytän siltä että voisin olla hänen lapsensa. Ex-mieheni oli vähän samalla tavalla rupsahtanut kuin tämä Joonas, ja vaikka hän oli samanikäinen kuin minä, meitä luultiin välillä isäksi ja tyttäreksi. 

Vierailija
197/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tällä palstalla, jotka kommentoivat, että Joonaksen pitäisi kehittää ulkonäköään hiustensiirroin ja salilla:

http://www.shutterstock.com/shutterstock/photos/29737570/display_1500/s…

Vierailija
198/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiselle Joonaksen ikäiselle lapselliselle naiselle näkyy profiilissa myös se, miksi ero on alun perin tullut. Joonas ei ole sitä vielä itse ehkä ymmärtänyt/halua muuttua. Eli miksi joku eroaisi mukavasta ja varakkaasta perhekeskeisestä miehestä? Kun rakkaus loppui? Ei sentään, kyllä ne syyt on siellä perheeseen/parisuhteeseen panostamisen puolella. Miten sitä ehtiikään, kun aina on töissä tai harrastaa! Mahdollisesti jakoivat talouden kulut vielä 50:50, vaikka nainen tienasi puolet siitä, mitä Joonas. Kannattaisi ensin käydä se ero henkisesti läpi ja miettiä, mitä oikeasti haluaa ja on annettavaa seuraavaan suhteeseen. Tinder ei ole kavereita varten.

Vierailija
199/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ilmainen vinkki hänelle:

En painaisi sydäntä, koska profiilista paistaa kilometrien päähän, ettei ole valmis vakavaan, vaan etsii naista kertakäyttöelämään.

Kiitos ei.

Naisena ihmettelen, että ihanko tosissaan te muut naiset etsitte miehistä ennen kaikkea tai jopa vain ja ainoastaan loppuelämän kumppania? Itse ainakin nuorempana seurustelin eri tavoin erilaisten miesten kanssa  ja katselin ajan kanssa, mitä jutuista seuraa. Eihän sitä etukäteen voi mitenkään tietää. Vähän rennompaan asenteeseen voisi moni pyrkiä. 

Tällä tekniikalla sain hyviä kokemuksia ja nyt olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta yhdessä ja hyvin menee edelleen. 

Vierailija
200/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole. Kalju ja sänkiparta ehkä vanhentaa, mutta hyvässä kunnossa mies on noin muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme