Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit

Kommentit (1250)

Vierailija
541/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan oloinen mies. Olen Tinderissä ja etsin Joonaksen kaltaista miestä, joka harrastaa juuri noita harrastuksia kuin Joonas. Luulen, että kuuluisin hänen kohderyhmäänsä. Asutaan samassa kaupungissakin vielä. Hän ei vaan ole tullut Tinderissä vastaan. Itse saan naisena muuten kyllä koko ajan tykkäyksiä ja mätsejä, joten kaikille kivoille miehille en tykkäyksiä paina, koska treffipyyntöjä on jo nyt liikaa.

Sinähän voisit ottaa Hesarin toimituksen kautta Joonakseen yhteyttä. 

Voisin, mutta mulla on jo sovittuna treffejä parin kiinnostavan miehen kanssa ja pitkä jono miehiä perässä Jos näistä ei tule mitään, etsin Joonaksen jostain😍

Vierailija
542/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahahaaa. Yli-ikäinen ukko meni Tinderiin ja kuvitteli että voi napin painalluksella tilata nuoremman ja kauniimman naisen treffeille ja petiin. Sitten itketään oikein lehteen asti pettyneenä kun naisia ei tulvinutkaan keskinkertaisen sedän kotiovelle minimivaivalla :D Nää on niin nähty.

Saa sinne mennä vaikka ois 90

Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku keksii tällaisen niin muistakaa, että se oli minun ideani ensin.

Olen niin kyllästynyt Tinderin kliseisiin. Noloihin emojijonoihin (vaikka ymmä

Tietysti haluaisin, että se koskee kaikkia. En minäkään haluaisi tulla tykätyksi vain naaman perusteella. Ihan tarpeeksi kokemusta siitäkin.

-sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahahaaa. Yli-ikäinen ukko meni Tinderiin ja kuvitteli että voi napin painalluksella tilata nuoremman ja kauniimman naisen treffeille ja petiin. Sitten itketään oikein lehteen asti pettyneenä kun naisia ei tulvinutkaan keskinkertaisen sedän kotiovelle minimivaivalla :D Nää on niin nähty.

Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku keksii tällaisen niin muistakaa, että se oli minun ideani ensin.

Mielestäni on maailman tavallisinta, että on normaali kroppa, hyvä hygienia, kiva tyyli (että vaatteet ovat oikeaa kokoa ja sopivat yhteen) ja kiva naama. Mitä ihmeen "keskivertoa parempaa" tuossa on? -sama

Vierailija
544/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.

Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen,  ei ole woke  eikä tatuoitu.

Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.

Mut edelleen, miksi naisten pitäisi haluta alkaa johonkin laastarisuhteeseen miehen käytettäväksi? Naiset etsii kuule jotain ihan muuta. 

Jos naisen ikä alkaa nelosella, painoindeksi kolmosella ja on jo lapsiakin, niin ei siinä ole mahdottomasti nirsoilun varaa.

Ööö...

Kyllä sitä voi sitten ihan olla sinkku hyvillä mielin. Ei ole järkeä mennä suhteeseen ihan vaan suhteen vuoksi. Eli nirsoilu on aina sallittua ja monesti myös kannattaa.

Vierailija
545/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä kiva naama teille tarkoittaa, mutta minulle se on luokkaa... ööö... Etsin esimerkin ja palaan ennen klo 23. 

Vierailija
546/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivien välistä voi lukea selkeästi, että hän hakee pelkkää seksiseuraa. Jotta mies pärjäisi siinä kilpailussa, joka btw on ihan eri kuin parisuhteen hakeminen, pitää hänen olla..

a. tosi kivan näköinen. Miehet on niin löysämoraalisia että ihan tavisnainenkin löytää helposti 10-15v nuoremman komistuksen seksiseuraksi. (ps tämä EI kuitenkaan tarkoita niitä ällöttäviä linkattuna tekoälyllä tehtyjä megaleukoja!)

Minkäs uskonnon moraalissa se on löysää, että harrastaa seksiä ilman keskiluokkaisen elämän lupaamista? 

Vai onko löysämoraalisuutta se, että jopa se miesmali joutuu tyytymään laihaläskiin säkkiin tyydyttäkseen perustarpeensa? Noinhan sinä näytät sanovan ja käännät sen miesten löysyydeksi, että kestävät todella ankaria olosuhteita. 

Se laihaläski säkki on myös ihminen ja hänkin haluaa vain tulla kohdelluksi ja nähdyksi tärkeänä ihmisenä, ei jonkun toisen henkilön tyydyttämisen välineenä. Jokainen tämäntyyppinen teksti vahvistaa ihan jokaiselle naiselle, että miehet haluavat vain huijata naisia seksiin. Välillä lupaamalla, jotain mitä he uskovat sen toisen haluavan, välillä olemalla epämääräinen puheissaan, Suurin osa naisista ei halua olla tinderissä miesten tarpeiden täyttämistä varten. Ei vaikka he itse pitäsivätkin seksistä. 

Kysyt, onko löysämoraalisuutta se, että jopa se miesmali joutuu tyytymään laihaläskiin säkkiin tyydyttäkseen perustarpeensa? Se on täysin moraalitonta toimintaa käyttää yhtään ketään tyydyttämään perustarpeitaan. Käytä kodinkoneita, nukkea tai vaikka omaa kättä, jos haluat käyttää jotain. Ihmiset eivät ole käyttötavaroita, jolla tyydytetään itseään.

Parasta mitä nainen voi tehdä itselleen on poistua tinderistä. Siihen on syynsä miksi vuosisatoja pelkästään miesten periustarpeita tyydyttäviä naisia on halveksittu. Kenenkään itseään kunnioittava naisen ei kuuluisi alentua, uskonnolla tai ilman siihen. Joko hän saa ihan oikeasti jotain vastapainoksi, eikä jotain valheita ja tyhjiä puheita tai kannattaa olla ilman. Ihan liian monia naisia on vain käytetty seksuaalisesti hyväksi, 

En ymmärrä ollenkaan tätä sinun väitettä miesten ankarista olosuhteista? Heitä ei sentään huijata mihinkään. Toisin kuin monia naisia. Se piirtää jolla on lintua ja jos ei ole tarjota naiselle sitä mitä hän oikeasti toivoo, on vain oikein että jää ilman. Rehellinen vaihtokauppa on moraalisesti sen oikein asia.

Vierailija
547/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä syyt:

1. Miehet ovat valmiita panemaan alempitasoisia. Alempitasoisilta saa helpommin ja miehellä on enemmän mahdollisuuksia päättää ehdoista (milloin tavataan, millaista seksiä harrastetaan, jne). Naisilla on enemmänkin niin päin, että mitä kevyempää suhdetta mies on tarjoamassa, sitä komempi miehen on oltava

2. Monet miehet saavat kiksejä tykkäysten määrästä. Naiset saavat enemmän kiksejä jos esimerkiksi tunnettu/korkeassa asemassa oleva mies on tykännyt

3. Naiset ovat taitavampia huijaamaan kuvilla. Eli kuvissa piilotetaan huonot puolet kasvoista/kropasta

Muutama huomio näihin:

Kohta 1. Ei se miehen ulkonäkö niin paljon kiksejä anna, että noin paljon olisi sen takia valmis joustamaan, myöntymään ja mukautumaan. Miehille se tuntuu tärkeää olevan, että on mahdollisimman kaunis nainen ja mieluiten vielä miestä kiihottavissa asusteissa, eli kyllä se visuaalisuus painottuu enemmän miehiin. Jos kevyistä suhteista puhutaan, niin kyllä silloin olennaista on nimenomaan se, että seksin sisältö vastaa omia mieltymyksiä. En ainakaan itse bdsm-henkisenä jaksaisi hyvännäköistä vaniljakomistusta yhtä kertaa kauempaa - monella varmasti sitten myös päinvastoin. Kevyissäkin suhteissa olennaista on se, että mies on hauskaa seuraa. Kevyissä suhteissa ei sen sijaan ole niin väliä elämäntilanteiden, elämäntyylin, tms yhteensopivuudella, moni ei niin välitä arvomaailmoistakaan tai samantyyppisistä kiinnostuksenkohteista. Joillain voi jopa olla niin, että ulkonäöllä on kevyissä suhteissa VÄHEMMÄN merkitystä, kun ei olla ihastumassa kuitenkaan. Eli hauska seura ja toimiva seksi riittää.

Kohta 2. Jos miehet kerran saavat kiksejä tykkäysten määrästä, miksi niistä lihavien naisten tykkäystulvista sitten valitetaan?

Kohta 3. Eivätkö miehet osaa lukea kuvia ollenkaan? Jonkin verran toki VOI piilottaa kuvissa vaikka ylipainoa, mutta luulisi, että omituisen tiiviit kuvat pelkistä kasvoista, yläviistoon tai muuten oudoista kulmista otetut kuvat, filtteröidyt tai muuten käsitellyt kuvat, tai esimerkiksi kokovartalokuvien puuttuminen antaisivat osviittaa, että mahdollisesti ulkonäössä on jotain, mitä ei haluta näyttää. Eli jos puolet kasvoista/kropasta on piilotettu, niin eikö mies tajua, että puolet naamasta/kropasta ei näy, vai mistä johtuu, että huijaus menee läpi? Tässä kohtaa on kyllä kuvan katselijallakin jokin vastuu - ei voi ulkoistaa ajattelua pelkästään muille.

Tylsäähän kuvilla huijaaminen on, en sitä kiellä. Mutta kun huijauskeinot on tiedossa, luulisi että ne myös huomattaisiin.

Vierailija
548/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tarvitaan oma intialainen matchmaker.

Vierailija
549/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä kiva naama teille tarkoittaa, mutta minulle se on luokkaa... ööö... Etsin esimerkin ja palaan ennen klo 23. 

No esim Bo Burnham on minusta semmonen ei-miesmalli-mutta-kivanaama. Pituutta jo on sitten toki keskijamppaa enemmän. En olisi hänen kanssaan naamaltani samaa tasoa. 

Vierailija
550/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kivan ja tavallisen naaman ero? Mistä tietää, kenellä on kiva naama ja kenellä tavallinen naama?

Vierailija
551/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivien välistä voi lukea selkeästi, että hän hakee pelkkää seksiseuraa. Jotta mies pärjäisi siinä kilpailussa, joka btw on ihan eri kuin parisuhteen hakeminen, pitää hänen olla..

a. tosi kivan näköinen. Miehet on niin löysämoraalisia että ihan tavisnainenkin löytää helposti 10-15v nuoremman komistuksen seksiseuraksi. (ps tämä EI kuitenkaan tarkoita niitä ällöttäviä linkattuna tekoälyllä tehtyjä megaleukoja!)

Minkäs uskonnon moraalissa se on löysää, että harrastaa seksiä ilman keskiluokkaisen elämän lupaamista? 

Vai onko löysämoraalisuutta se, että jopa se miesmali joutuu tyytymään laihaläskiin säkkiin tyydyttäkseen perustarpeensa? Noinhan sinä näytät sanovan ja käännät sen miesten löysyydeksi, että kestävät todella ankaria olosuhteita. 

En harrasta tai ole harrastanut yhden illan suhteita, mutta pidän kyllä vähän kaksinaismoralistisena, että seksiseuraa hakeva nainen on jotenkin voimaantunut, mutta seksiseuraa hakeva mies jotenkin iljettävä. Samasta asiastahan siinä on kyse.

Vierailija
552/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Tässä nopea esimerkki kivasta naamasta. Kaikki mieheni ovat tämäntyyppisiä.

aij aa.com/CyHXfp

Vierailija
553/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt Tinde

Kaiken tuon "kivan" sijaan keskiverto tyypillä on tavallinen kroppa (no, tää toki sama kuin normaali, eli ei urheilullinen vaan semmoinen vähän pehmeä) ja tavallinen naama. Tyylikin on tavallinen, ei kiva. 

Vierailija
554/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen tämäntyyppinen teksti vahvistaa ihan jokaiselle naiselle, että miehet haluavat vain huijata naisia seksiin"

Minkälaisessa todellisuudessa sinä oikein elät, kun miehet ovat sinulle tuollainen mörkö? Lähipiirissäni on vaikka kuinka paljon onnellisia parisuhteita, joissa mies ja nainen yhdessä muodostavat rakastavan perheen ja parisuhteen. Sinä vaikutat elävän jossain omassa pimeässä painajaismaailmassasi, jossa kuvittelet kaikkien miesten vain saalistavan sinua. Mitä sinulle on tapahtunut, että sinusta on tullut tuollainen?

Vierailija
555/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.

Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen,  ei ole woke  eikä tatuoitu.

Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.

Mut edelleen, miksi naisten pitäisi haluta alkaa johonkin laastarisuhteeseen miehen käytettäväksi? Naiset etsii kuule jotain ihan muuta. 

Jos naisen ikä alkaa nelosella, painoindeksi kolmosella ja on jo lapsiakin, niin ei siinä ole mahdottomasti nirsoilun varaa.

Voi sitä itsekseenkin olla. Ei tarvitse ryhtyä mihinkään kevyeeseen tapailusuhteeseen kenen tahansa kanssa, jos ei huvita. 

Vierailija
556/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt Tinde

Tavalliseen naamaan ei kiinnitä huomiota eikä se herätä erityisiä ihastuksen tuntemuksia. 

Vierailija
557/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku keksii tällaisen niin muistakaa, että se oli minun

Öööö. Minuun vetoaa pehmeä kroppa, kunhan mies ei ole lihava. Kiva tyyli = yhteensopivat, ehjät, puhtaat ja oikeankokoiset vaatteet. Älä laita sanoja suuhuni, kun et todellakaan tiedä mikä on minulle yhtä kuin kiva.

Vierailija
558/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmainen ongelma lienee se, että naiset ovat vuosisatojen ja -tuhansien ajan naineet ylöspäin, koska miehet ovat olleet paremmassa asemassa. Nyt kun naisten asema on viimeisen 100 v aikana noussut miesten tasolle ja joltain osin ylikin (naiset koulutetumpia, miehet yliedustettuina syrjäytyneissä ja vähäosaisissa) niin kulttuuri ei ole pysynyt perässä, vaan naiset pariutuvat edelleen selvästi useammin ylös- kuin alaspäin. Yhä suuremmalle osalle naisista ei riitä heitä itseään menestyneempiä miehiä. Tämä on yhtäältä nostanut joidenkin miesten kysynnän aivan tähtitieteelliseksi ja toisaalta sysännyt jo monet keskituloisetkin ammatit vaikeasti pariutuvien joukkoon.

Vierailija
559/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku keksii tällaisen niin muistakaa, että se oli minun

Okei. Minä kiinnitän huomiota tavalliseen naamaan ja olen ihastunut moneen ihan tavallisen näköiseen mieheen. 

Vierailija
560/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet kuvat olivat kyllä kivoja ja mukavan oloinen mies. 

Kivan ja mukavan oloinen mies... Siinäpä hänen ongelmana onkin sillä naiset haluavat vain pahoja miehiä.

Hänen tekstistään nopeasti lukemalla tuli mieleen, että hän haluaa urheiluseuraa. Siinä valikoituvat heti vähemmän urheilulliset naiset pois. Tuli mieleen, etteikö hän käy ikinä museoissa, näyttelyissä tai vaikka elokuvissa?

En minä ainakaan haluaisi lähteä treffeille minkään himoatleetin kanssa, koska oma liikunta on käytännössä katsoen arkiliikuntaa eli vapaa-ajalla en liiku yhtään enempää kuin on pakko.