Selkä kipeä. Pyysin miestä tuomaan kaupasta pari juttua,ei tuonut ja lähdin pyörällä,nyt selkä niin kipeä että pyysin miehen hakemaan kotiin
Koska en voi ajaa pyörällä. En voi edes kunnolla kävellä. Istun kivuissani tässä multasäkkien päällä kaupan pihassa.
Mies lähetti tekstarin." Rouva marttyyrin oli pakko saada jäätelöä joten nyt rouva marttyyri pitää hakea kotiin niinkö?" Vastasin " anna olla, tilaan taksin" jolloin mies soitti ja HUUSI ettei todellakaan ajella taksilla, hän hakee!
Mahtaa tulla helvetin mukava loppuilta 😞
Kommentit (26)
Eikö sulla ole ajokorttia? Noloa.
Oisko sen selkäkivun vähintäänkin osittaisena juurisyynä liikakaloreiden aiheuttama ylipaino?
Vierailija kirjoitti:
Älä valita, liikunta auttaa selkäkipuun.
Enemmän selkäkipuun auttaa vihamielisten ihmisten poistaminen lähettyviltä. Puhun kokemuksesta. Pahimman selkäkramppini sain riideltyäni hullun äitini kanssa. Ilman mitään fyysistä syytä. On minulla huono selkä, mutta jos se vihoittelee, tiedän sentään mitä olen tehnyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähdit sitten sinne uhriutumaan
Pyysin vain suklaajäätelöä. Ei voinut tuoda.
Näköjään kaikki pakko tehdä itse vaikka selkä romuna.
Ao
Äsken sanoit että pyysit tuomaan "pari juttua". Miksi uskoisimme kun tarina muuttuu näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähdit sitten sinne uhriutumaan
Pyysin vain suklaajäätelöä. Ei voinut tuoda.
Näköjään kaikki pakko tehdä itse vaikka selkä romuna.
Ao
Äsken sanoit että pyysit tuomaan "pari juttua". Miksi uskoisimme kun tarina muuttuu näin?
tupakkaa ja siideriä se oikeasti halusi
https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/irma-karvisteli-iskiaskivuissa…