Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit

Kommentit (1250)

Vierailija
521/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku tinderin modeko siellä valkkailee ihmisiä kuvien perusteella että kuka on hyvännäköinen ja näyttää sitten profiilin toisille hyvännäköisille?"

Tinderin tekoäly tarkkailee sitä paljonko saat tykkäyksiä, ja minkä tasoisilta käyttäjiltä niitä saat, ja määrittää sulle sen perusteella ns. ELO scoren, eli määrittelee minkä tasoinen/kuinka suosittu olet. 

Varmaan kannattaa vaihtaa sivustoa? https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968 => women ja https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=6b6109adff0a644914c0dc1…

Vierailija
522/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin Joonas pettyi? Mitkä vinkit sai psykologilta? Maksumuuri

Akkoihin.

No vaihtoiko miehiin vai miten meni?

Keppiä saa helpommin kuin piirakkaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siinä, etteivät Tinderissä kohtaa "samanlaiset". Vaan naiset ampuvat omaa tasoaan ylemmäs, ja siksi Tinderistä ei synny juurikaan pareja, vaan lähinnä seksikohtaamisia. Usein sellaisia, että nainen toivoisi saavansa åarisuhteen, mutta mies katselee sellaista tasokkaamman vaihtoehdon kanssa.

Esimerkiksi minä olen kaukana valokuvamallista. Mutta olen hyväkuntoinen ja hoikka, siististi pukeutuva ja hygieniastani huolta pitävä, AMK:n käynyt, hieman yli keskituloinen, harrastan taidetta/musiikkia. Älykkäät, hauskat, sporttiset ja mukavat naiset haluavat kaverikseni - mistä päättelisin että olen luonteeltani ihan ok nyt ainakin.

Ainoat naiset joihin minulla on Tinderissä mahdollisuuksia, ovat seuraavanlaisia (varotus, täysin raatorehellinen kuvaus):

- reippaasti ylipainoa ja kropan malli pallo

- kasvonpiirteet sanotaanko nyt että eivät ideaalit

- ei liikuntaa t

Vierailija
524/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.

Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen,  ei ole woke  eikä tatuoitu.

Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.

Mä en tunne yhtään naista, joka ei olisi ainakin jossain määrin woke.

Miksi nainen haluaisi miehen, joka vastustaa ihmisoikeuksia? Empatiakyvyttömän ja kovasydämisen ihmisen?

No ehkä joku, mutta itse en tosiaan tällaisia tunne.

Itse olen nainen mutta en nää itseäni "wokena" vaikka ihmisoikeuksien puolella olenkin. Woke on minulle negatiivinen termi.

Voi tosin olla että miehille jotka sanovat näin woke nimenomaan tarkoittaa naista joka ei vihaa homoja jne. En kyllä swaippaisi vaikka en itseäni wokena nääkään.

Vierailija
525/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tinderissä 85% ole miehiä, tai miehiä jotka esiintyvät naisina. 

Vierailija
526/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita laastarin/seksisuhteen/fwbn etsijöitä on 13 tusinassa. Itse otin yhden hyvinvarustellun miehen vakikäyttöön. Tulee nurisematta paikalle kun pyydän. En tarvitse useampia miehiä tällä hetkellä. 1 mies sai siis sitä mitä halusi, mutta ne loput 12 ovat edelleen ilman...

Vierailija
527/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahahaaa. Yli-ikäinen ukko meni Tinderiin ja kuvitteli että voi napin painalluksella tilata nuoremman ja kauniimman naisen treffeille ja petiin. Sitten itketään oikein lehteen asti pettyneenä kun naisia ei tulvinutkaan keskinkertaisen sedän kotiovelle minimivaivalla :D Nää on niin nähty.

Saa sinne mennä vaikka ois 90

Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku keksii tällaisen niin muistakaa, että se oli minun ideani ensin.

Olen niin kyllästynyt Tinderin kliseisiin. Noloihin emojijonoihin (vaikka ymmärrän, että siellä on hyvin pieni merkkimäärä käytössä ja siksi jotkut sanat on melkein pakko korvata emojeilla.) Samoihin naamoihin. Olen ollut monesti suhteen takia pois tinderistä ja suhteen jälkeen edelleen samat naamat pyörivät siellä loputtomiin. No en väitä, että suhteeni ovat todella pitkiä, mutta jos on oikeasti hyvännäköinen ja hyväluonteinen, pääsee kyllä kolmessa kuukaudessa pois noista deittipaikoista pyörimästä. Jos ei HALUA pois niistä, niin on päässä vikaa...

