Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus naiseen häviää aina muutaman kuukauden sisään

Vierailija
02.06.2024 |

Joka kerta sama juttu. Näitä on jo jokaiselle sormelle ja ehkä parille varpaallekin.

Ensin homma toimii, kiinnostus on molemminpuolista, kyselen treffeille, käydään syömässä, leffassa, drinkeillä ja muuta. Kourallinen tapailua ja huomaan että nainen ei panosta pätkääkään. Kertoo vaan ongelmistaan, ruikuttaa huolistaan, itkee ties mistä. Aina pitää itse tehdä kaikki aloitteet ja keksiä kohdat milloin on aikaa, kysellä ja kuulustella. Kiinnostus loppui taas siihen.

Mitä mä teen tässä väärin ja miten voin korjata asian?

Sen verran viehätysvoimaa löytyy ettei treffeille pääseminen ole ongelma.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saanut olla suhteen ainoa ruikuttaja? Aika tylsiä tekemisiä teillä. Miksette tee itse ruokaa, pidä kotona leffailtoja, käy retkillä, museoissa, tapahtumissa? Ei ihme että naisia alkaa tympiä.

Vierailija
62/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ei vain ole empaattinen ihminen. Hän on mies joka ajattelee "kukin pärjätköö omillaan"  , hän on siis itsekeskeinen ja haluaa toisesta vain kaiken mitä itse haluaa, toisella osapuolella ja hänen tunteillaa ei ole hänelle merkitystä. Harmi, että nuo naiset eivät sitä huomanneet, luultavasti hän on myös hyvä esittämään kiinnostunutta, vaikka sitä ei oikeasti olekaan. Ei nainen avaudu, jos toinen ei osoita merkkejä, että niin voi tehdä.  Tämän analyysin kykeni tekemään parissa sekunnissa avauksesta.  Ap. sinä et koskaan tule löytämään parisuhdetta, mene maksullisiin he sopivat luonteellesi parhaiten, siinä saat  vain itse, antamatta itse mitään vastineeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet alemman tason mies.

Kommentoin ikään kuin tämä ei olisi provo avaus:

Alemman tason mies ei pääse treffeille saakka, eli AP ei ole alemman tason mies.

Vierailija
64/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aletaan tapailla niin,jos kolmannella tai neljännellä kerralla alkaa kertoa itkuvirsien kera miten maailma potkii päähän,tai miten huonosti menee niin ei kovin moni muukaan katselisi/kuuntelisi tommosta.

Mä luulen ap, että onni voi olla nurkan takana🥰 koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua.. kohtalo kuljettaa.Voit "törmätä"ihanaan naiseen kaupassa,kun olet ostoksilla.Tai,jos menet terassille ottamaan yhden oluen,tai moctailin..tai menet lintsille vaan kävelemään ja katselemaan ihmisiä... niin siellä voi olla elämäsi nainen..koskaan ei voi tietää🤪

Pidä simmut auki.Kyllä se kulta sullekin löytyy.🤗

En sano, etteikö voisi tapahtua, mutta kuinka moni täällä on löytänyt parisuhteen olemalla ostoksilla tai kävelemällä vaikka lintsillä?

Itse en ole koskaan sanonut noissa kenellekään mitään. Tai no muutaman kerran ostoksilla joku kysyi neuvoa, kun hinnat oli oudosti tai jotain. Terassillakin olen saanut olla aina ihan rauhassa. Toki jos itse lyöttäytyisin muiden pöytiin ja alkaisin keksimään jutun juurta, niin terassilla voisi jotain tapahtua.

Vierailija
65/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteista puuttuu turvallisuus ja ei ole taitoa luoda turvallisuutta, niin aito läheisyys ei pääse kasvamaan ja kumppanin ihailu vähenee.

Vierailija
66/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tahallaan tekee itsestään epäkiinnostavan jotta liukuisit heistä eroon. Se on helpompaa kuin sanoa suoraan tai ghostata.

Vierailija
67/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tahallaan tekee itsestään epäkiinnostavan jotta liukuisit heistä eroon. Se on helpompaa kuin sanoa suoraan tai ghostata.

Lienee totuus. Jos on oikein innokas ja sinnikäs mies, joka silti jaksaa panostaa, vaikka nainen ei panosta pätkääkään, niin siitä voi sattumalta syntyä jotain, jos nainen vaikuttuu miehen yrittämisestä. Joka tapauksessa naisen asenne on, että ihan sama, hän ei menetä mitään.

Vierailija
68/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet alemman tason mies.

Kommentoin ikään kuin tämä ei olisi provo avaus:

Alemman tason mies ei pääse treffeille saakka, eli AP ei ole alemman tason mies.

Jospa ei puhuttaisi tasoista.

Mutta hän ilmeisesti on siedettävän näköinen ja osaa kuunnella.

Se, että se ei häntä miellytä, että naiset alkavat paljastaa ongelmiaan ja kertoa elämästään, niin sehän on tämän miehen ongelma. Hän etsii sitä "rinsessaa", joka ei käy vessassa, ei ole ikinä ongelmissa, eikä siis ole inhimillinen.

Suosittelen kaukosuhdetta.

Vierailija
69/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet alemman tason mies.

Alemman tason miehet eivät pääse edes treffeille. Ovat edelleen neitsyitä tai omaavat vähäisiä kokemuksia. Tuo kuulostaa siltä, ettei ole löytänyt kiinnostavaa naista.

Vierailija
70/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi kuten monilla miehillä on, että vajoat jostain syystä "tyttökaveri" kategoriaan. Eli nainen suhtautuu sinuun epäseksuaalisesti kuin  siskoon tai tyttökaveriin jolle voi kertoa ongelmansa.

Tämän välttämiseksi kannattaa lähettää jo alussa  seksuaalisia signaaleja. Ja tällä tarkoitan esim. venyttele käsivarsiasi ja kiedo kätesi tytön harteille "vahingossa", nuuhkaise muka vahingossa hänen hiuksiaan ym. Hivele käsivartta. Eli et hyökkää suoraan mutta annat ymmärtää. Näin et tahtomattasi vajoa "tyttöystävä"- kategoriaan, josta on lähes mahdoton päästä pois.

Vierailija
71/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi kuten monilla miehillä on, että vajoat jostain syystä "tyttökaveri" kategoriaan. Eli nainen suhtautuu sinuun epäseksuaalisesti kuin  siskoon tai tyttökaveriin jolle voi kertoa ongelmansa.

Tämän välttämiseksi kannattaa lähettää jo alussa  seksuaalisia signaaleja. Ja tällä tarkoitan esim. venyttele käsivarsiasi ja kiedo kätesi tytön harteille "vahingossa", nuuhkaise muka vahingossa hänen hiuksiaan ym. Hivele käsivartta. Eli et hyökkää suoraan mutta annat ymmärtää. Näin et tahtomattasi vajoa "tyttöystävä"- kategoriaan, josta on lähes mahdoton päästä pois.

No hyi, jos joku tuntematon mies alkaa ensimmäisillä tai toisilla deiteillä nuuskia "ohimennen huomaamatta" hiuksiani kuin joku mielipuolikoiramies, niin ei mene jatkoon. Ei edes säälistä.

Vierailija
72/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Tuskin kukaan haluaisi tapailla ihmistä, jota ei pidä seksuaalisesti kiinnostavana. Avautuminen voi tarkoittaa, että nainen pyrkii syventämään yhteyttä mieheen tunnetasolla. 

Vierailija
73/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus naiseen häviää sillä sekunnilla jos selviää että on töissä julkisella sektorilla. Nettoveronmaksajana elätän siis jo tuota naista. Miksi minun pitäisi enää kiinnostua hänestä?

Vierailija
74/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertoo vaan ongelmistaan, ruikuttaa huolistaan, itkee ties mistä."

Miksi tapailet masentuneita?

Vierailija
75/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kertoo vaan ongelmistaan, ruikuttaa huolistaan, itkee ties mistä."

Miksi tapailet masentuneita?

Puolet ihmisistä alkaa olla masentuneita, niin ehkä siksi.

Vierailija
76/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla vissiin vaihtunut edunvalvoja, kukaan muu ei pyytäisi tapaamista tai ilmaisisi huolensa kaikista juttuun liittyvistä ongelmista 

Vierailija
77/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet alemman tason mies.

Alemman tason miehet eivät pääse edes treffeille. Ovat edelleen neitsyitä tai omaavat vähäisiä kokemuksia. Tuo kuulostaa siltä, ettei ole löytänyt kiinnostavaa naista.

Kyllä alemman tason miehet pääsee treffeille, kunhan laskevat riman aivan pohjamutiin. Ja incelit ovat mielestäni oma lukunsa, kaikki alemman tason miehet eivät ole inceleitä eikä kokemattomia. Moni heistä on jopa parisuhteessa samanlaisen naispuolisen taapertajan kanssa. 

Kyllä näitä pariskuntia näkee tuolla kylillä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
78/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma kuin ap:lla, mutta seksuaalisessa mielessä. Muutaman kuukauden jälkeen se nainen on niin sanotusti nähty, koettu, pantu, nuuhkittu, maisteltu, loppuun kaluttu. Vähän kuin söisi samaa ruokaa joka päivä. Joo joo, tiedän, olen järkyttävä mulkku. 

Vierailija
79/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aletaan tapailla niin,jos kolmannella tai neljännellä kerralla alkaa kertoa itkuvirsien kera miten maailma potkii päähän,tai miten huonosti menee niin ei kovin moni muukaan katselisi/kuuntelisi tommosta.

Mä luulen ap, että onni voi olla nurkan takana🥰 koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua.. kohtalo kuljettaa.Voit "törmätä"ihanaan naiseen kaupassa,kun olet ostoksilla.Tai,jos menet terassille ottamaan yhden oluen,tai moctailin..tai menet lintsille vaan kävelemään ja katselemaan ihmisiä... niin siellä voi olla elämäsi nainen..koskaan ei voi tietää🤪

Pidä simmut auki.Kyllä se kulta sullekin löytyy.🤗

Kaiken tämän syyttelyn ja negatiivisuuden keskellä tämä oli oikein positiivinen viesti. Kiitos sinulle!

T:Ap

Vierailija
80/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma kuin ap:lla, mutta seksuaalisessa mielessä. Muutaman kuukauden jälkeen se nainen on niin sanotusti nähty, koettu, pantu, nuuhkittu, maisteltu, loppuun kaluttu. Vähän kuin söisi samaa ruokaa joka päivä. Joo joo, tiedän, olen järkyttävä mulkku. 

Ei tuossa mitään pahaa ole kunhan olet rehellinen naisille etkä esitä etsiväsi pitkää suhdetta, johon ilmiselvästi et kykene. Homma on ok jos pysyttelet lyhyitä juttuja hakevissa naisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme