Kuinka tärkeää yhdyntä on?
Elikkäs kuinka tärkeänä osana pidät seksissä yhdyntää?
Riittääkö sellainen, et alle kymmenen työnnön jälkeen tulee aina tauko ja siltikään ei pysty yleensä pidättämään reilua minuuttia kauempaa?
Vai pitääkö seksiin kuulua myös ns pidempään panemista eri asennoissa ja eri tahdilla?
Saa nähdä saako täällä rehellisiä ja asiallisia vastauksia.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee kuva, että naiset nauttiivat hulluna yhdynnöistä, vaikka totuushan on ihan toisenlainen. Hyvin harva nainen saa orgasmin yhdynnässä.
Totuus on että monet naiset nauttii hulluna yhdynnöistä, minäkin, jopa silloin kun en saa orgasmia yhdynnässä. Se tunne kun täyttyy miehestä jota himoitsee on jotain aivan mahtavaa.
Anna nyt hyvä ihminen jokaisen vastata omasta puolestaan mistä pitää, vaikka ei menisikään ihan yksiin sinun tai tilastojesi kanssa.
Joo aivan varmasti moni nauttii, ja saa nauttia tietysti, se on hyvä. Mutta TOTUUS on se että valtaosa ei saa pelkällä panolla. Miksi se on niin vaikeeta miesten uskoa!
Taasko tämä alkaa? Pitkään olikin hiljaista tällä rintamalla, mutta otetaanpa sitten kertauksen vuoksi taas: Ei tästä mitään uskon asiaa eikä tilastojen nussimista tarvitse tehdä. Ainoastaan sillä on merkitystä, mistä oma kumppani sattuu tykkäämään, tilastoaineiston muilla datapisteillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta juuri siihen seksikertaan mikä on käsillä. Ja parhaiten oman petikaverin preferenssit selviävät sanomalla ja kuuntelemalla, hyvin huonosti täältä palstalta.
Vai onko joku eri mieltä?
M54
Nautin itse tavattomasti pitkistä esileikeistä. Nautiskelun ei tarvitse välttämättä päättyä yhdyntään. Itselleni riittää, jos saan kokea naisen orgasmin. Upeaa on tietysti, jos nainen hyväilee minua niin, että laukean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee kuva, että naiset nauttiivat hulluna yhdynnöistä, vaikka totuushan on ihan toisenlainen. Hyvin harva nainen saa orgasmin yhdynnässä.
Totuus on että monet naiset nauttii hulluna yhdynnöistä, minäkin, jopa silloin kun en saa orgasmia yhdynnässä. Se tunne kun täyttyy miehestä jota himoitsee on jotain aivan mahtavaa.
Anna nyt hyvä ihminen jokaisen vastata omasta puolestaan mistä pitää, vaikka ei menisikään ihan yksiin sinun tai tilastojesi kanssa.
Joo aivan varmasti moni nauttii, ja saa nauttia tietysti, se on hyvä. Mutta TOTUUS on se että valtaosa ei saa pelkällä panolla. Miksi se on niin vaikeeta miesten uskoa!
Taasko tämä alkaa? Pitkään olikin hilja
Kyllä KH on eri mieltä. Tietenkin.
Koska se tietää totuuden, on aina oikeassa ja sen kokemukset on niitä oikeita ja hyväksyttäviä.
Ne muut ovat väärässä, saavat vääränlaisia orkkuja, tekevät asiat väärin eivätkä tiedä totuutta.
KH on palstan vittumaisin jauhaja omine orkkuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä alkaa? Pitkään olikin hilja
Tyyppi päästetty taas pois suljetulta osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussahan ei ole kyse siitä kuinka moni nainen saa pelkällä panolla, joten miksi jankutat siitä ( taas ) ? Luepa aloitus uudestaan ajatuksen kanssa.
Kh ei ole ainoa jankuttaja täällä joka puuttuu asioihin mitkä ei hänelle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Kh ei ole ainoa jankuttaja täällä joka puuttuu asioihin mitkä ei hänelle kuulu.
Olet ihan oikeassa. Mutta kaikkein vittumaisin se kyllä on.
Ja täälläkös miehet määrittävät asiat, jotka kuuluvat naisille, ja mitkä ei! Kyllä onkin tarpeen naisten jauhamiset täällä, ilmiselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ja täälläkös miehet määrittävät asiat, jotka kuuluvat naisille, ja mitkä ei! Kyllä onkin tarpeen naisten jauhamiset täällä, ilmiselvästi.
Ei miehet ei määritä, etkä sinäkään. Täällä ei naiset jauha, vain sinä, ja aina samaa asiaa aloituksen kysymyksenasettelusta piittaamatta.
Naisena tuntuu lannistavalta kun toinen nainen mitätöi minun kokemukseni vaikkapa juuri yhdynnän tärkeydestä vain koska itse ei koe samoin. Kyllä minä tiedän itse mistä pidän, mikä on minulle tärkeää, mitä haluan seksiltä toisen ihmisen kanssa. Se mitä haluan on muuten paljon enemmän kuin pelkkä orgasmi.