Juu ja itse olen henkilökohtaisesti kyllästynyt myös tuohon nelikymppisten nimittelyyn. Onko käynyt mielessä, että joillekin nelikymppiset kelpaavat vallan mainiosti? En muutenkaan alkaisi kamalasti haukkumaan ketään iän takia, kun kenenkään ikä ei pysy samana. Aika keskenkasvuista touhua. Minä en ole itse lähelläkään neljääkymmentä, mutta minulle kelpaa oikein hyvin sen ikäinen mies. Kunhan ei ole mikään elähtänyt, ikäistään vanhemman näköinen, lihava ukko. Normaali kroppa, kiva perustyyli, hyvä hygienia, kiva naama. Sellainen on minun tyyppiäni.

Vierailija
528/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175cm pitää miehen tinderissä pyöristää ylöspäin -> 180cm

Ei kannata. Moni nuorempi nainen on sen verran pitkä, että eron kyllä huomaa. Olen 173 cm ja huomaisin kyllä, jos mies olisi vain kaksi senttiä pidempi. 

Vierailija
529/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan oloinen mies. Olen Tinderissä ja etsin Joonaksen kaltaista miestä, joka harrastaa juuri noita harrastuksia kuin Joonas. Luulen, että kuuluisin hänen kohderyhmäänsä. Asutaan samassa kaupungissakin vielä. Hän ei vaan ole tullut Tinderissä vastaan. Itse saan naisena muuten kyllä koko ajan tykkäyksiä ja mätsejä, joten kaikille kivoille miehille en tykkäyksiä paina, koska treffipyyntöjä on jo nyt liikaa.

Vierailija
530/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätön ajatus, että jollain 40-vuotiaalla naisella olisi varaa valita seuransa. :D

Miten niin? Eikös kenellä tahansa ole varaa valita? Vaikka satavuotiaalla suohirviöllä. Ei kenenkään ole pakko olla epämieluisassa seurassa.

Vierailija
531/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahahaaa. Yli-ikäinen ukko meni Tinderiin ja kuvitteli että voi napin painalluksella tilata nuoremman ja kauniimman naisen treffeille ja petiin. Sitten itketään oikein lehteen asti pettyneenä kun naisia ei tulvinutkaan keskinkertaisen sedän kotiovelle minimivaivalla :D Nää on niin nähty.

Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku keksii tällaisen niin muistakaa, että se oli minun ideani ensin.

Olen niin kyllästynyt Tinderin kliseisiin. Noloihin emojijonoihin (vaikka ymmärrän, että siellä on hyvin pieni merkkimäärä k

"Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video"

Voithan sä itse alkaa käyttämään Tinderiä tolla tavalla vaikka jo tänään. Peität vaan kuvan kämmenellä, luet profiiitekstin ja teet sen perusteella päätöksen tykkäätkö vai et. 

Vierailija
532/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita laastarin/seksisuhteen/fwbn etsijöitä on 13 tusinassa. Itse otin yhden hyvinvarustellun miehen vakikäyttöön. Tulee nurisematta paikalle kun pyydän. En tarvitse useampia miehiä tällä hetkellä. 1 mies sai siis sitä mitä halusi, mutta ne loput 12 ovat edelleen ilman...

Hieno voimafantasia

Vierailija
533/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 27 sivua aivan täyttä pas...kaa. itse kun ollut miehenä tinderissä niin meno aivan erilaista kun annetaan ymmärtää.

Vierailija
534/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.

Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen,  ei ole woke  eikä tatuoitu.

Mä en tunne yhtään naista, joka ei olisi ainakin jossain määrin woke.

Miksi nainen haluaisi miehen, joka vastustaa ihmisoikeuksia? Empatiakyvyttömän ja kovasydämisen ihmisen?

No ehkä joku, mutta itse en tosiaan tällaisia tunne.

Itse olen nainen mutta en nää itseäni "wokena" vaikka ihmisoikeuksien puolella olenkin. Woke on minulle negatiivinen termi.

Voi tosin olla että miehille jotka sa

Woke tarkoittaa loukkaantumisolympialaisia, joissa wokettajat saavat pisteitä loukkaantumisesta ja sensitiivisyydestä.

Mitä enemmän loukkaantuu ja mitä enemmän epäkohtia ympärillään näkee, sitä enemmän woke. Kun näkee kaikkialla rakenteellista epätasa-arvoa, näkymätöntä syrjintää, patriarkaatin lasikattoja ja VHM-voimakenttiä, voi nousta wokettamisen ylipapittareksi jota muiden pitää kuunnella.

