Kuinka tärkeää yhdyntä on?
Elikkäs kuinka tärkeänä osana pidät seksissä yhdyntää?
Riittääkö sellainen, et alle kymmenen työnnön jälkeen tulee aina tauko ja siltikään ei pysty yleensä pidättämään reilua minuuttia kauempaa?
Vai pitääkö seksiin kuulua myös ns pidempään panemista eri asennoissa ja eri tahdilla?
Saa nähdä saako täällä rehellisiä ja asiallisia vastauksia.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Aamulla meinasin tukehtua kun mies nai. En oi.kein välitä sellaisesta! Parempi hoitaa orgasmit muuten.
Oliko teillä joku facef... menossa vai miten sinä siinä meinasit tukehtua?
Ja kyllä yhdyntä on tärkeää. Sormituksista en niin tykkää, et ne meillä ne on kyllä jätetty pois. Suuseksiä molemminpuolin, mutta kyllä yhdyntä on tärkein. Itsekkin tykkään siitä. Tuntuu hyvältä saada mies sisälle. Eikä tarvitse olla mitään monia asentoja ja puolen tunnin jyystöä.
N. 40 v
Ihmiset loppuu aika nopsaan jos ei ole yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmisellä on myös kädet ja suu millä tehdä asioita, miksi aina sitä kullia pitää olla survomassa?
Ei varmaan miksikään, mutta tämä ketju käsittelee juurikin yhdyntää. Kyllä se joillekin on se survominen just se juttu. Esim. minulle, ja vaimolleni. Hän ei tykkää käsillä, tai suulla räveltämisestä.
Älä yritä vaikuttaa mielipiteeseeni.
Penis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis vain miesten juttu? Jos nainen ei välitä vaan haluaa muuullatavoin, saa alapeukkuja. Miksi kaikkien ihmisten pitäisi pitää samasta ja varsinkin siitä mitä miehet?
Ei sillä ole niin kauan merkitystä, jos nainen haluaa muilla tavoilla, kunhan nauttii myös yhdynnästä miehen kanssa. Jos ei nauti, niin on ongelma miehelle, koska harvempi mies tyytyy pelkkiin käsivetkutuksiin tai suuseksiin. Ei tulisi mieleenkään tyytyä ja jättää pilluun pano tekemättä. Jos naista ei yhdyntä kiinnosta, niin voi etsiä sitten vaikka naisen itselleen. Itse halunnut itselleni naisen, joka vaatii ja haluaa kulliani sisäänsä. Silloin tuntee olevansa mies ja on tasan ainoa keino purkaa panetusta.
Miten miehet aina tarjoaa tätä lesboutta? kun on täys hetero ja haluaa miestä jokapäivä, ei siitä voi lesboksi muuttua. Mutta jos ei se yhdyntä vaan ole se paras juttu mulle (eikä monelle muullekkaan), niin enkö saisis nauttia sitten muusta sen sijaan? Sii ihan kivaa se on, mutta mies tyydyttää minut aina ensin, ja jos haluaa panna, se sopii oikein hyvin: nautin nautinnon antamisesta miehelle. Ja hän nauttii nautinnon antamisesta minulle. Mikä on vaikeaa ymmärtää? Tuskin mies joka ei saa yhdynnässä sitä aina vaan hinkuaisi! Meillä siis naidaan kyllä, olkaa rauhassa.
Mutta en ymmärrä muiden ihmistenmollaamista siksi, että haluavat ehkä omilla tavoillaan.
Aamulla siis mies oli päällä ja nai niiin kovaa ja lähellä että olin melkein tukehtua, en saanut kunnolla henkeä , ei siinä kyllä orgasmit olleet mielessä! Ja hänen pitkät hiukset suussa. Mutta annoin mennä ja yritin vielä siinä panna vastaan ja puristella kalua. Mylhemmin mies vielä sitten tyydytti minut pariinkin otteeseen, ja se on niin helppoa mulle tehdä!
Kyllä haluan aina yhdynnän, koska penis sisälläni saan parhaat orgasmit. Ei riitä 10 työntöä.
N
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmisellä on myös kädet ja suu millä tehdä asioita, miksi aina sitä kullia pitää olla survomassa?
Kyllä se on just se mikä tuntuu parhaalta.
Miksi täällä haukutaan muiden saamisia vaikkapa räveltämiseksi? Törkeetä. Antakaa ihmisten nauttia miten haluavat, ei se miesten naimistapa ole suinkaan kaikillle paras.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä haukutaan muiden saamisia vaikkapa räveltämiseksi? Törkeetä. Antakaa ihmisten nauttia miten haluavat, ei se miesten naimistapa ole suinkaan kaikillle paras.
Miehille on. Se on ihan normaalia, että nainen haluaa tai tyydytetään muilla tavoin. Mutta kyllä naisen pitää myös haluta yhdyntöjä, koska muuten mies jää tyydyttämättä. Voi olla, että jollekin miehelle riittää pelkkä käsiseksi tai suikkarit, muttei kyllä riitä enemmistölle. Jos nainen ei halua tai nauti yhdynnöistä, menee mieheltäkin halut ja hän etsii sellaisen naisen joka yhdynnöistä nauttii. Mitä mies tekee kullillaan, jos nainen ei halua sitä sisäänsä. Ei niin mitään. Runkata osaa itsekin.
en pidä suuseksissäyhdyntää yhtään tärkeänä.
enkä myöskään anaaliseksissäyhdyntää. ei tärkeä.
Tässä ilmeisti puhuvat vain miehet. Eli, ei ole lainkaan tärkeää mistä ja miten naiset nauttivat? Miehen mieliksi on naisenkin nautittava, mutta entä jos se yhdyntä ei ole nautinnollista, ainoastaan tunnetasolla? Ei mitään väliä, kunhan mies saa mitä haluaa..
Vierailija kirjoitti:
Tässä ilmeisti puhuvat vain miehet. Eli, ei ole lainkaan tärkeää mistä ja miten naiset nauttivat? Miehen mieliksi on naisenkin nautittava, mutta entä jos se yhdyntä ei ole nautinnollista, ainoastaan tunnetasolla? Ei mitään väliä, kunhan mies saa mitä haluaa..
No nainen saa nauttia mistä haluaa. Mies tietenkin tyydyttää naisen naisen halujen mukaan. Mutta jos nainen ei halua yhdyntää tai nauti siitä ei nainen tee miehellä mitään. Tai ainakaan mies ei tee sellaisella naisella mitään. Eivät sovi keskenään. Olen ollut eliniän pituisessa parisuhteessa ihan siitä syystä, että vaimoni on aina himoinnut kulliani ja halunnut sen sisään. Vastapalveluksi olen myös aina hoitanut hänelle orgasmit siten kuin hän on halunnut. Mutta kyllä rehellisesti sanottuna eniten pysyvään parisuhde seksiin ja parisuhteen pysyvyyteen on vaikuttanut hänen himonsa ja rakkautensa kaluani kohtaan. Hänelle seksi ei ole seksiä, ilman yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nainen saa nauttia mistä haluaa. Mies tietenkin tyydyttää naisen naisen halujen mukaan. Mutta jos nainen ei halua yhdyntää tai nauti siitä ei nainen tee miehellä mitään. Tai ainakaan mies ei tee sellaisella naisella mitään. Eivät sovi keskenään. Olen ollut eliniän pituisessa parisuhteessa ihan siitä syystä, että vaimoni on aina himoinnut kulliani ja halunnut sen sisään. Vastapalveluksi olen myös aina hoitanut hänelle orgasmit siten kuin hän on halunnut. Mutta kyllä rehellisesti sanottuna eniten pysyvään parisuhde seksiin ja parisuhteen pysyvyyteen on vaikuttanut hänen himonsa ja ra
Vai ei mies tee mitään naisella, eikä nainen miehellä. No olet helvetin väärässä! Meillä ollut pitkä liitto, ja molemmat halukkaita ja erittäin tyytyväisiä seksiimme! Ei ole pihtauksia ei kummankaan puolelta, aina jokapäiväistä seksiä. Mutta se yhdyntä ei ole ollut pääasia kummallekkaan! Monipuolista seksiä ollut aina silti. Naimista ollut toki aina, milloin mitenkipäin, mutta se ei ole ollut vaimon paras tapa saada tyydytys. Mies olis aika itsekäs jos pitäisi silti yhdyntää prioriteetiinä. Kyllä se pitää olla molempien paras se etusuja, ei vain toisen.
Harvat naiset saavat vain siinä yhdynnässä, sehän on totuus.
Meidän suhteessa yhdyntä ei ole koskaan ollut se tärkein. Käsi-, suuseksi ollut meille se juttu. Minulla myös usein vibroja mukana. Itse taas en pidä yhdyntäkeskeisyydestä. Onneksi olen sellaisen miehen kanssa jolla on sama ajatus.
Kyllä siinä miehen miehisyys kärsii, jos nainen on haluton yhdyntöihin. Vähän epäilen, että sellaiseen tyytyvä mies käy jossain muualla naimassa tarpeeseensa. Heteromiehille on geeneihin iskostettu, että kullia pitää saada työntää pilluun ja sen eteen tehdään kaikki mahdollinen. Onneksi on myös naisia, joiden geeneihin on myös iskostettu, että kullia pitää saada pilluun ja spermaa sisään. Onneksi vaimoni on kuulunut niihin naisiin.
Kyllä mulle yhdyntä on se juttu.
Jos muusta pitäisi luopua, niin yhdyntä jäisi
N47
No on niin paljon naisia, jotka saavat vain sitä panoa...eikä ikinä orgasmia. Onko tämä miesten tyydytys siis aina vain tärkein? Missä naisen tahto menee.
nuoret kollit on asia eri mitä miehet
Vierailija kirjoitti:
No on niin paljon naisia, jotka saavat vain sitä panoa...eikä ikinä orgasmia. Onko tämä miesten tyydytys siis aina vain tärkein? Missä naisen tahto menee.
Mies joka ei tyydytä naistaan on tyhmä ja epäonnistunut seksissä. Se nyt pitäisi olla miehille itsestään selvää, että nainenkin saa orgasmin tai ainakin tulee tyydytetyksi.
Miksi naisen pitäisi tai miksi nainen tyytyy huonoon seksiin ja siihen ettei saa. Vaimoni ei olisi koskaan tyytynyt jäämään ilman, seksi olisi loppunut siihen. Toki olen aina halunnutkin tyydyttää hänet, mutta ollut myös pakko pitääkseni hänet. Jos en ole ollut viikkoon pillun perään on hän jo kysynyt että mikä mättää.
Eipä se sen tärkeämpää ole kuin muukaan seksi. Kiva, kun on vaihtelua. Vaimo kyllä tykkää yhdynnästä, kun siinä ei tarvitse nähdä vaivaa.