Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastukset ärsyttää vaimoa

Vierailija
02.06.2024 |

Miksi vaimo ärsyyntyy harrastuksistani?

"Mene sitte kun kerran haluat"

Kalassa käyn kesäisin kerran viikossa ja yleensä lähden ennen aamua ja tulen kotiin ennen iltapäivää. Metsästys vie kolme viikonloppua syksyllä aamusta iltapäivään. Tuosta kun laskee niin harrastuksiin käytän noin 15-20 päivää vuodesta. Vaimo ei halua mukaan mihinkään aktiviteetteihin vaikka olisin innokas hänen kanssaan menemään kalastamaan. Vaimo tykkää käydä ikeassa, outleteissa, ostareilla, bilettämässä yms kuluttamassa aikaa jolloin minä olen lapsen kanssa kotona. Joskus kysyin, että miksi minun meneminen ärsyttää niin vastaus on "mene nyt sitten". On kiva startti päivälle lähteä nauttimaan luonnosta kun tietää, että toinen on kotona odottamassa vihaisena.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia ärsyttää kun mies on itsenäinen. Tuntevat itsensä turhaksi...

Vierailija
2/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenlaisiakin naisia on. Vaihtamalla paranee.

t. sinkkunainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista naisille. Eivät halua, että miehellä on hauskaa jos heillä itsellään ei ole mitään suunnitelmia.

Vierailija
4/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että ette tee mitään yhdessä. Toinen shoppailee ja toinen eräilee.

Vierailija
5/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä että on sovittu jo aiemmin jostain muusta tekemisestä ja mies päättääkin yllättäen neuvottelematta lähteä omiin harrastuksiin ja todennäköisesti vie vielä perheen ainoan auton. Jättää naisen selittämään ja valehtelemaan muille miksi ei taaskaan tulla tai mennä. 

Vierailija
6/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit häneltä?

Vierailija
7/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää kysyä siltä vaimoltasi, miksi häntä ärsyttää sinun harrastuksesi. Tuskin kukaan ulkopuolinen, nainen tai mies, osaa antaa oikeaa vastausta kysymykseesi. 

Jos nyt yritän ajatella tuollaista tilannetta, niin itseäni ärsyttäisi ehkä lähinnä siinä tapauksessa, jos mies tulisi harrastuksistaan ja nakkaisi kalat/lihat käsiteltäksi, paskaiset vaatteet kestäväksi ja heittäytyisi sitten oluen kanssa sohvalle. Eli miehen harrastuksista koituisi minulle ylimääräistä vaivaa. Muutoin jokainen harrastakoon mitä haluaa, kunhan on laillista.

Vierailija
8/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa sovitaan yhdessä asiat. Ei ole kovin vaikeaa toteuttaa, mutta monesti vaan se onkin vaikeaa. Asiat päätetään omassa päässä ja sitten vaan ilmoitetaan, että minä menen nyt. Silloin ei kunnioiteta eikä arvosteta toista.

Vierailija
9/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä että on sovittu jo aiemmin jostain muusta tekemisestä ja mies päättääkin yllättäen neuvottelematta lähteä omiin harrastuksiin ja todennäköisesti vie vielä perheen ainoan auton. Jättää naisen selittämään ja valehtelemaan muille miksi ei taaskaan tulla tai mennä. 

miksi naisten pitää aina valehdella?

Vierailija
10/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun pitää kysyä siltä vaimoltasi, miksi häntä ärsyttää sinun harrastuksesi. Tuskin kukaan ulkopuolinen, nainen tai mies, osaa antaa oikeaa vastausta kysymykseesi. 

Jos nyt yritän ajatella tuollaista tilannetta, niin itseäni ärsyttäisi ehkä lähinnä siinä tapauksessa, jos mies tulisi harrastuksistaan ja nakkaisi kalat/lihat käsiteltäksi, paskaiset vaatteet kestäväksi ja heittäytyisi sitten oluen kanssa sohvalle. Eli miehen harrastuksista koituisi minulle ylimääräistä vaivaa. Muutoin jokainen harrastakoon mitä haluaa, kunhan on laillista.

turhaan kysyt. naiselta et saa rehellistä vastausta

Vierailija
11/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää asiat tule seurusteluaikana selväksi?

Vierailija
12/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle pari kysymystä. Onko jokaviikkoinen kalareissu aina viikonloppuna? Entä hoidatko saaliisi itse vai joutuuko vaimo perkaamaan ja siivoamaan jälkesi? Jos vastaat edes toiseen kyllä, en ihmettele yhtään vaimon nuivaa suhtautumista.

Vierailija
13/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tota autoja on kyllä. Metästyoäivät tiedossa jo elokuulla ja kalastamaan mennään luppopäivinä.

-ap

Vierailija
14/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei kerro kaikkea. Tosiaan. Kuka hoitaa lapset? Kuka ottaa auton? Kuka maksaa harrastusten kulut? Neuvotellaanko aikatauluista etukäteen? ja tuleeko vaimon harrastuksista miehelle vaivaa tai pöinvastoin? 

minun mies käy silloin tällöin metsällä ja kalassa. Itse maksaa ja hoitaa varusteet ja saaliin käsittelyn. Lapset ovat jo aikuisia. Minulla on oma auto, ja löydän kyllä mukavaa tekemistä siksi aikaa kun mies on poissa. 

mutta siis miten on ap?

Vierailija
15/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tota autoja on kyllä. Metästyoäivät tiedossa jo elokuulla ja kalastamaan mennään luppopäivinä.

-ap

Minua ärsyttää miehen harrastuksissa se ainainen kitinä kun ei pääse tarpeeksi usein kalalle ja metsälle. Ja se että niihin menee aina se koko päivä/viikonloppu. Kokonainen päivä harrastukseen joka viikko on kuitenkin lopulta aika paljon, sehän on puolet viikon vapaapäivistä. 

Vierailija
16/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuonkin voisi tietää kun en ole vaimosi. Miehenikin käy kalassa ja metsällä mutten asiasta kiukuttele. Teen omia juttujani sinä aikana. Mutta sitten puolestaan harrastetaan jotain juttuja yhdessäkin.

Vierailija
17/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle pari kysymystä. Onko jokaviikkoinen kalareissu aina viikonloppuna? Entä hoidatko saaliisi itse vai joutuuko vaimo perkaamaan ja siivoamaan jälkesi? Jos vastaat edes toiseen kyllä, en ihmettele yhtään vaimon nuivaa suhtautumista.

Kyllä se filee tulee valmiina lämpösenä lautasella. Myös saaliin käsittely on osa eräilyä. 

Vierailija
18/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko monikymmenvuotisen avioliiton pörähtänyt munanjatke pihasta käyntiin, ja olen sillä ratsastanut auringonlaskuun asvalttisoturina ihan just sillä minuutilla kun ajatus on päähän pukannut. Samoin testannut tyttöjä Aasiassa ja muita miesten juttuja. On valinta antaa avioliiton hidastaa itseään.

Vierailija
19/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on näitä ukkoja, jotka harrastavat mitä tykkäävät ja vaimot odottelevat kotona lapsia hoitamassa. Näitä on nähty. Naisille kertyy myös kodinhoito. 

Vierailija
20/47 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimo lapsen kanssa touhuaa/harrastaako edes yhdessäoloa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän