YLE: "Feminismi aiheutti vain ahdistusta" - Yhä useampi nainen haluaa kotiäidiksi
https://svenska.yle.fi/a/7-10057814
Nea ja Tommi elävät perinteistä perhe-elämää missä nainen hoitaa kodin/lapset ja mahdollistaa miehen keskittymisen työntekoon. Yhä useampi nainen on kiinnostunut "tradwife" roolista eli perinteisestä naisen roolista. Nea mainitsee että hänen syynsä tähän oli että feminismi aiheutti vain vihaa, surua ja mustan maailmankuvan. Nyt hän on paljon onnellisempi perinteisessä roolissa.
Kommentit (746)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen feminismi ja muslimien kanssa vehtailu käyvät aina lopulta liian raskaaksi. Sitten on pakko etsiä normaalia elämää, mutta kukaan ei enää huoli.
johtuu vain siitä, etteivät miehet ole koskaan halunneetkaan "normaalia elämää", vaan seksiorjan, joka nostaisi heidät kaveripiirin alfa-asemaan. normaalia elämää haluava nainen ei tällaiseen vaan suostu, minkä vuoksi sopimusta ei synny
Muostuttaisin,että meillä on jo sopimus, että sä menet metsään d
Hei oot se koira siitä leffasta joka älähtää kun kalikka kalahtaa, tiiän tän juonen.
Vierailija kirjoitti:
Mies vahvuusalueellaan: aivottomien youtube-videoiden spämmääminen.
Läpy. Läpy. Läpy.
Epäilemättä samaa porukkaa, joiden mielestä Yle on suuri mädättäjä 🙄.
Hieno homma Nealle ja Tommille. Toivottavasti on eläkeasiat kunnossa. Olin itse kotiäitinä ensimmäisen lapsen kanssa 2 ja puoli vuotta mutta ei sopinut mulle. Toisen jälkeen lähdin töihin 1 vuoden kuluttua. Mies olisi mielellään pitänyt minut kotona, mutta en pystynyt, kun oli niin tylsää.
Feminismi on opettanut naisille, että on täysin ok siivota kotia, pitää huolta lapsista, opettaa monia lapsia, tehdä ruokaa ja leipoa, jopa tunteja ja olla miehen vallan alla KUNHAN ne eivät vaan ole oma koti, omat lapset, oma keittiö tai oma aviomies.
" Sedan träffade jag Tommi och nu förstår jag att det är Jesus som räddar världen."
En ottaisi Nea nyt ihan perusesimerkiksi nuorten naisten suhteesta perinteisiin sukupuolirooleihin. Nean mielestä myös Jeesus pelastaa maailman.
Onhan tuo infantiilia heittäytyä elätiksi ja antaa määräys- ja päätösvalta miehelle. Mitään perinteitäkään hän ei kunnioita, kun Suomessa naisilla on aina ollut tapana olla töissä. Mies varmaan päättää mitä hän äänestää?
Minä olen kiitollinen feminismille. Sen ansiosta voin elää ilman miestä ja lapsia vapaana ja onnellisena sinkkuna. Kaikki naiset, eli harvat nykyisin, haluavat perheen. Kotityöt on pallo jalassa ja avioliitto vankila.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kiitollinen feminismille. Sen ansiosta voin elää ilman miestä ja lapsia vapaana ja onnellisena sinkkuna. Kaikki naiset, eli harvat nykyisin, haluavat perheen. Kotityöt on pallo jalassa ja avioliitto vankila.
Yleensäkin moni mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia yhteiskunnan ja muiden ihmisten painostuksesta. Harva oikeasti haluaa lapsia yms. On heitäkin ja sekin on hyvä mutta koskaan ei kannata vain muiden mieliksi lähteä "kelkkaan" eli hankkia puoliso ja lapset koska niin vaan kuuluu olla...jos ei siis ole valmis oikeasti ryhtymään noin isoihin päätöksiin ja prosessiin.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on opettanut naisille, että on täysin ok siivota kotia, pitää huolta lapsista, opettaa monia lapsia, tehdä ruokaa ja leipoa, jopa tunteja ja olla miehen vallan alla KUNHAN ne eivät vaan ole oma koti, omat lapset, oma keittiö tai oma aviomies.
Kerro nyt vihdoin, millä ne kotiin jäävät naiset oikein elää, kun heillä ei ole mitään tuloja? Tuo aikahan kestää kymmeniä vuosia vielä sen jälkeen, kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Missä on miehiä, jotka maksavat mukisematta koko perheelle hyvän elintason?
Ajatella, et ole tuollaisen miehen arvoinen.
Mutta vika on miehissä kun eivät kustanna asennevammaiselle kaskelotille hyvää elintasoa.
Onko tuo videossa itkevä nainen aasialainen? Jos on, niin miksi hän itkee? Täällä on kerrottu, miten onnellisia aasialaisnaiset ovat kotiäiteinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vika on miehissä kun eivät kustanna asennevammaiselle kaskelotille hyvää elintasoa.
En kysynyt, missä on miehiä, jotka maksavat mukisematta MINULLE ja koko perheelle hyvän elintason. Kysyin, missä niitä on, en tunne täysin tulottomia kotirouvia, joiden elämän mies kustantaa. Oletko sinä sellainen? Kuinka paljon tienaat? Onko vaimollasi käytössä rinnakkaisvisa, jota hän voi käyttää mielensä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että aviomies ei maksa palkkaa jos siivoat yhteistä kotianne tai hoidat yhteisiä lapsianne. Siksi pitää tehdä töitä ulkopuoliselle, ihan kuten mieskin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se suurin ongelma on. Mitä heikommaksi menee miesten asema työmarkkinoilla, sitä pahempi tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt, missä on miehiä, jotka maksavat mukisematta MINULLE ja koko perheelle hyvän elintason. Kysyin, missä niitä on, en tunne täysin tulottomia kotirouvia, joiden elämän mies kustantaa. Oletko sinä sellainen? Kuinka paljon tienaat? Onko vaimollasi käytössä rinnakkaisvisa, jota hän voi käyttää mielensä mukaan?
Minä tiedän yhden miehen, joka elättää kotiäitiä. Tosin mitään hyvää elintasoa mies ei tarjoa, vaan pelkän asumisen kaupungin vuokrakämpässä ja siihen päälle ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Entä jatkaako seuraava sukupolvi tuota tyyliä? Mitä esimerkiksi tyttäresi aikovat tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se suurin ongelma on. Mitä heikommaksi menee miesten asema työmarkkinoilla, sitä pahempi tilanne.
Suurin ongelma on miesten asenneongelmat. Ei ne halua antaa puolta tuloistaan vaimon käyttöön vaikka ne kuuluisi vaimolle. Todella hyvätuloisetkin miehet voi nillittää, jos vaimo on heidän mielestään käyttänyt liikaa rahaa muka turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jatkaako seuraava sukupolvi tuota tyyliä? Mitä esimerkiksi tyttäresi aikovat tehdä?
Jos tuon kirjoittaja ei halua lapsia, niin mistä ne hänen tyttäret sitten tulee?
Vastaan omasta puolesta, että hyvin harva nainen haluaa tulevaisuudessakaan luopua itsenäisyydestään ja omista tuloistaan. Taloudellinen väkivalta on oikea uhka, jos niin tekee.
Myötistä tälle.
T. N27 feministi nyt ja aina!