Miehen harrastukset ärsyttää vaimoa
Miksi vaimo ärsyyntyy harrastuksistani?
"Mene sitte kun kerran haluat"
Kalassa käyn kesäisin kerran viikossa ja yleensä lähden ennen aamua ja tulen kotiin ennen iltapäivää. Metsästys vie kolme viikonloppua syksyllä aamusta iltapäivään. Tuosta kun laskee niin harrastuksiin käytän noin 15-20 päivää vuodesta. Vaimo ei halua mukaan mihinkään aktiviteetteihin vaikka olisin innokas hänen kanssaan menemään kalastamaan. Vaimo tykkää käydä ikeassa, outleteissa, ostareilla, bilettämässä yms kuluttamassa aikaa jolloin minä olen lapsen kanssa kotona. Joskus kysyin, että miksi minun meneminen ärsyttää niin vastaus on "mene nyt sitten". On kiva startti päivälle lähteä nauttimaan luonnosta kun tietää, että toinen on kotona odottamassa vihaisena.
Kommentit (47)
Ai tää onkin vanha tuttumme, joka aloittaa aina vaimon vikojen luettelulla. Vastailee ihan reippaasti ja sivuilla 3-5 tulee mukaan vainon mieleterveys- ja alkoholiangelmat. Sivulla 5 viimeistään myös lasten pahoinpitely. Aikaisemmin Ap kehui kaunista, hoikka ja seksikästä siskoaan, jolloin alkoi tulla huomautuksia insestistä, joten "sisko" katosi Ap: tarinasta. Mutta ainoa tavoitehan Ap:llä on laajentaa keskustelu kaikkien naisten haukkumiseen, kuten tässäkin on jo hyvin päässyt alkuun.
Aloottaja teki aika seleväksi, notta kysyny ja yrittäny penätä mikä ahristaa ja silti moni moittii, ettei aloottaja oo keskustellu asiasta vaimon kans...
Mies tuntuu olevan käyttövalio, mutta kouluttaja on tumpelo. Joillekki tuloo tietys iäs eräänlaanen pysähtyminen ja kelekka jää junnaamaha paikoollensa. Ku se kelkka ei lähre irti ja liikkeelle niin toisen pärjääminen ärsyttää. Entinen miesystävä oli samallaane ku aloottajan vaimo kun kehitin ittiäni ja menestyin elämäs. Sai jäärä kuoppaansa yksin makaamaha ku ei halunnu tarttua auttavahan käteen.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää onkin vanha tuttumme, joka aloittaa aina vaimon vikojen luettelulla. Vastailee ihan reippaasti ja sivuilla 3-5 tulee mukaan vainon mieleterveys- ja alkoholiangelmat. Sivulla 5 viimeistään myös lasten pahoinpitely. Aikaisemmin Ap kehui kaunista, hoikka ja seksikästä siskoaan, jolloin alkoi tulla huomautuksia insestistä, joten "sisko" katosi Ap: tarinasta. Mutta ainoa tavoitehan Ap:llä on laajentaa keskustelu kaikkien naisten haukkumiseen, kuten tässäkin on jo hyvin päässyt alkuun.
Ei kyllä tämä oli ihan neitsytmatka tälle foorumille ja taisi olla samalla viimeinen. Tää keskustelu on kyllä kieltämättä välillä menossa aivan katastrofaaliseen suuntaan :D
Jospa nyt ihan vaan sovitte sen puolisosi kanssa kerralla asian kuntoon niin että kerrot yhteiseen kalenteriin ne sinun harrastuspäivät. Silloin ne ei tule yllätyksenä kummallekkaan eikä sinun tarvitse kysellä niihin lupia. Kun ne on kalenterissa niin eipä tule tuplabookkauksiakaan. On yhteinen ymmärrys mitä niinä päivinä tapahtuu ja puoliso voi suunnitella omat menot näille päiville. Ei aikuisen miehen tarvitse kysellä lupaa sen enempää omiin harrastuksiinsa, pääasia etänä on sovittuna ja siellä kalenterissa.
Vierailija kirjoitti:
Minua joskus on ärsyttänyt miehen harrastusreissut, koska hän ei muutenkaan ota samanlaista vastuuta lapsista kuin minä. Minä olen se, joka suunnittelee lähes kaikki lasten jutut arkena ja vapailla/lomillakin se olen minä, joka ottaa vetovastuun...
Minä minä minä ja metatyöt.... jäkäti jäkäti jäkäti. Oletko koskaan antanut miehen tehdä noita päättämisisä ym ja ja näillä kerroilla ei koskaan ole osannut tehdä juuri niin kuin sinä olit sen paremmin jo suunnitellut ja kuten "olisi hyvä" No kun siellä pitää käydä ja mitä nekin nyt aattellee, jos ollaan aina kotona ja kummin kaiman kissalle pitää ostaa joululahja ja jos ei suunnittele kaikke minuutin tarkkuudella, niin jää sitten varmasti sellainen vapaahetki, jolloin oltais voitu käydä siellä mihin olen aina suunnitellut meidän menevän ja nyt kaikki on pilalla, kun kerrankin annoin sun päättää ja mistään et taas välittänyt, vaikka ihan selvästi sanoin mitä sun piti päättää tai siis en sanonut, mutta olisihan sun pitänyt tietää, kun mainitsin siitä viim e vuoden tammikuun kolmas päivä kello 18, kun tultiin sieltä vaateostoksilta kotiin ja sinä vain katselit sitä myyjää ja sulla oli sellainen ilme päällä, että kaukaa näki ja ne sun vaatteesikin. Miksi et koskaan voi ostaa sellaisia vaatteita, millaisia Annelinkin mies käyttää ja se on aina niin siisti ja aina sua saa neuvoa ja kumminkin laitat ne rytkyt taas päälle ja toissavuonna kun oltiin siellä Markun syntynäpäivillä niin taas sai hävetä vaatteitasi ja miksi ihmeessä menit ottamaan sen toisen pullansiivun, kun kerran näit, että niitä oli vähän määräselti siinä pöydässä ja Markun vaimokin sitä katsoi ja olisit edes katsonut lasten perään, kun minä saan aina ne hoitaa kylässäkin, että ovat yhtään ihmismäisesti ja poikasikin oppii tuollaisille tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua joskus on ärsyttänyt miehen harrastusreissut, koska hän ei muutenkaan ota samanlaista vastuuta lapsista kuin minä. Minä olen se, joka suunnittelee lähes kaikki lasten jutut arkena ja vapailla/lomillakin se olen minä, joka ottaa vetovastuun...
Minä minä minä ja metatyöt.... jäkäti jäkäti jäkäti. Oletko koskaan antanut miehen tehdä noita päättämisisä ym ja ja näillä kerroilla ei koskaan ole osannut tehdä juuri niin kuin sinä olit sen paremmin jo suunnitellut ja kuten "olisi hyvä" No kun siellä pitää käydä ja mitä nekin nyt aattellee, jos ollaan aina kotona ja kummin kaiman kissalle pitää ostaa joululahja ja jos ei suunnittele kaikke minuutin tarkkuudella, niin jää sitten varmasti sellainen vapaahetki, jolloin oltais voitu käydä siellä mihin olen aina suunnitellut meidän menevän ja nyt kaikki on pilalla, kun kerrankin annoin sun päättää ja mistään et
Niin että tuota, se parisuhde ei ole elinkautinen. Erota saa vaikka heti tämän viestin luettuaan.
No kai se nainen sitten kärsii sinun kanssasi, oletko miettinyt sitä?