Kuinka tärkeää yhdyntä on?
Elikkäs kuinka tärkeänä osana pidät seksissä yhdyntää?
Riittääkö sellainen, et alle kymmenen työnnön jälkeen tulee aina tauko ja siltikään ei pysty yleensä pidättämään reilua minuuttia kauempaa?
Vai pitääkö seksiin kuulua myös ns pidempään panemista eri asennoissa ja eri tahdilla?
Saa nähdä saako täällä rehellisiä ja asiallisia vastauksia.
Kommentit (141)
Kuinka tärkeänä pidät syömistä ravinnonsaamisessa? Entä juomista nesteytyksessä? Mikä taas on työnteon merkitys varainhankinnassa tai rakennuksilla asumisessa? Elämän isoja kysymyksiä. (AP on v-mmainen.)
Silloin tällöin käy nopeakin, mutta siitä jää aina jotain hampaankoloon. Saan sen kuitattua vain sillä, että pääsen kyntämään vaimon märkää vakoa pitkään ja hartaasti monessa eri asennossa ja kulmassa - ja laukeamaan tiukasti kiinni pitäen mahdollisimman syvälle hänen pilluunsa.
Eihän tämä ole vain miesten asia tämä yhdyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän voitte täällä vaikka äänestää miten ylivoimainen se yhdyntä on. Mutta se ei poist toisten kokemuksia, jotka ovat oikeasti toisenlaisia.
Ei yhdyntää ole pakko harrastaa, jos siitä ei pidä.
Ai jaa, pitäskö se sitten alkaa pihtaamaan. Mies kun haluaa, ja eihän se nyt ole pahantuntuista . Kyllähän mieskin minua pitää muuten orgasmeissa.
En ikinä harrastaisi yhdyntää sen vuoksi, että mies haluaa. Ja kamalaa, että yhdyntä on "ei pahantuntuista" kun itselleni se on tajunnanräjäyttävää. Jos yhdyntä ei tunnu miltään, voihan miehenkin tyydyttää muulla kuin yhdynnällä. Ei yhdyntä
Sama juttuhan se on naiselle, yhdyntä on monella naisella aivan välttämätön. Mutta ei se yhdyntä ole miehille sen tärkeämpää kuin naisille. Miehen pystyy yhtä hyvin tyydyttämään suuseksillä kuin naisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän voitte täällä vaikka äänestää miten ylivoimainen se yhdyntä on. Mutta se ei poist toisten kokemuksia, jotka ovat oikeasti toisenlaisia.
Ei yhdyntää ole pakko harrastaa, jos siitä ei pidä.
Ai jaa, pitäskö se sitten alkaa pihtaamaan. Mies kun haluaa, ja eihän se nyt ole pahantuntuista . Kyllähän mieskin minua pitää muuten orgasmeissa.
En ikinä harrastaisi yhdyntää sen vuoksi, että mies haluaa. Ja kamalaa, että yhdyntä on "ei pahantuntuista" kun itselleni se on tajunnanräjäyttävää. Jos yhdyntä ei tunnu miltään, voihan miehenkin tyydyttää muulla kuin yhdynnällä. Ei yhdyntä ole sen
Yhdyntä on aika riskialtista naiselle, jos nainen ei sitä itse tarvitse. Nimittäin nainenhan voi tulla raskaaksi. Älä nyt vaan vielä kerro että käytät hormonaalista ehkäisyä jotta mies pääsee painamaan paljaalla vaikket itse yhdyntää tarvitse :D Kaikkeen ne naiset suostuu.
Täällä tulee kuva, että naiset nauttiivat hulluna yhdynnöistä, vaikka totuushan on ihan toisenlainen. Hyvin harva nainen saa orgasmin yhdynnässä.
Mulle aina yhdyntä ollut myös se juttu mistä nautin, nopea tuleminen siis ongelma (ellei sitten halua ja pysty useampaa kierrosta!) ja yksi kumppani oli esim sellainen että meidän suhde hyvän alun jälkeen päättyi ihan tähän. Hän ei harjoittelusta huolimatta pystynyt pidättämään yhtään ja kesti joku 3-4 työntöä mikä itselle aivan kidutusta. Myöskään toinen kierros ei onnistunut (aamulla vaikka sitten uudelleen kyllä, taas nopea) niin jätti pettymyksen tunteen joka kerta vaikka kaikkea muuta kivaa teimme toisillemme kyllä.
Nykyinen mies ympärileikattu ja ehkä siitä syystä oikein kestävä, nautin siitä kun hyvän kokoisella vehkeellä saa monesta asennosta ja esileikissä saan häntä imeä ja vaikka öljyllä hieroa ihan rajoille (sormi pyllyssä tietysti!) ja silti sen jälkeen jaksaa naida minua pitkään. Pitkään tarkoittaa varmaan jotain 15min max mutta tuntuu todella pitkältä ja tyydyttävältä. En vaihtais mihinkään. Meidän seksi on sellaista että ei hän minua nuole tai sormeile oikeastaan ollenkaan (en halua) vaan suudellaan ja hyväillään kiihkeästi muuten (ja minä annan suuseksiä hänelle) ja sitten suoraan yhdyntään kun olen ihan litimärkä tuosta jo.
Mistä kummasta nämä tilastot sitten tulee, että harva nainen saa yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä kummasta nämä tilastot sitten tulee, että harva nainen saa yhdynnässä?
No tilastot tilastoista, ja sitten ihan tosielämästä.
Miehet saavat naidessa lähes aina, sekin tosielä,ästä tieto.
