Kiinnostus naiseen häviää aina muutaman kuukauden sisään
Joka kerta sama juttu. Näitä on jo jokaiselle sormelle ja ehkä parille varpaallekin.
Ensin homma toimii, kiinnostus on molemminpuolista, kyselen treffeille, käydään syömässä, leffassa, drinkeillä ja muuta. Kourallinen tapailua ja huomaan että nainen ei panosta pätkääkään. Kertoo vaan ongelmistaan, ruikuttaa huolistaan, itkee ties mistä. Aina pitää itse tehdä kaikki aloitteet ja keksiä kohdat milloin on aikaa, kysellä ja kuulustella. Kiinnostus loppui taas siihen.
Mitä mä teen tässä väärin ja miten voin korjata asian?
Sen verran viehätysvoimaa löytyy ettei treffeille pääseminen ole ongelma.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet selvästikin enemmän kiinnostunut miehistä. Nyt vaan rohkeasti ulos kaapista ja treffeille uudella asenteella. Jos sinulla kerran ulkonäköä riittää, löydät kivan mihin varmasti pian.
"Wöööö, sä oot homo!"
Oletko 14 vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa etsiä treffailtavat naiset sellaisista paikoista, joissa teillä on jo valmiiksi jotain yhteistä, kuten harrastuksista. Tai tavoitella kiinnostavampia naisia, ei vain ulkonäön perusteella.
Oikeastihan sulla on asiat tosi hyvin kun pääset helposti tutustumaan.
Apn tekstistä tuli eräs tuttu mies mieleen ja hänelle naisen ulkonäkö on kaikki kaikessa. Millään muulla ei ole mitään merkitystä, ja lopputuloksena on kasa lyhyitä suhteita. En sano että pinnallisuudessakaan mitään pahaa on, pitää vaan hyväksyä sen seuraukset.
Jep, tämä minullekin tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa etsiä treffailtavat naiset sellaisista paikoista, joissa teillä on jo valmiiksi jotain yhteistä, kuten harrastuksista. Tai tavoitella kiinnostavampia naisia, ei vain ulkonäön perusteella.
Apn tekstistä tuli eräs tuttu mies mieleen ja hänelle naisen ulkonäkö on kaikki kaikessa. Millään muulla ei ole mitään merkitystä, ja lopputuloksena on kasa lyhyitä suhteita. En sano että pinnallisuudessakaan mitään pahaa on, pitää vaan hyväksyä sen seuraukset.
Näinhän se on. Kauneus ei korreloi sen kanssa, että pää olisi terve.
Olen lähipiirissä joskus ollut huomaavinaan seuraavaa. Treffejä sovitaan jatkuvasti, mutta oikeaa ei vaan löydy.
OK.
Voihan noin olla. Mutta luulen että ihminen tällöin ehkä enemmän koukussa treffailuun ja siihen itse etsimiseen! Se on jännää, tai tietyllä tavalla tarjoaa kipinää ja mielenkiintoa.
Tällöin voi olla syytä miettiä syntyjä syviä mikä vikana. Käydä jopa terapiassa tai hoksata itse mistä liikastaa.
Koska haette edustusrouvaa. Noihan hoitaa terapioimiset ihan oikealla terapeutilla. Teille miehille täytyy ruveta sanomaan suoraa mikä kuuluu 50/50 suhteeseen ja mikä taas ei. (Myönnetäköön oikeasti tasa-arvoisessa suhteessa molemmat kävisi tarpeen vaatiessa terapeutilla,mutta mikään ei ole täydellistä)
Kaffebulla kirjoitti:
Ihan ekana tulee mieleen, että miksi valitset tällaisia ruikuttavia naisia?
Vaikuttavatko he ensin reippailta, ja sitten tulee tällaisia piirteitä esiin? Vai ovatko alusta asti tällaisia? Mielestäni on hyvä, että olet katkaissut suhteet. Ei kannata jatkaa, jos homma ei toimi.
Nainen valitsee.
Et ole vielä kypsä seurusteluun, tai et vain ole tavannut henkilöä jonka kanssa ihastus ei laimene, vaan kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Kauneus ei korreloi sen kanssa, että pää olisi terve.
Ei tosiaan. Minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö, mutta minä tosiaan myönnän että olen itsekin syyllinen moniin suhteen ongelmiin, toisin kuin ap näkee syytä vain naisissa.
Sitten vaan uutta tulille, ja koittaa tehdä jotain toisin. ns. testailemalla, mikä toimii ja mikä ei.
Itse ratkaisin asian niin, että keksin harrastukset, joihin en tarvitse muita ihmisiä, ja joista nautin paljon. En tarvitse naista mihinkään. Tai matkustuskaveriksi voisin ottaa satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähipiirissä joskus ollut huomaavinaan seuraavaa. Treffejä sovitaan jatkuvasti, mutta oikeaa ei vaan löydy.
OK.
Voihan noin olla. Mutta luulen että ihminen tällöin ehkä enemmän koukussa treffailuun ja siihen itse etsimiseen! Se on jännää, tai tietyllä tavalla tarjoaa kipinää ja mielenkiintoa.
Tällöin voi olla syytä miettiä syntyjä syviä mikä vikana. Käydä jopa terapiassa tai hoksata itse mistä liikastaa.
Mutta kun seuraava nainen voi olla vielä kauniimpi :(((((
Muistuu mieleen omilta sinkkuajoilta, että myös sinkkumiehet alkoivat nopeasti avautua minulle ja kertoa hyvinkin synkkiä salaisuuksia elämästään (olen siis nainen). Tämä vain siksi, että kyselin heidän elämästä ja miten voivat.
Tuli vaikutelma, että monet ovat sisimmässään hyvin surullisia ja yksinäisiä, ja jos joku ihminen kuuntelee ja kyselee monilla on patoutunutta tarvetta purkaa sitä suruansa. Voi olla mahdollista, että nämä ap:n treffinaiset ovat alkaneet kaivaa luurankoja kaapista heti jo alkuvaiheessa myös luottamustestinä, että pystyykö juuri tämä mies kestämään sen että lasken suojaukseni. Se valitus ei ehkä ole ollut koko totuus heidän luonteista ja persoonallisuudesta, vaan lyövät vain korttinsa pöytään jo heti alussa, eivät jaksa pelailla ja esittää koko ajan pärjäävää.
Jos joku nainen vaikuttaa oikeasti tosi kivalta ja alkaa avautua näin, ehkä voisit antaa mahdollisuuden ja katsoa hieman pidempään, muuttuuko tilanne kun tämä tilitysvaihe on ohi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien kanssa tietenkään kolahda. Tapailu on juuri sitä varten, että voi tunnustella, että onko kiinnostusta enempään vai ei.
Miehet ja naiset, joilla on paljon menekkiä ja helppo saada treffejä, oppivat helpommin tunnistamaan, onko kemiaa vai ei. Moni mies, jotka eivät pääse helposti treffeille, eivät koskaan edes opi ymmärtämään, mitä kemia on, he vaan tyytyvät ensimmäiseen, jonka saavat.
Ap suhtaudu niin, että sinulla on positiivinen ongelma. Oikeastaan sinulla on vähän samanlainen ongelma kuin naisilla. Periaatteessa olisi helppo saada JOKU, mutta sellaista, josta voisi olla oikeasti kiinnostunut, on lähes mahdotonta löytää. Moni mies ei voi käsittää sitäkään, kun heille puutteessa kelpaisi kuka nainen tahansa.
N
Minusta taas kuulostaa siltä että ap ei tunnista mitä kemia oikeasti on. Ei hän muuten jatkuvasti päätyisi tapailusuhteisiin, joissa kiinnostus loppuu heti alkuunsa.
Lisäitietoja:
En valitse puhtaasti ulkonäön perusteella, tietysti vaikuttaa, mutta vuosi vuodelta vähemmän. Pyrin löytämään ihmisiä joilla olisi jalat maassa ja elämä edes jokseenkin kunnossa. Treffiseuraa on löytynyt harrastuksista, kavereiden kautta ja deittiäpeistä.
(Ei, en ole homo)
Oon käynyt aikaisemmin terapiassa ja se oli ihan tosi hyödyllistä. Kirjahyllystä löytyy pari tusinaa filosofisia ja psykologisia teoksia. Kallista lystiä.
Oon melko varma, että joku asia mun käytöksessä tai olemuksessa on semmosta mikä saa ihmiset ja etenkin naiset avautumaan ongelmistaan. En sitäkään vastusta että joskus huolia purkaisi ja pallottelisi, mutta semmonen kaiken taakan jakaminen 24/7 heti alussa vaan tappaa kaiken kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Muistuu mieleen omilta sinkkuajoilta, että myös sinkkumiehet alkoivat nopeasti avautua minulle ja kertoa hyvinkin synkkiä salaisuuksia elämästään (olen siis nainen). Tämä vain siksi, että kyselin heidän elämästä ja miten voivat.
Tuli vaikutelma, että monet ovat sisimmässään hyvin surullisia ja yksinäisiä, ja jos joku ihminen kuuntelee ja kyselee monilla on patoutunutta tarvetta purkaa sitä suruansa. Voi olla mahdollista, että nämä ap:n treffinaiset ovat alkaneet kaivaa luurankoja kaapista heti jo alkuvaiheessa myös luottamustestinä, että pystyykö juuri tämä mies kestämään sen että lasken suojaukseni. Se valitus ei ehkä ole ollut koko totuus heidän luonteista ja persoonallisuudesta, vaan lyövät vain korttinsa pöytään jo heti alussa, eivät jaksa pelailla ja esittää koko ajan pärjäävää.
Jos joku nainen vaikuttaa oikeasti tosi kivalta ja alkaa avautua näin, ehkä voisit antaa mahdollisuuden ja katsoa hieman pidempää
Mä olen sitä mieltä, ettei noin aikaisessa vaiheessa kuulu alkaa avautua ongelmistaan. Treffailun ja ihastumisen kuuluu olla ihanaa ja kutkuttavaa. Eli avautuminen on turn off.
Käytä maksullista naista. Ei ole valitusta yms.
Tuo treffailu on muuten aivan hemmetin rasittavaa. Käydä niissä leffoissa ja syömässä aina vaan uuden tyypin kanssa ja miettiä, että tuleekohan tästä mitään ja ahdistua jo etukäteen koko treffeistä. Itseäni ei ainakaan kiinnosta enää ollenkaan tuo alkuvaiheen säätäminen, väkisin tekeminen, enkä siksi enää edes yritä sopia mitään treffejä.
Deittioppaissa ei turhaan korosteta, että treffaiillaessa pitäisi pitää keskustelu positiivissävyisenä ja kevyenä ja avautua syvemmin ongelmistaan vasta pikkuhiljaa. Muuten kiinnostus ei pääse kasvamaan. Se koskee molempia sukupuolia, mutta kaikki eivät sitä tiedä.
En minäkään kiinnostuisi perässävedettävästä miehestä, joka koko ajan valittaa ja jonka elämä vaikuttaa olevan synkkää.
Lievän jännityksen ja luottavaisen turvallisuudentunteen sekoitus pitäisi pystyä pitämään yllä molempien korvien välissä, sekä odotus hyvästä yhteisestä tulevaisuudesta.
Mutta kun ei naiset tarvi miestä kuin kuuntelevaksi korvaksi tai muuttoavuksi. Että ratkaisu on alkaa deittaa miehiä