Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: "Feminismi aiheutti vain ahdistusta" - Yhä useampi nainen haluaa kotiäidiksi

Vierailija
02.06.2024 |

https://svenska.yle.fi/a/7-10057814

Nea ja Tommi elävät perinteistä perhe-elämää missä nainen hoitaa kodin/lapset ja mahdollistaa miehen keskittymisen työntekoon. Yhä useampi nainen on kiinnostunut "tradwife" roolista eli perinteisestä naisen roolista. Nea mainitsee että hänen syynsä tähän oli että feminismi aiheutti vain vihaa, surua ja mustan maailmankuvan. Nyt hän on paljon onnellisempi perinteisessä roolissa.

Kommentit (746)

Vierailija
321/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan räkäfeministin näkee jo kilometrien päästä ulkonäöstäkin. Heitä ei yhteiskunta tarvitse mihinkään.

Feminismi on noistanut monet maat pois köyhyydestä ja lapsikuolleisuudesta ym. Kaikki maat, joissa naisellakin on ollut mahdollisuus päästä päättäville paikoille esim politiikassa ja työelämässä ovat nyt sivistyneitä länsimaita. Kaikki maat, joissa nainen on teljätty kotiin ilman koulutusta ja oikeutta käydä töissä/olla päättämässä maan asioista , ovat kehittymättömiä ja ihmisoikeuksia polkevia maita.  Yksikään maa, jossa naisella ei ole ihmisarvoa ei koskaan tule kehittymään, eikä tuon maan kansalaiset tule elämään onnellisina. Pyssyjen kanssa heilutaan kaduilla ja väkivalta kukoistaa. Miehinen ylivalta ei todellakaan takaa kenellekään onnea ja iloa. Ei edes miehille. 

Kiitos feminismi

Vierailija
322/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin naisen, joka haluaisi elättää minut? Pitäisin kodista huolta ja tekisin ruokaa. Lapsia en halua.

M40

Naisilla ei taida olla tarvetta kotiorjille. Osataan itse hoitaa tarvittavat hommat.

Ei niin, mutta kannatan tasa-arvoa eli on naisten vuoro tuoda leipä pöytään.

miten synnytät ja imetät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan räkäfeministin näkee jo kilometrien päästä ulkonäöstäkin. Heitä ei yhteiskunta tarvitse mihinkään.

Feminismi on noistanut monet maat pois köyhyydestä ja lapsikuolleisuudesta ym. Kaikki maat, joissa naisellakin on ollut mahdollisuus päästä päättäville paikoille esim politiikassa ja työelämässä ovat nyt sivistyneitä länsimaita. Kaikki maat, joissa nainen on teljätty kotiin ilman koulutusta ja oikeutta käydä töissä/olla päättämässä maan asioista , ovat kehittymättömiä ja ihmisoikeuksia polkevia maita.  Yksikään maa, jossa naisella ei ole ihmisarvoa ei koskaan tule kehittymään, eikä tuon maan kansalaiset tule elämään onnellisina. Pyssyjen kanssa heilutaan kaduilla ja väkivalta kukoistaa. Miehinen ylivalta ei todellakaan takaa kenellekään onnea ja iloa. Ei edes miehille. 

Soita 112. Olet psykoottinen. 

Vierailija
324/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillisen huono diili kotiinjäävälle. Mies tekee uraa ja saa eläkesäästöjä, nainen ei saa kumpaakaan. Mitä todennäköisimmin naisella on koko ajan sellainen olo, että joutuu "pyytämään" mieheltään rahaa - ellei sitten ole sovittu selvästi niin että kaikki on yhteisellä tilillä eikä kumpikaan ole perheen omaisuuden omistaja enempää kuin toinenkaan. Ilmeisesti tämä ei moni ymmärrä, ja asia on harvoin näin.

Pikkulapsiaikaan kuuluu se että suhde huononee, ja jos mies päättää esim. 10 vuoden liiton jälkeen erota ja nainen on kotona, niin nainen ei ole tehnyt itselleen uraa ja joutuu köyhyysloukkuun. Tässä vaiheessa miehestä yhtäkkiä kuitenkin alkaakin tuntua että hän haluaa pitää "hänen" rahansa (eli perheen yhteinen omaisuus jonka hankkimisen nainen on kotona olollaan mahdollistanut) ja koittaa jättää naisen puille paljaille.

Kuulostaa kyllä ihanalta mahdollisuudelt

Tarkoitatko, että sinusta miehen tulee maksaa ex-vaimolleen elatusta eron sattuessa? 

Vierailija
325/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksinen feminismi ja muslimien kanssa vehtailu käyvät aina lopulta liian raskaaksi. Sitten on pakko etsiä normaalia elämää, mutta kukaan ei enää huoli.

johtuu vain siitä, etteivät miehet ole koskaan halunneetkaan "normaalia elämää", vaan seksiorjan, joka nostaisi heidät kaveripiirin alfa-asemaan. normaalia elämää haluava nainen ei tällaiseen vaan suostu, minkä vuoksi sopimusta ei synny

Vierailija
326/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin naisen, joka haluaisi elättää minut? Pitäisin kodista huolta ja tekisin ruokaa. Lapsia en halua.

M40

Naisilla ei taida olla tarvetta kotiorjille. Osataan itse hoitaa tarvittavat hommat.

Kenelle nalkutatte?

Miksi pitäisi nalkuttaa kenellekään, kun on itse vastuussa kaikesta?

Vierailija
327/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toksinen feminismi ja muslimien kanssa vehtailu käyvät aina lopulta liian raskaaksi. Sitten on pakko etsiä normaalia elämää, mutta kukaan ei enää huoli.

johtuu vain siitä, etteivät miehet ole koskaan halunneetkaan "normaalia elämää", vaan seksiorjan, joka nostaisi heidät kaveripiirin alfa-asemaan. normaalia elämää haluava nainen ei tällaiseen vaan suostu, minkä vuoksi sopimusta ei synny

Muostuttaisin,että meillä on jo sopimus, että sä menet metsään deittailemaan karhua.

Vierailija
328/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on! Normaali nainen haluaa tavallisesti seurata naisen luontaisia ominaisuuksia kotiäitinä. Kotityöt ja perheen pään eli miehen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen, myös anaaliseksi ja osallistuminen ryhmäseksiin perheen pään järjestämien parittelukumppanirn kanssa.

perheen pään veri tulee kiertää päässä, sen vuoksi häneltä on seksi kielletty muuten kuin lisääntymistarkoituksessa. naisen kohtu on verekäs kun on koko ajan raskaana tai toipuu raskaudesta. siitosta riittää 1*2 vuodessa riippuen siitä, kuinka moneen lapseen perheen päällä on varaa

Vierailija
329/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Kenelle nalkutatte?

Miksi sitten teet sitä?

Vierailija
330/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsin nukkumaanmenoaika meni jo, ja sen huomaa. 

Vierailija
331/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä perinteisessä Nea elää vai käykö hän siis kyntämässä peltoa ja lypsämässä sillä aikaa kun mies töissä?

Vierailija
332/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muostuttaisin,että meillä on jo sopimus, että sä menet metsään deittailemaan karhua.

olin ja viihdyin siellä mainiosti. paljon paremmin ja kauemmin kuin parisuhteissa. velvoitteet toivat takaisin kaupunkiin, miestä en ottanut silti

Vierailija
333/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Kenelle nalkutatte?

Koska elämä ilman draamaa ei ole naisen elämää. 

Vierailija
334/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Kenelle nalkutatte?

Miksi sitten teet sitä?

No jos tiedät minun kerran nalkuttavan niin tiedät sitten varmasti myös kenelle 🙂.

Vierailija
335/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä perinteisessä Nea elää vai käykö hän siis kyntämässä peltoa ja lypsämässä sillä aikaa kun mies töissä?

varmaan vahtii ja kasvattaa niitä lapsia. eivät ole mitään huonekasveja nimittäin

kuulin tarinan, että joskus ennen vanhaan lapset sidottiin köydellä puuhun, kun äidin piti mennä peltotöihin. siinä sitten lapset käkkivät narussa kuin koirat. ei mene läpi tuollainen enää, tulee sossutantta ja kaappaa lapset

Vierailija
336/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olin ja viihdyin siellä mainiosti. paljon paremmin ja kauemmin kuin parisuhteissa. velvoitteet toivat takaisin kaupunkiin, miestä en ottanut silti

No mene nyt ihmeessä heti takaisin sinne.

Vierailija
337/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Kenelle nalkutatte?

Koska elämä ilman draamaa ei ole naisen elämää. 

Kun ei ota miestä minimoi draaman nollaan.

Vierailija
338/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä näen asian niin että kiitos feminismin, nainen voi itse päättää jääkö kotiin. Ennen feminismiä ei ollut vaihtoehtoja.

Niin, ennen feminismiä rikkailla naisilla ei ollut vaihtoehtoa kodin ulkopuolella. Köyhät ovat olleet pakosta töissä. Feminismi onkin juuriltaan hyväosaisten valkoisten naisten kerho.

Vierailija
339/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://sekasin.fi

Vierailija
340/746 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene nyt ihmeessä heti takaisin sinn

Tiedätköhän sinä itse, miten lapselliselta ja idioottimaiselta tuo joka kommenttiin sohimisesi näyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi