Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kieltäytyneet menemästä jonkun mökille? Itse olen useasti. Matka kestää sinne ikuisuuden ja on pieni

Vierailija
04.06.2024 |

paikka, pieni mökki ja pieni maapalsta.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tutulla saaressa mökki. Olisin täysin riippuvainen tutun kyvystä viedä mut mantereelle jos alkaa meno ärsyttää. Tuttu kun ottaa aika reippaanlaisesti alkoholia. Muuten kiva ihminen. Saarimökki ei ole mun juttu.

No kuka mökillä selvin päin olisi?

Vierailija
102/105 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tutulla saaressa mökki. Olisin täysin riippuvainen tutun kyvystä viedä mut mantereelle jos alkaa meno ärsyttää. Tuttu kun ottaa aika reippaanlaisesti alkoholia. Muuten kiva ihminen. Saarimökki ei ole mun juttu.

No kuka mökillä selvin päin olisi?

Nimenomaan. Illat menee saunoessa ja tissutellessa, koska ei ole muuta tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt useasti, koska en viihdy mökeillä. Viihdyn kotikaupungissani Helsingissä hyvin kesät. Merenrannat ja puistot ovat ihania ja täällä niitä on paljon. Myös metsää aivan kotini lähellä.

Vierailija
104/105 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaan vieraana mökillä. Odottelen.

Että kohta lähdetään kävelylle lammen ympäri. Sitten sauna. Sitten grillataan. Sitten nukutaan ahtaasti kuumassa aitassa. Sitten aamupala. Sitten pääsen hyppäämään autoon ja kaasu pohjassa kotiin.

Mietinnässä on, miksi tulla toista kertaa.

Vierailija
105/105 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 miljoonaa hyttystä, haiseva ulkohuussi ja ei sähköjä. EI KIITOS.

Minä en tajua, mistä tämä ajatus kumpuaa, että ulkohuussi aina poikkeuksetta haisisi. Ei meillä ainakaan haise siellä mikään muu kuin raikas ulkoilma ja juuri nyt siinä nurkalla kukkivat juhannusruusut. Kompostoiva käymälä, josta ilmastointiputki katon kautta ulos. Ei haise missään vaiheessa toisin kuin sisävessa, jonne haju jää viipyilemään koneellisesta ilmanpoistosta huolimatta.

Noin muuten en itsekään niin viihdy mökeillä, enkä omaa ottaisi ilmaiseksikaan, poislukien talon tai osakkeen ulkomailta, jossa asuisin sitten useamman kuukauden aina kerrallaan. Mökki on pelkkä työleiri okt:n omistajalle plus hirveä ruuan ym. tavaran roudaaminen sinne joka kerta. Kun kotona on jo puoli hehtaaria nurmikkoa niitettäväksi plus kaikki muut piha- ja huoltotyöt, ei todellakaan kaipaa toista samanlaista "vapaa-ajanviettoon". Uimaan pääsee yleiseltä rannalta.

Mökkikutsuista en silti kieltäydy. Ei niitä tule kuin kerran pari kesässä yhteen tai kahteen paikkaan jotka on molemmat järkevällä etäisyydellä (pääsee halutessaan yöksi kotiin).