YLE: "Feminismi aiheutti vain ahdistusta" - Yhä useampi nainen haluaa kotiäidiksi
https://svenska.yle.fi/a/7-10057814
Nea ja Tommi elävät perinteistä perhe-elämää missä nainen hoitaa kodin/lapset ja mahdollistaa miehen keskittymisen työntekoon. Yhä useampi nainen on kiinnostunut "tradwife" roolista eli perinteisestä naisen roolista. Nea mainitsee että hänen syynsä tähän oli että feminismi aiheutti vain vihaa, surua ja mustan maailmankuvan. Nyt hän on paljon onnellisempi perinteisessä roolissa.
Kommentit (746)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen feminismi ja muslimien kanssa vehtailu käyvät aina lopulta liian raskaaksi. Sitten on pakko etsiä normaalia elämää, mutta kukaan ei enää huoli.
johtuu vain siitä, etteivät miehet ole koskaan halunneetkaan "normaalia elämää", vaan seksiorjan, joka nostaisi heidät kaveripiirin alfa-asemaan. normaalia elämää haluava nainen ei tällaiseen vaan suostu, minkä vuoksi sopimusta ei synny
Muostuttaisin,että meillä on jo sopimus, että sä menet metsään deittailemaan karhua.
olin ja viihdyin siellä mainiosti. paljon paremmin ja kauemmin kuin parisuhteissa. velvoitteet toivat takaisin kaupunkiin, miestä en ottanut silti
No mene nyt ihmeessä heti takaisin sinn
voi olla että joskus menenkin. nyt on muita kuvioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä perinteisessä Nea elää vai käykö hän siis kyntämässä peltoa ja lypsämässä sillä aikaa kun mies töissä?
varmaan vahtii ja kasvattaa niitä lapsia. eivät ole mitään huonekasveja nimittäin
kuulin tarinan, että joskus ennen vanhaan lapset sidottiin köydellä puuhun, kun äidin piti mennä peltotöihin. siinä sitten lapset käkkivät narussa kuin koirat. ei mene läpi tuollainen enää, tulee sossutantta ja kaappaa lapset
Joo ja minun mummi oli sahalla mukana lapsena. Ei Suomessa ole perinteisiä arvoja joihin kuuluu kotona huonelasvie vaihtuminen. Joten minkä tai kenen perinteisistä arvoista tuo Nea puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen feminismi ja muslimien kanssa vehtailu käyvät aina lopulta liian raskaaksi. Sitten on pakko etsiä normaalia elämää, mutta kukaan ei enää huoli.
johtuu vain siitä, etteivät miehet ole koskaan halunneetkaan "normaalia elämää", vaan seksiorjan, joka nostaisi heidät kaveripiirin alfa-asemaan. normaalia elämää haluava nainen ei tällaiseen vaan suostu, minkä vuoksi sopimusta ei synny
Muostuttaisin,että meillä on jo sopimus, että sä menet metsään deittailemaan karhua.
olin ja viihdyin siellä mainiosti. paljon paremmin ja kauemmin kuin parisuhteissa. velvoitteet toivat takaisin kaupunkiin, miestä en ottanut silti
Ei kun mene heti vaan, täällä on kamalia miehiä. Sinne niin karhun kainaloon pois pahasta patriarkaatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisin naisen, joka haluaisi elättää minut? Pitäisin kodista huolta ja tekisin ruokaa. Lapsia en halua.
M40
Naisilla ei taida olla tarvetta kotiorjille. Osataan itse hoitaa tarvittavat hommat.
Kenelle nalkutatte?
Miksi pitäisi nalkuttaa kenellekään, kun on itse vastuussa kaikesta?
Koska elämä ilman draamaa ei ole naisen elämää.
Kun ei ota miestä minimoi draaman nollaan.
Ja kun elämässänne ei ole draamaa tämä:
Viimeisten vuosien aikana mielenterveyden häiriöt ovat nousseet yleisimmäksi syyksi nuorten naisten pitkille sairauspoissaoloille.
https://tietotarjotin.fi/uutinen/746898/nuorten-naisten-uupumus-ja-miel…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisin naisen, joka haluaisi elättää minut? Pitäisin kodista huolta ja tekisin ruokaa. Lapsia en halua.
M40
Naisilla ei taida olla tarvetta kotiorjille. Osataan itse hoitaa tarvittavat hommat.
Kenelle nalkutatte?
Miksi sitten teet sitä?
No jos tiedät minun kerran nalkuttavan niin tiedät sitten varmasti myös kenelle 🙂.
Pitäisikö minun ottaa tämä niin, että sinä et tiedä kenelle sinä nalkutat jatkuvasti täällä, kaikes
Kerrotko miten oma toimintasi eroaa nalkuttamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Kenelle nalkutatte?
Koska elämä ilman draamaa ei ole naisen elämää.
Kun ei ota miestä minimoi draaman nollaan.
Ja kun elämässänne ei ole draamaa tämä:
Viimeisten vuosien aikana mielenterveyden häiriöt ovat n
Mitäs draamaa tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä perinteisessä Nea elää vai käykö hän siis kyntämässä peltoa ja lypsämässä sillä aikaa kun mies töissä?
varmaan vahtii ja kasvattaa niitä lapsia. eivät ole mitään huonekasveja nimittäin
kuulin tarinan, että joskus ennen vanhaan lapset sidottiin köydellä puuhun, kun äidin piti mennä peltotöihin. siinä sitten lapset käkkivät narussa kuin koirat. ei mene läpi tuollainen enää, tulee sossutantta ja kaappaa lapset
Joo ja minun mummi oli sahalla mukana lapsena. Ei Suomessa ole perinteisiä arvoja joihin kuuluu kotona huonelasvie vaihtuminen. Joten minkä tai kenen perinteisistä arvoista tuo Nea puhuu?
taitaa olla edelleen maailmassa vallitseva jako, että nainen hoitaa kotia ja lapsia, kun mies töissä. se että suomalaiset miehet ovat laiminlyöneet lapsensa pakottamalla naiset tulonhankintaan, näkyy nyt jäätävinä mielenterveysongelmina, väkivaltaisuutena, jne. lapsi joka ei saa turvaa ja rakkautta on kuin päähän potkittu aivovammainen. siis ihan oikeasti, aivot eivät kehity normaalisti jos hoiva on puutteellista. ja siinä ei ole mitään kehuskelemisen arvoista, että suomalaiset miehet hoitavat hommansa muslimejakin huonommin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Kenelle nalkutatte?
Miksi sitten teet sitä?
No jos tiedät minun kerran nalkuttavan niin tiedät sitten varmasti myös kenelle 🙂.
Pitäisikö minun ottaa tämä niin, että sinä et tiedä
Totesin vain faktan nalkuttamisesta, kun aiheena oli, että sitä toki ei tehdä. Tai melkeen olla ikinä tehtykään, kun kaikille täysin ilmiselvä totuushan on, että melkeen mitään muuta teekään kun nalkuttaa siinä koko ajan.
Tunti tunnin perään, seuraavassa viestissään. Huomenna. Viikon päästä. Joka päivä. Sama nalkutus.
... mut hei en mä nalkuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin ja viihdyin siellä mainiosti. paljon paremmin ja kauemmin kuin parisuhteissa. velvoitteet toivat takaisi
Pikkumiehellä menee nyt kovasti tunteisiin.
Aika harva teistä ãmmistã tulee toimeen ilman sitä psykoterapeuttina, joka on mies. Elämänne ainoa rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva teistä ãmmistã tulee toimeen ilman sitä psykoterapeuttina, joka on mies. Elämänne ainoa rakkaus.
Suosittelen sinulle lämpimästi.
Feminismi tulee taas tarpeeseen kun Tommi etsii nuoremman ja nätimmän. Elättäjä on vaikeampi löytää kuin työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla edelleen maailmassa vallitseva jako, että nainen hoitaa kotia ja lapsia, kun mies töissä. se että s
Nea selittää jostain arvoista. Se että jossain Afrikassa äiti kasvattaa lapsikatrasta teltassa ei johdu arvoista vaan olosuhteista. Ja nekin lapset siellä Afrikassa tekee töitä jotta olisi ruokaa, ei makoilen kotona.
Rikkaammissa maissa naiset opiskelee ja käy töissä.
Eli yhä epäselvää mistä Nea keksi nuo arvot joiden mukaan elää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nea siis entinen kaupungissa asunut feministi "bosslady" joka paloi loppuun. Nyt on löytänyt taas onnelisuuden perintiesessä naisen roolissa.
Harmi, kun siinä "perinteisessä naisen roolissa" ei tienaa penniäkään. Ihmettelen, miten yksikään koulutettu nainen voi haluta olla taloudellisesti riippuvainen miehestään. Siinä ei tarvitse kuin yksi riita tulla, niin loppuu viikkorahan saaminen.
Helteinen sunnuntai päättyi psykoosiin ja hirveään itkuun naisvihasta. Kauheaa 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin ja viihdyin siellä mainiosti. paljon paremmin ja kau
Aika yllättävää tunteisiin vetoamista, ensin halutaan, että tunteita näytetään, mutta sitten kun sanoo suoraan, että vituttaa esittäminen ja kaksinaamaisuus, niin se pitääkin nähdä heikkoutena?
Etsä tajua tunteista mitään, koitat vedota niihin vain aseina, jossa oot tyypillinen nalkuttava ja katkera nainen. Ota se tunteisiin, ens kerralla kun meet metsään. "Et nalkuttamaan" oikeesti vaan vauva foorumille.
Vierailija kirjoitti:
Tiiivistän nämä 18 sivua yhteen videoon:
Mites olisi:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin j
Ulisuttaako sinua, pikkumies? Melkein vaikuttaisi siltä 🤔.
Mies vahvuusalueellaan: aivottomien youtube-videoiden spämmääminen.
Läpy. Läpy. Läpy.
Pitäisikö minun ottaa tämä niin, että sinä et tiedä kenelle sinä nalkutat jatkuvasti täällä, kaikesta?