Tunnen itseni jättikokoiseksi vaikka bmi on jotain 19
Olen pitkä, leveäharteinen ja isokätinen ja muiden naisten seurassa olo tuntuu joltain moukarinheittäjältä.
Kommentit (12)
"Pienet ihmiset ei koskaan tunne itseään suuriksi."
Pitkä, isokourainen ja leveäharteinen nainen on vaimomatskua. Kelpaisi heti residenssiini, toisin kuin hyönteistutkijoiden tyttäret.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, isokourainen ja leveäharteinen nainen on vaimomatskua. Kelpaisi heti residenssiini, toisin kuin hyönteistutkijoiden tyttäret.
Valitettavasti harva mies on todella tätä mieltä. Olen ollut sinkkuna vuosikausia..
Ap
Mun toinen tytär on kookas ja saanut siitä kuulla, yllätys yllätys muilta tytöiltä ja naisilta kommenttia. Jokainen on yksilöllinen ja jokaisella on yksilöllinen maku, aina on olemassa niitä joiden mielestä kookkaampi on kaunis, eikä toisen ulkonäköä saisi arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti harva mies on todella tätä mieltä. Olen ollut sinkkuna vuosikausia..
Ap
Itsetunto on se mikä tekee susta viehättävän, epävarmuus näkyy, harva haluaa epävarman kumppanin, no narsistit tietysti oikein keräilee heitä, onneksi et ole törmännyt... sun pitää parantaa suhtautumista itseesi ja huomaat että sen jälkeen saat seuraa helposti.
Minulla on myös leveät hartiat ja koen ne tosi rumaksi.
Oletko pohtinut, josko menestyisit mallimarkkinoilla?
Mulla on BMI 42 ja tunnen itseni hoikaksi, vaihdetaanko?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pohtinut, josko menestyisit mallimarkkinoilla?
En menestyisi. Mulla on epäsymmetriset kasvot, heikko leuka, silmät syvällä päässä ja lyhyet sääret.
Ap