Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastukset ärsyttää vaimoa

Vierailija
02.06.2024 |

Miksi vaimo ärsyyntyy harrastuksistani?

"Mene sitte kun kerran haluat"

Kalassa käyn kesäisin kerran viikossa ja yleensä lähden ennen aamua ja tulen kotiin ennen iltapäivää. Metsästys vie kolme viikonloppua syksyllä aamusta iltapäivään. Tuosta kun laskee niin harrastuksiin käytän noin 15-20 päivää vuodesta. Vaimo ei halua mukaan mihinkään aktiviteetteihin vaikka olisin innokas hänen kanssaan menemään kalastamaan. Vaimo tykkää käydä ikeassa, outleteissa, ostareilla, bilettämässä yms kuluttamassa aikaa jolloin minä olen lapsen kanssa kotona. Joskus kysyin, että miksi minun meneminen ärsyttää niin vastaus on "mene nyt sitten". On kiva startti päivälle lähteä nauttimaan luonnosta kun tietää, että toinen on kotona odottamassa vihaisena.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä että on sovittu jo aiemmin jostain muusta tekemisestä ja mies päättääkin yllättäen neuvottelematta lähteä omiin harrastuksiin ja todennäköisesti vie vielä perheen ainoan auton. Jättää naisen selittämään ja valehtelemaan muille miksi ei taaskaan tulla tai mennä. 

Naiset nyt yleensä yrittävät viime tipassa keksiä joitain syitä, miksi mies ei voisi tehdä haluamaansa, vaikka yli 300 päivää oltaisiin yhdessä. Yleensä vaimo haluaa tehdä jotain yhteistä kivaa tekemistä, kuten mies katsoo, kun nainen on netissä.

Vierailija
22/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon on näitä ukkoja, jotka harrastavat mitä tykkäävät ja vaimot odottelevat kotona lapsia hoitamassa. Näitä on nähty. Naisille kertyy myös kodinhoito. 

60-luvulla syntyneet äijät ovat jo aivan navetantaakse-materiaalia, kuten tuo munanjatke-marko jossakin aiemmassa kommentoinnissa. Tuollaisia äijiä leipä vieläkin elättää - hyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot valinnut vääränlaisen vaimon. 

Vierailija
24/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä että on sovittu jo aiemmin jostain muusta tekemisestä ja mies päättääkin yllättäen neuvottelematta lähteä omiin harrastuksiin ja todennäköisesti vie vielä perheen ainoan auton. Jättää naisen selittämään ja valehtelemaan muille miksi ei taaskaan tulla tai mennä. 

Joopa joo ja lässyn lässyn. Ihmeellisesti ne sovitut menot ovat aina silloin kun miehellä on muuta tekemistä.

Vierailija
25/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki harrastaa ja nauttii elämästä ihan oman toiveiden mukaan ja sitten illalla/viikonlopun jälkeen kokoonnutaan yhteen ja kerrotaan päivän parhaat palat ja nautitaan toistemme seurasta. Mun mies on samalla mun paras ystävä ja kaveri ja en keneltäkään muultakaan kaverilta kieltäisi harrastuksia, se olisi hulluinta ikinä. Tai jos mun mies mököttäisi siitä, että lähden pilatekseen tai muualle, ihan pähkähullua. 

Vierailija
26/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikki harrastaa ja nauttii elämästä ihan oman toiveiden mukaan ja sitten illalla/viikonlopun jälkeen kokoonnutaan yhteen ja kerrotaan päivän parhaat palat ja nautitaan toistemme seurasta. Mun mies on samalla mun paras ystävä ja kaveri ja en keneltäkään muultakaan kaverilta kieltäisi harrastuksia, se olisi hulluinta ikinä. Tai jos mun mies mököttäisi siitä, että lähden pilatekseen tai muualle, ihan pähkähullua. 

Onko lapsia? Onko kaksi autoa? Maksaako molemmat omien harrastusten kulut?

Vierailija
27/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kerro kaikkea. Tosiaan. Kuka hoitaa lapset? Kuka ottaa auton? Kuka maksaa harrastusten kulut? Neuvotellaanko aikatauluista etukäteen? ja tuleeko vaimon harrastuksista miehelle vaivaa tai pöinvastoin? 

minun mies käy silloin tällöin metsällä ja kalassa. Itse maksaa ja hoitaa varusteet ja saaliin käsittelyn. Lapset ovat jo aikuisia. Minulla on oma auto, ja löydän kyllä mukavaa tekemistä siksi aikaa kun mies on poissa. 

mutta siis miten on ap?

Autoja löytyy, pesukonetta osaan käyttää (minulla oma pesukone :D ), aikataulut/menot tiedetään, itse vaan tykkään jos vaimolla on omaakin menoa ja melskettä, se hoitaa lasta jolla ei ole menoja ja on kotona ja silloin kun vien vaimoa ulos niin hoidan lapselle vahdin, luonnollisesti maksan omat kulut harrastuksista joskin niitä ei paljoa ole. Tässä tämä ihmetys onkin. Miksi vaimoa ahdistaa harrastaminen vaikka siitä ei hänelle haittaa ole...

Vierailija
28/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi naisten pitää aina valehdella?

Niin, ehkä pitäisi sitten vaan loukata kaikkia ja sanoa että "sovittiin tulo mutta herra jänisti/ei halua nähdä teitä". 

Vierailija
29/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä vaimoa ei ärsyttäisi. Ehkä imurointi? Senkin voit kyllä tehdä väärin ja sanomista tulee :D

Vierailija
30/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt yritetään etsiä tuo ap syylliseksi ihan kaikkeen. 

Emmehän me tiedä onko tuo koko totuus, mutta tuollaisena tuo näyttää ihan vaimon vinkumiselta.

Vierailija
31/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy kuin siinä että miksi naiset pitää silmät kiinni seksin aikana. Eivät kestä että mies nauttii.

Vierailija
32/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on sama kuin kaikkiin parisuhdeongelmiin: otat asian puheeksi. Jos ette pääse yhteisymmärrykseen, eroa ja etsi itselle sopivampi puoliso. 

Vierailija
33/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on sama kuin kaikkiin parisuhdeongelmiin: otat asian puheeksi. Jos ette pääse yhteisymmärrykseen, eroa ja etsi itselle sopivampi puoliso. 

Ei niin voi tehdä... se tekee miehestä sovinistin ja on tuolloin Andrew Taten seuraaja :D

Vierailija
34/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos tosiaan on niin, että vaimokin menee yhtä paljon 100 % ILMAN LAPSIA ja pääsee vaan keskittymään omaansa. Jos lähtee bilereissulle, niin onko aina vuorokauden pois?

Vierailija
35/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua joskus on ärsyttänyt miehen harrastusreissut, koska hän ei muutenkaan ota samanlaista vastuuta lapsista kuin minä. Minä olen se, joka suunnittelee lähes kaikki lasten jutut arkena ja vapailla/lomillakin se olen minä, joka ottaa vetovastuun... 

Vierailija
36/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin voi tehdä... se tekee miehestä sovinistin ja on tuolloin Andrew Taten seuraaja :D

Vaikea itselläni nähdä yhteyttä noiden asioiden välillä. Erittäin todennäköisesti vaimollasi on jokin oikea syy miksi tuo asia aiheuttaa tunteita, jotain mihin voisit helpostikin vaikuttaa. Jos vaimosi sanoo että kokee itsensä yksinäiseksi niin sitten ehdotat, että katsotte seuraavana iltana leffan yhdessä, ja panostat siihen muuhun aikaan ei-harrastuspäivinä. Ehkä itse koet alitajuisesti syyllisyyttä siitä että menet omiin harrastuuksisi, ja siksi koet vaimosi kommunikoinnin vihaisena, vaikkei välttämättä sitä mielestään olisi. Vaihtoehtoja on monia, vain puhumalla se selviää.

Vierailija
37/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua joskus on ärsyttänyt miehen harrastusreissut, koska hän ei muutenkaan ota samanlaista vastuuta lapsista kuin minä. Minä olen se, joka suunnittelee lähes kaikki lasten jutut arkena ja vapailla/lomillakin se olen minä, joka ottaa vetovastuun... 

No eipä sitten miehen harrastusreissut voi ärsyttää, jos sinä hoidat kuitenkin lähes kaiken, eikä kukaan muu osaisikaan tehdä 

asioita oikealla tavalla.

Vierailija
38/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kerro kaikkea. Tosiaan. Kuka hoitaa lapset? Kuka ottaa auton? Kuka maksaa harrastusten kulut? Neuvotellaanko aikatauluista etukäteen? ja tuleeko vaimon harrastuksista miehelle vaivaa tai pöinvastoin? 

minun mies käy silloin tällöin metsällä ja kalassa. Itse maksaa ja hoitaa varusteet ja saaliin käsittelyn. Lapset ovat jo aikuisia. Minulla on oma auto, ja löydän kyllä mukavaa tekemistä siksi aikaa kun mies on poissa. 

mutta siis miten on ap?

Autoja löytyy, pesukonetta osaan käyttää (minulla oma pesukone :D ), aikataulut/menot tiedetään, itse vaan tykkään jos vaimolla on omaakin menoa ja melskettä, se hoitaa lasta jolla ei ole menoja ja on kotona ja silloin kun vien vaimoa ulos niin hoidan lapselle vahdin, luonnollisesti maksan omat kulut harrastuksista joskin niitä ei paljoa ole. Tässä tämä ihmetys onkin. Miksi vaimoa ahdistaa harra

"Se hoitaa lasta, jolla ei ole menoja" Eli vaimo selvästikin enemmän. Miksi et hoida lapselle vahtia, silloin kun olet harrastuksissasi? Ainoastaan, kun molemmilla on menoja. Tuolloin vaimokin pääsisi harrastuksiinsa. 

Vierailija
39/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisenlaisiakin naisia on. Vaihtamalla paranee.

t. sinkkunainen

Kyllä, ja myös meitä metsästäviä ja kalastavia naisia.

Vierailija
40/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko 15-20 päivää VUODESSA omaa aikaa nyt paha ja kohtuuton? Kun ei tiedetä mihin aikaan viikostakaan. Muutas kuin että kesällä ja syksyllä näin tapahtuu ap mukaan. ja tulee vielä RUOKAAKIN pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi