Selkä kipeä. Pyysin miestä tuomaan kaupasta pari juttua,ei tuonut ja lähdin pyörällä,nyt selkä niin kipeä että pyysin miehen hakemaan kotiin
Koska en voi ajaa pyörällä. En voi edes kunnolla kävellä. Istun kivuissani tässä multasäkkien päällä kaupan pihassa.
Mies lähetti tekstarin." Rouva marttyyrin oli pakko saada jäätelöä joten nyt rouva marttyyri pitää hakea kotiin niinkö?" Vastasin " anna olla, tilaan taksin" jolloin mies soitti ja HUUSI ettei todellakaan ajella taksilla, hän hakee!
Mahtaa tulla helvetin mukava loppuilta 😞
Kommentit (26)
Oi kuinka hän sinua rakastaa!
Hän on sydämesi valittu!
Älä valita, liikunta auttaa selkäkipuun.
Vierailija kirjoitti:
lähdit sitten sinne uhriutumaan
Pyysin vain suklaajäätelöä. Ei voinut tuoda.
Näköjään kaikki pakko tehdä itse vaikka selkä romuna.
Ao
Jokainen on itse vastuussa siitä millaisen miehen kanssa elää, vaikka tämä on kyllä todennäköisesti jonkun miehen kirjoittama trolli.
Ap vaikuttaa ihan mukavalta. Ja oma aloitteiseltakin.
Liike on lääke. Tuskinpa sun selkä edes on kovinkaan kipeä, jos jäätelön takia kauppaan. :D
Tuollaisia ne onnelliset liitot ovat. Naisella komea mies mutta täysin idiootti jännämies.
Miehesi vaikuttaa hyvin häijyltä. Ei tule parantamaan tapojaan. Eli:ero!
Vierailija kirjoitti:
Älä valita, liikunta auttaa selkäkipuun.
Ei auta jos on mennyt tarpeeksi paskaksi.
Minulla on välilevyn pullistuma. Toinen jalka meinaa pettää ja kipu on hirveä.
Mutta mies ei piittaa paskaakaan. Olisin halunnut vain syödä kylmää jäätelöä ja levätä mutta "No mä unohdin".
Energiajuomansa kyllä muisti. Mutta kun mä pyydän jotain..
Ap
Jo on kyllä jäätelönhimo jo noin kipeänä on pakko sitä hakea
Ihan oikein miehelle että saa kantaa minut autoon ja suihkuun,pukea ja nostaa sänkyyn.
Olisi vaan tuonut sen jäätelön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies ei piittaa paskaakaan. Olisin halunnut vain syödä kylmää jäätelöä ja levätä mutta "No mä unohdin".
Ap
Joo aloitus on ihan selkeä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein miehelle että saa kantaa minut autoon ja suihkuun,pukea ja nostaa sänkyyn.
Olisi vaan tuonut sen jäätelön.
Ap
Ota ero äläkä kitise
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jäätelön sijaan sunnpitää mennä lääkäriin jos on halvausoireita. Ilman jäätelöä pärjäät kyllä
Jeps
hullussa jäätelönahmimishimossaan hän hankki itselleen halvauksen
Camoon, ei kukaan ole noin lapsen kaltainen ja sokeririippuvainen. Uskottavampaa tarinaa ensi kerralla.
Ja olet tämän paskasäiliön kanssa siksi koska...?