Lopulta woke on kuin uskonlahko. Jos yksi näkee syrjintää ja toinen ei näe, selvästi jälkimmäinen ei vain ole riittävän woke.

Vierailija
535/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten oikein odotti? Että matcheja ja treffejä tulee solkenaan kun kirjoittaa etsivänsä "jotain kevyttä ja ehkä vakavaa jos kemiat kohtaa"?

Noita täysin yhdentekeviä emmätiä-tyyppejä emmätiä-teksteineen  on kaikki deittiapit täynnä. 

Vierailija
536/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan oloinen mies. Olen Tinderissä ja etsin Joonaksen kaltaista miestä, joka harrastaa juuri noita harrastuksia kuin Joonas. Luulen, että kuuluisin hänen kohderyhmäänsä. Asutaan samassa kaupungissakin vielä. Hän ei vaan ole tullut Tinderissä vastaan. Itse saan naisena muuten kyllä koko ajan tykkäyksiä ja mätsejä, joten kaikille kivoille miehille en tykkäyksiä paina, koska treffipyyntöjä on jo nyt liikaa.

Sinähän voisit ottaa Hesarin toimituksen kautta Joonakseen yhteyttä. 

Vierailija
537/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joku tinderin modeko siellä valkkailee ihmisiä kuvien perusteella että kuka on hyvännäköinen ja näyttää sitten profiilin toisille hyvännäköisille?"

Tinderin tekoäly tarkkailee sitä paljonko saat tykkäyksiä, ja minkä tasoisilta käyttäjiltä niitä saat, ja määrittää sulle sen perusteella ns. ELO scoren, eli määrittelee minkä tasoinen/kuinka suosittu olet. 

Tämä. Termiä ELO score ei käytetä enää, mutta periaate on sama.

Pulma on siinä että keskivertonainen saa 10-20x enemmän tykkäyksiä/viestejä kuin keskivertomies. Niinpä Tinder matchaa miehet alempitasoisten naiste kanssa, ja ihme ja kumma, parisuhteita ei synny.

Hmm, käsittääkseni Tinder ei voi matchata miehiä alempitasoisten kanssa, jos miehet eivät ensin ole antaneet niille alempitasoisille tykkäyksiä. Joten miksi miehet toimivat algoritmihäirikköinä? Jos kerran joku nainen tuntuu alempitasoiselta jopa niin, että hänen kanssaan saatu match harmittaa, niin herää kysymys, miksi tällaiselle naiselle on annettu tykkäys alunperinkään?

Vierailija
538/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt Tinderin kliseisiin. Noloihin emojijonoihin (vaikka ymmärrän, että siellä on hyvin pieni merkkimäärä k

Haet keskivertoa parempaa miestä. Toki olet varmaan itsekin keskivertoa parempi nainen. Tuollainen mies olisi minunkin tyyliäni mutta minä en taas kelpaisi tuollaisille miehille, mulla ei ole esim kivaa naamaa vaan tavallinen naama. 

Vierailija
539/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut edelleen, miksi naisten pitäisi haluta alkaa johonkin laastarisuhteeseen miehen käytettäväksi? Naiset etsii kuule jotain ihan muuta. 

Jos naisen ikä alkaa nelosella, painoindeksi kolmosella ja on jo lapsiakin, niin ei siinä ole mahdottomasti nirsoilun varaa.

Vierailija
540/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Termiä ELO score ei käytetä enää, mutta periaate on sama.

Pulma on siinä että keskivertonainen saa 10-20x enemmän tykkäyksiä/viestejä kuin keskivertomies. Niinpä Tinder matchaa miehet alempitasoisten naiste kanssa, ja ihme ja kumma, parisuhteita ei synny.

Hmm, käsittääkseni Tinder ei voi matchata miehiä alempitasoisten kanssa, jos miehet eivät ensin ole antaneet niille alempitasoisille tykkäyksiä.

Tässä syyt:

1. Miehet ovat valmiita panemaan alempitasoisia. Alempitasoisilta saa helpommin ja miehellä on enemmän mahdollisuuksia päättää ehdoista (milloin tavataan, millaista seksiä harrastetaan, jne). Naisilla on enemmänkin niin päin, että mitä kevyempää suhdetta mies on tarjoamassa, sitä komempi miehen on oltava

2. Monet miehet saavat kiksejä tykkäysten määrästä. Naiset saavat enemmän kiksejä jos esimerkiksi tunnettu/korkeassa asemassa oleva mies on tykännyt

3. Naiset ovat taitavampia huijaamaan kuvilla. Eli kuvissa piilotetaan huonot puolet kasvoista/kropasta