Jokainen täällä puhuu omasta puolestaan, ei muiden. Mutta muutamia lainalaisuuksia toki on, mm. kaikki tarvitsemme ruokaa...ja paljon muuta. Se että joku pitää jostain ei ole toiselta pois, kuten täällä tunnutaan ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen määrittää omat mieltymyksensä omasta puolestaan. Sen vuoksi minä miehenä kuuntelen mitä minun vaimoni sanoo haluavansa, enkä sitä mitä sinä sanot "naisten" haluavan. Onko tämä mielestäsi a) oikein b) väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei rakas Riivinrauta!
Huolehtisi
Siis miten täällä kukaa voi kieltää ketään tekeSenkun nautitte ja teette mitä ikinä haluatte, silvuplee.tä yhtään mitään. Et sinä enkä minä, mutta sama vapaus kaikilla sanoa mitä haluaa. Olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmisellä on myös kädet ja suu millä tehdä asioita, miksi aina sitä kullia pitää olla survomassa?
Kysypä vanhemmiltasi ja kiitä että survoivat.
On naisia, jotka ovat yliherkkiä ainakin joiden miesten spermalle. Ihmissuhdehistoriastani löytyy yksi tällainen. Toistuvat emätintulehdukset eivät olleet kummallekaan mielllyttäviä, joten mentiiin tämä huomattuamme 100 % suuseksillä. Kävimme testeissä, mitään tautia ei löytynyt. En valittanut, nautin, enkä tietenkään halunnut, että hänellä oli fyysisesti huono olla.Kondomillahan tuo ongelma olisi helposti ratkaistu.
Totta kai, mutta oraalinen ratkaisu oli meillese luontevin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä on määritellyt ja mitä muka sinua enemmän?
Yhdyntä on miehelle tärkein osa seksiä ja koko parisuhdetta. Kaikkea muuta ilman pärjää, mutta ei ilman seksiä joka huipentuu yhdyntään ja ejakulaatioon naisen sisään.
Tällaisiksi luoja miehet loi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen määrittää omat mieltymyksensä omasta puolestaan. Sen vuoksi minä miehenä kuuntelen mitä minun vaimoni sanoo haluavansa, enkä sitä mitä sinä sanot "naisten" haluavan. Onko tämä mielestäsi a) oikein b) väärin?
Mitä helvettiä höpäjät? En minä ole sanonut mitä kaikki naiset haluavat, olen sanonut että osa nauttii pelkästä siis pelkästä yhdynnästä, ja sillä siisti. Osa ei, Ja suuri osa ei saa sillä pelkällä yhdynnällä. Mutta miehet eivät tunnsuta mieluusti näkööjään naisten tapoja saad, kun tulee niitä alapeukkuja heti paikalla jos joku muuta kertoo. Miksi? Ei se kalu ole maailman napa.
Sitten on osa naisia, jotka eivät saa millään konstilla, kuten täälläkin jossain ketjussa sanottu.
Mitä vitunnaisvihaa tämä taas on? Senkun valitset An tai Bn tai vaikka Cn ihna mielesi mukaan, niin teen minäkin ja mun mies myös. Meidän seki on erinomaista, mutta ei pakotettua ja vain jotain tiettyä.
KH:lla selvästi on jotain psyykkisen puolen ongelmia tai ainakin haasteita. Kukaan ei muuten jaksaisi jauhaa koko ajan samasta asiasta. Lisäksi luetun ymmärrys eskarilaisen tasolla. Aivan sama mitä aloitus koskee.
'That's the main thing in it'
(sanoi nihkeästi suhtautuvalle ja 'eroottisesti pihille'
vaimolleen nuottikauppias Arthur ,brittläisessä Dennis Potterin tv- sarjasta 'Pennejä taivaasta' (Pennies from Heaven) )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä höpäjät? En minä ole sanonut mitä kaikki naiset haluavat, olen sanonut että osa nauttii pelkästä siis pelkästä yhdynnästä, ja sillä siisti. Osa ei, Ja suuri osa ei saa sillä pelkällä yhdynnällä. Mutta miehet eivät tunnsuta mieluusti näkööjään naisten tapoja saad, kun tulee niitä alapeukkuja heti paikalla jos joku muuta kertoo. Miksi? Ei se kalu ole maailman napa.
Sitten on osa naisia, jotka eivä
Voisitko oikolukea viestejäsi hiukan paremmin?
No mutta nythän se syy vaimosi saamattomuuteesi selvisi. Sen klitoris on siirtynyt eri paikkaa, kun missä se alkuperäisesti oli. Fikkari esiin ja nyt tarkastat, mistä se löytyy. Nyt vaan kokeilette jotain uutta asentoa ja astutte epämukavuusalueilleinne. Pois siitä aina samasta asennosta.
Rupee vaimokin taas saamaan.