En saa yhdynnässä, mutta tykkään silti siitä. Haluan sitä ja se on mulle tärkeää. Orkun voi saada muutoinkin mutta todellakin tarviin munaa ja kunnolla. En tykkäis jos mies sormeilis orkun mulle mutta jättäisi panematta. Et yhdyntäkeskeisyys on mun juttu, vaikka suu- ja käsiseksi siinä lomassa on jees.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee kuva, että naiset nauttiivat hulluna yhdynnöistä, vaikka totuushan on ihan toisenlainen. Hyvin harva nainen saa orgasmin yhdynnässä.
Jos nainen ei saa yhdynnässä, kyse voi olla väärästä kumppanista, penis esim vääränkokoinen tms.
Vierailija kirjoitti:
Totuus kylläkin on se, että naiset nauttivat ihan hulluna yhdynnöissä. Suurin osa saa kyllä orgasmin yhdynnässä.
Ap taitaa olla vielä melko nuori. Kyllä se siitä pitkittyy kun harjoittelee.
Voit kokeilla pikaista masturbointia ennen varsinaista seksiä. Tai laukeat kerran ja jatkat hetken aikaa naiseen keskittyen ja sitten kun on taas virtaa, uusi yhdyntä. Ei haittaa vaikka toisella kertaa itse laukeaminen jäisi puuttumaan.
Itse nautin yhdynnästä enemmän kuin suuseksistä. Toisaalta saan orgasmin ilman yhdyntääkin. Voin saada orgasmin koskettelulla, nännien hyväilyllä ja puremisella (kaikki naiset eivät pidä tästä). Voin saada orgasmin myös ajattelemalla ja mielikuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ihan ilmankaan haluaisi olla. Miehellä alkoi seisokki heiketä muutama vuosi sitten ja nyt ollaan menty kolmisen vuotta kokonaan muilla konsteilla. Kivaltahan sekin tuntuu, mutta kyllä sitä panoa on välillä ikävä. Mies ei suostu hakemaan apuja lääkäriltä
Kokeilkaa nyt alkuun nokkosen siemeniä. Ne buustaavat miehen testoja. Alat tehdä hänelle omaa smoothieta, johon lisäät noita nokkosen siemeniä joukkoon.
Yhdyntä on tärkein asia seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että monet naiset nauttii hulluna yhdynnöistä, minäkin, jopa silloin kun en saa orgasmia yhdynnässä. Se tunne kun täyttyy miehestä jota himoitsee on jotain aivan mahtavaa.
Anna nyt hyvä ihminen jokaisen vastata omasta puolestaan mistä pitää, vaikka ei menisikään ihan yksiin sinun tai tilastojesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että monet naiset nauttii hulluna yhdynnöistä, minäkin, jopa silloin kun en saa orgasmia yhdynnässä. Se tunne kun täyttyy miehestä jota himoitsee on jotain aivan mahtavaa.
Anna nyt hyvä ihminen jokaisen vastata omasta puolestaan mistä pitää, vaikka ei menisikään ihan yksiin sinun tai tilastojesi kanssa.
Joo aivan varmasti moni nauttii, ja saa nauttia tietysti, se on hyvä. Mutta TOTUUS on se että valtaosa ei saa pelkällä panolla. Miksi se on niin vaikeeta miesten uskoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on tutkimustenkin mukaan se että yli puolet naisista saa orgasmin yhdynnässä KUN klitorista hierotaan jollakin tavalla samaan aikaa. Joku idiootti vain on yrittänyt erottaa tämän normiseksiä olevasta yhdynnästä erikseen yhdynnän, jossa Ei hierota klitorista. Tuossa ei ole pienintäkään järkeä, koska yksi oleellisimmista yhdyntätekniikoista on juuri hieroa häpyjä vastakkain, jotta klitorista ja emättimen etuosa saa tarvitsemaansa hierontaa. Ihan sama jos yhdyntäorgasmeiksi laskettaisiin vain takaa naidut orgasmit. Ei pienintäkään järkeä.
Siinäkään ei ole mitään järkeä väittää että jos naisen klitoris on kaukana emättimen suulta, ei saisi orgasmeja. Tilanne on juuri päinvastooin koska silloin häpyjä hieroessa klitoris saa helpommin painetta miehen häpyluusta. Ovat lähempänä toisiaan yhdynnässä. Vaimonii saanut "etupilluisena" eli klitoiris edessä ison häpykummun alla, tuhansia orgasmeja yhdynnöissä juuri häpyjä hieroessa vastakkain ei muuten, eikä koskaan pelkällä jyystöllä, eikä edes sormilla klitorista hieroen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aivan varmasti moni nauttii, ja saa nauttia tietysti, se on hyvä. Mutta TOTUUS on se että valtaosa ei saa pelkällä panolla. Miksi se on niin vaikeeta miesten uskoa!
Hei rakas Riivinrauta!
Huolehtisitko vain omasta saamisestasi ja anna muiden saada vaikka panemalla, jos he siihen kykenevät. Sun hieromiset ei kiinnosta kertakaikkiaan enää ketään muuta kuin sinua itseäsi.
Ymmärsitkö? No et tietenkään...
Mieskin tekee mielikseni asioita, miksen minäkin tekisi. Ja varmaan ymmärsit, että tarkoitin että ei se mikään "uhraus " ole se yhdyntä...vaikken siinä orgasmia saakkaan. Avioliitto on mielestäni toisen huomioimmista puolin ja toisin; siksi meillä ehkä onkin onnellinen ja pitkä liitto.