Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus naiseen häviää aina muutaman kuukauden sisään

Vierailija
02.06.2024 |

Joka kerta sama juttu. Näitä on jo jokaiselle sormelle ja ehkä parille varpaallekin.

Ensin homma toimii, kiinnostus on molemminpuolista, kyselen treffeille, käydään syömässä, leffassa, drinkeillä ja muuta. Kourallinen tapailua ja huomaan että nainen ei panosta pätkääkään. Kertoo vaan ongelmistaan, ruikuttaa huolistaan, itkee ties mistä. Aina pitää itse tehdä kaikki aloitteet ja keksiä kohdat milloin on aikaa, kysellä ja kuulustella. Kiinnostus loppui taas siihen.

Mitä mä teen tässä väärin ja miten voin korjata asian?

Sen verran viehätysvoimaa löytyy ettei treffeille pääseminen ole ongelma.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien kanssa tietenkään kolahda. Tapailu on juuri sitä varten, että voi tunnustella, että onko kiinnostusta enempään vai ei.

Miehet ja naiset, joilla on paljon menekkiä ja helppo saada treffejä, oppivat helpommin tunnistamaan, onko kemiaa vai ei. Moni mies, jotka eivät pääse helposti treffeille, eivät koskaan edes opi ymmärtämään, mitä kemia on, he vaan tyytyvät ensimmäiseen, jonka saavat.

Ap suhtaudu niin, että sinulla on positiivinen ongelma. Oikeastaan sinulla on vähän samanlainen ongelma kuin naisilla. Periaatteessa olisi helppo saada JOKU, mutta sellaista, josta voisi olla oikeasti kiinnostunut, on lähes mahdotonta löytää. Moni mies ei voi käsittää sitäkään, kun heille puutteessa kelpaisi kuka nainen tahansa.

N

Mitäpä jos eläisitte vain elämäänne vaihteeksi siten, ettei se pyöri treffailun ja parinmuodostuksen ympärillä? Ja lähestyisitte toista vasta sen jälkeen, kun omat sukat pyörivät jo hulluna jaloissa eikä saa toista mielestään. Kun tunteekin toisen jotenkuten ja huomaa, että siinäpä on uskomaton ihminen ja minä haluan parisuhteen juuri HÄNEN kanssaan. Tuli vain mieleen tällainen ihan hullu skenaario. 

Ei tällainen mallin Disney lähestymistapa ole ollenkaan realistinen. Ei mikään säkenöivä  kemia ole taannut sitä että suhde toimisi, sehän tarkoittaa vain geneettistä yhteensopivuutta parinmuodostuksen kannalta. Lisäksi miehille todennäköisin lopputulema on, että nainen on varattu. 

Vierailija
82/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä maksullista naista. Ei ole valitusta yms.

T:Milo13v

Olen aikuinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviossa naisia on useita ja miehiä vain yksi. Kenelläköhän on ongelma? Että kaikki naiset ovat keskustelukyvyttömiä ruikuttajia? Vai?

Miksi oman itsen paljastaminen tuo epämukavan olon? Kokeile seuraavalla kerralla olla itsekin vähän haavoittuva.

Vierailija
84/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuviossa naisia on useita ja miehiä vain yksi. Kenelläköhän on ongelma? Että kaikki naiset ovat keskustelukyvyttömiä ruikuttajia? Vai?

Miksi oman itsen paljastaminen tuo epämukavan olon? Kokeile seuraavalla kerralla olla itsekin vähän haavoittuva.

Minä olen kertonut miehille aika alkuun paljon itsestäni ja sillä näen kestääkö mies myös oikeaa elämää ja sitä että olen ihminen ja minulle on sattunut monenmoista shittiä, tokikaan en väitä olevani syytön osaan tapahtumista. Jos etsin suhdetta en jaksa alkaa pelailemaan mitään arvausleikkejä, olen haavoittuva ja inhimillinen, samaa toivon mieheltä. Panot nyt on asia erikseen, mutta en silloinkaan esitä muuta kuin omaa herkkää itseäni, silloin vaan en kerro itsestäni niin paljoa. Kuka etsii mitäkin. 

Vierailija
85/91 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nämä naiset ovat yrittäneet lähentyä sinun kanssasi avautumalla herkistä ja haavoittuvaisista aiheista, jotta sinä avautuisit myös? Heidän tavoitteenaan on saattanut olla syventää tutustumistanne, mutta ilmeisesti tulkitset eleet tyhjänpäiväiseksi märinäksi. Läheisyyden muotoja on monia; ei vain fyysinen läheisyys ja yhdessä tekeminen. Toimivissa parisuhteissa kumppaneiden välillä on usein myös emotionaalista ja älyllistä läheisyyttä.

Tämä on paras tulkinta tähän asti. Olen itse nainen, joka tykkään paitsi hauskutella, myös puhua syvällisiä. Kerron deittikumppanille vaikeistakin elämänkokemuksistani, ja mielelläni kuuntelen ja tuen toista, jos hän päättää avautua. Henkinen yhteys ei synny pelkällä kepeällä vitsailulla. Ehkä sitten olen märisijä.

Vierailija
86/91 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista naisystävää etsit, sehän ratkaisee.

Pitäisikö sinun vaihtaa "seurapiiriä"? Ala etsiä niitä "oman elämänsä sankareita" eli naisia, jotka tietävät, mitä tahtovat ja ovat itse luoneet  koulutus - ja työpolkunsa, harkinneet uransa ja tehneet valintoja ihan itsenäisesti. Koulutetut, työssäkäyvät naiset ovat usein tällaisia.

Arvaanko oikein, jos sanon vähän rouheasti, että olet tapaillut enemmän näitä passiivisia, olkapäätä kaipaavia, ikuisesti tukea, lohtua ja ohjeita kaipaavia, mahdollisesti jopa terapoituja, lääkittyjä, joiden elämänsisältönä on kertoilla tarinoitaan yhä uudelleen ja uudelleen jokaiselle, joka suostuu kuuntelemaan. Vähän semmoisia hemmoteltuja ja aina autettuja tyyppejä, jotka ovat oppineet siihen rooliin eikä ikinä tarvitse nähdä vaivaa eikä tehdä itse, kun kaiken sitten kuitenkin lopulta muut järjestävät kuntoon.

Vierailija
87/91 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien kanssa tietenkään kolahda. Tapailu on juuri sitä varten, että voi tunnustella, että onko kiinnostusta enempään vai ei.

Miehet ja naiset, joilla on paljon menekkiä ja helppo saada treffejä, oppivat helpommin tunnistamaan, onko kemiaa vai ei. Moni mies, jotka eivät pääse helposti treffeille, eivät koskaan edes opi ymmärtämään, mitä kemia on, he vaan tyytyvät ensimmäiseen, jonka saavat.

Ap suhtaudu niin, että sinulla on positiivinen ongelma. Oikeastaan sinulla on vähän samanlainen ongelma kuin naisilla. Periaatteessa olisi helppo saada JOKU, mutta sellaista, josta voisi olla oikeasti kiinnostunut, on lähes mahdotonta löytää. Moni mies ei voi käsittää sitäkään, kun heille puutteessa kelpaisi kuka nainen tahansa.

N

N? K? 

Vierailija
88/91 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelevä kiintymyssuhde ap:lla luulisin?

Terapia auttaa

Vierailija
89/91 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelevä kiintymyssuhde ap:lla luulisin?

Terapia auttaa

Tätä minäkin veikkaisin. Jos ap on tapaillut monenlaisia ja ihan pärjääviä naisia, ja aina kun suhteen pitäisi olla vakavoitumassa tapailusta seurusteluksi, tulee sama ongelma, niin epäilisin että ongelma on enemmän ap:n puolella.

Koetko ap tunteet vaieana asiana? Oletko ollut rakastunut näihin naisiin, vai pikemminkin ihastunut? Pystytkö itse puhumaan vaikeista asioista, vai pidätkö suojamuuria yllä?

Vierailija
90/91 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat naisille ilmeisesti maskuliiniselta mieheltä, jolle nainen uskaltaa avautua asioista, jotka painavat hänen mieltään. 

Mitä itse haet naisilta? Vahvempia tyyppejä, jotka eivät valita? Jotka tekevät sinullekin mukavia asioita? 

Saatat panostaa liikaa ja vääränlaisiin naisiin. It takes two to tango, joten miten huomaisit nopeammin, ketkä antaa takaisin sitä mitä kaipaat? 

Minulle käy samoin miesten kanssa. Aluksi ilmassa on sukupuolten välistä jännitettä ja flirttiä. Kunnes parin tapaamisen jälkeen minulle aletaan uskoutua ja avautua siitä, miten elämä potkii ja miten ollaan ahtaalla, surkutellaan menetettyjä tilaisuuksia jne.

Minulta lähtee kiinnostus parisuhteeseen, mutta voin toimia 'Leelian lepotuolina' omissa rajoissani.  En tiedä, heittävätkö miehet tämän ruikutusvaihteen päälle siksi, etteivät ole seksuaalisesti kiinnostuneita, mutta näkevät minussa muuta hyödynnettävää. 🤔 [Itse jos olen kiinnostunut, en todellakaan tuo framille omia heikkouksiani heti tutustumisvaiheessa. Ehtii ne myöhemminkin.  En halua spoilata orastavaa tuttavuutta marinoilla, vaan oarasta pöytään 😄]

Kuvaavaa on, että minun fiilikseni ja mahdolliaet vaikeuteni eivät tule edes puheeksi. 

Olen luovuttanut ajatuksen järjellisen, vastavuoroisen ihmissuhteen löytymisestä. 🤷🏻

Vierailija
91/91 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kertonut miehille aika alkuun paljon itsestäni ja sillä näen kestääkö mies myös oikeaa elämää ja sitä että olen ihminen ja minulle on sattunut monenmoista shittiä, tokikaan en väitä olevani syytön osaan tapahtumista. Jos etsin suhdetta en jaksa alkaa pelailemaan mitään arvausleikkejä, olen haavoittuva ja inhimillinen, samaa toivon mieheltä. Panot nyt on asia erikseen, mutta en silloinkaan esitä muuta kuin omaa herkkää itseäni, silloin vaan en kerro itsestäni niin paljoa. Kuka etsii mitäkin. 

Ei herkkä ihminen harrasta pelkkiä panoja, ja jos näin tekee, on selvä että henkisiä ongelmia tulee. Oletko epävakaa? Huh huh, se on vihoviimeinen pershärö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi