Voihan piru, että ärsyttää!!!!!!
Naapurissani asuu nuorisojoukko, joka metelöi joka viikonloppu niin,että ei saa nukutksi. Olen kaksi kertaa käynyt sanomassa ja sanovat sitten aina olevansa hiljempaa, mutta eivät siltikään ole. Eilen kävin kysymässä ovelta, että eivätkö he tienneet, että klo 22 jälkeen pitäisi olla täysi hiljaisuus, vai eivätkö he vain välittäneet? Miespuolinen henkilö sanoi sitten siihen, että kyllä he sen tiesivät ja olisivat hiljempaa. Hetken päästä seinän takaa kuului naispuolisen ihmisen haistattelua ja huutoa, että kyllä meidänkin vauva aina huutaa välillä iltaisin ja heilläkin on duunia aina seuraavana päivänä. Meinasin rynnätä sinne ja hakata sen naisen, mutta siitä ei olisi ollut hyötyä, joten rauhoittelin sitten itseni. Mitä minun pitäisi tehdä? Tehdä valitus heistä? Pelottaa vaan,että siitä tulisi lisää harmia ja he rupeaisivat vainoamaan minua ja vauvaani. Mitä tehdä? :(
Kommentit (4)
Lapsen äänet kuuluvat elämään ja niitä ei voi estää. Bailaaminen on lopetettava klo 22 jos ei osata juhlia hiljempaa. Myös poliisin voi soittaa jos häiriköinti jatkuu.
yöllä takaisin metelöimään. Ensin rapussa ja sitten kotonansa. :(
ketään muita häiritsevät. olen yrittänyt hakea muualt asuntoa, mutta en ole saanut.
Mulla oli sama ongelma eräässä vuokra-asunnossa. Voit tehdä valituksen isännöitsijälle, ja saavat tod. näk. varoituksen. Mutta ei välttämättä auta mitään. Meillä lopputulos oli se, että yksi poppoo sai häädön ja tilalle tuli toinen samanlainen. Muutimme lopulta pois vähän kauemmas keskustasta. Tuollanen todella RIIPII hermoja, koska ei saa nukuttua ja jos vielä pieni lapsikin on talossa. Sympatiani!