Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on typerää, jos vanhemmat naiset neuvoo täällä nuorempia naisia unohtamaan miehet ja parisuhteet

Vierailija
02.06.2024 |

esim jos nuori nainen harmittelee, voi voi, en saa parisuhdetta, kun olen niin ruma. tai ettei löydä miestä. Niin sitten tulee joku 60-75 vuotias nainen "hyvine viisaine" neuvoineensa "älä miestä ota niistä on vain harmia, koita löytää onni itsestäsi." ja oliko se 60 vuotias nainen itse 20-vuotiaana yrittänyt löytää "onnen itsestään"? :D ja miksi se kuvittelee, että se nuori nainen tekee samat epäonnistuneet miesvalinnat kuin hän itse? Kuulostaa taas siltä, ettei pidä tuollaista naista fiksuna vaan yrittää kontrolloida tekemisiään.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me likat löydetä kuin panoseuraa liha_appseista, se oli mun viime kesän omakin kokemus, kalua sarja pettäjät siellä tyrkyttää ja kaiken huippuna bongasin naapurin varatun miehen sieltä vaikka tosin vaimolleen mitään en tästä juossut kertoon..

Nyt Kymeen tyttö sinkkuna ypöyksin ja ikää ei kumminkaan vielä yli 35.

Kyllä minä ihan mieluusti vanhemman viisaamman naisen vinkkejä voin kuunnella, en pahastu olleskaan ellei tuo neuvova nainen ihan paatunut miesvihaaja ole.

Haluaisitko siis tältä vanhalta ja viisaalta naiselta vinkkejä siihen, että mistä löytäisit hyvän miehen? Vai haluatko kuulla häneltä vinkin että "ei kannata ottaa kumppania ollenkaan"?

Vierailija
82/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti nuoren naisen kannattaa etsiä sitä poikaystävää. Sehän on normaalia. Oman mieheni tapasin kun olin 29-vuotias. Ollaan edelleen yhdessä. Enkä anna mitään neuvoja.

T.59-vuotias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma pitkä kokemus ei ole tehnyt minusta katkeraa, vaan päinvastoin myötätuntoisen ja on perspektiiviä asioihin. Mikään ei ole niin ehdotonta täsdä elämässä ja kaikki teemme virheitä, varsinkin siinä elämän alkutaipaleella.

Samalla on totta, että parisuhteeton elämä on myös kiva juttu.

Tämä oli hyvin tiivistetty. Itsekään en koe katkeruutta ja koen parisuhteettoman elämän olevan parhaakseni. Parisuhteet ovat opettaneet juurikin myötätuntoa kanssaihmisiä kohtaan, enkä tuomitse niitäkään, jotka huonoihin suhteisiin jäävät. Jokaisella on omanlaisensa tarina elettävänä. En kuitenkaan tarkoita sitä, ettei huonoista kokemuksista ja pahoista miehistä saisi varoitella. Päinvastoin, niistä pitää puhua, jotta jokaisen ei tarvitsisi hiljaisuudessa kärsiä pitäen parisuhteen kulisseja pystyssä ja hävetä itsekseen epäonnistumistaan. Vertaistuki ja tarinat ikävistä suhteista selviytyneistä auttavat kanssakulkijoita. 

Vierailija
84/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta trollit ja jankkarit on typeriä. Oh well

Vierailija
85/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin itsekin ihan v*tusti liikaa miesjutuissa vellomiseen ja keppi jäi vetävän käteen. 

Oliko mies kenties spitaalinen?

Vierailija
86/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne vanhemmat naiset on viisaita!

Kummitäti on puhunut tuosta jo monta vuotta ja minä tyhmä en uskonut.

Nyt kun viimeisin suhde päättyi niin ymmärrän mitä hän tarkoittaa. 

Nyt kuuntelen hänen elämänohjeitaan jatkossakin!

N. 35v

Vierailija
87/87 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on perää. Tosin se ei toimi silloin, jos joku haluaisi parisuhteen ja hyvän kumppanin. Niitä ei vain ole juuri saatavilla, tasoa. Usein renttuja ja sielunsa myyneitä on tarjolla. Alkoholia lipittäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän