Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisiä kiinnostaa toisen bodycount?

Vierailija
02.06.2024 |

Jos joku vaikka harrastaa seksiä kerran kuukauteen niin ei se kuulosta isolta jutulta. Parisuhteessa saattaa helposti olla useita kertoja viikossa. Tai jos vaikka viettää yön toisen kanssa kerran puolessa vuodessa viimeisen 5v aikana niin eipä ole paljoa seksiä kyllä ollut.  

Vieläpä jos samat ihmiset ovat sitä mieltä että seksi kuuluu parisuhteeseen. Entä jos toisella on vaikka 14vuoden aikana ollut 8parisuhdetta ja täten bodycount 8. 

itsellä bodycount on 2 ja mua ei vois vähempää kiinnostaa mikä mun kumppanin on. En vaan ymmärrä miksi ihmiset näkevät toisen likaisena jos bc on suurempi kuin tyyliin 0-3?? 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta vähääkään enkä edes tiedä, mikä on bodycount. 

Onko tämä joku nuoren sukupolven somejuttu vai mikä?

Ilmeisesti. Nuoriso tyhmenee huolestuttavaa tahtia.

Kyllähän monet keski-ikäisetkin villiintyy vapaasta seksistä.

Vierailija
42/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo libidosta ja sitoutumiskyvystä. Jos bodycountit poikkeaa pariskunnalla paljon toisistaan, niin se minkä takia en poikkeaa, voi kertoa mikä suhteessa tulee hiertämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni keskustelussa lähinnä häiritsee se, että naisella saa olla vain muutama, mutta miehellä saa olla yllinkyllin seksikumppaneita lukumäärällisesti

Naiset voi asettaa miehilleen ihan minkälaisia rajoja haluavat. Miehet pääsääntöisesti ei yritäkään parisuhdetta miesten kanssa, niin ei se siinä kohdassa niin paljon kiinnostakaan. 

Vierailija
44/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuissas on badicaunt!

Suomeksi kiitos!

Vierailija
45/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Body count on tärkeä lähinnä sarjamurhaajalle. 

Ninpä,tai sotilaalle. Ei minulla ole ollut tapana tappaa seksikumppania aktin jälkeen ja merkata aseeseeni lovi. Penikseen siis. Typerää puhua bodycountista seksinyhteydessä.

Slangisanojen kuuluukin kuulostaa typeriltä ja höpsöiltä. Ihme nillitystä tuosta sanasta taas kerran.

Vierailija
46/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni keskustelussa lähinnä häiritsee se, että naisella saa olla vain muutama, mutta miehellä saa olla yllinkyllin seksikumppaneita lukumäärällisesti

Tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kyllä suurimmassa suosiossa ovat seksuaalisesti hyvin aktiiviset naiset, koska miehissä on paljon ns. vässyköitä, jotka eivät itse saa aikaiseksi tehdä aloitteita. Tuollainen nainen on heille unelma.

Vierailija
47/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kertoo kyvyttömyydestä sitoutua. Ts. persoonan epävakaudesta.

No onpas kummallista. Itsellä luku on vähän toisella kymmenellä ja minulla on takanani 3 pitkää parisuhdetta (7 vuotta, 6 vuotta ja viimeisin 15 vuotta tähä asti). Olen 57-vuotias mies.

Mieihiin sillä ei ole juurikaan vaikutusta mutta naisten kyky laskee kuuden jälkeen.

Vierailija
48/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki minullakin on ollut aktiivinen seksielämä, ei siinä mitään pahaa. Mutta tuo bodycount kuulostaa typerältä seksissä.

Vierailija
49/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset ovat erilaisia niin sen takia on noin.

Vierailija
50/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki minullakin on ollut aktiivinen seksielämä, ei siinä mitään pahaa. Mutta tuo bodycount kuulostaa typerältä seksissä.

Ei siihen paljon kuvaavampaa sanaa voi keksiäkään. Kun kumppaneita alkaa olemaan useita kymmeniä, niin ei se siinä kohdassa ole mitään sielujen sympatiaa, vaan ihan puhtaasti lihan kanssa leikkimistä. 

-eri

Vierailija
51/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle miehelle korkea bodycount tuo itseluottamusta. Jos yli 30v edelleen jatkaa ns. naisten metsästystä, itseluottamuksessa on jotain pahasti vialla, ja se ei korjaannu vaikka olisi ollut sängyssä puolen tuhannen eri naisen kanssa.

Vierailija
52/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen paljon kuvaavampaa sanaa voi keksiäkään. Kun kumppaneita alkaa olemaan useita kymmeniä, niin ei se siinä kohdassa ole mitään sielujen sympatiaa, vaan ihan puhtaasti lihan kanssa leikkimistä. 

-eri

Niin. Kaikki tarrautuu tohon bodycount -sanaan vaikka fakta on se, että naisista on tullut hurjia seksipetoja nykyään ja varmasti sekstailevat/yhtyvät jne. miten sen nyt haluaa ilmaista, enemmän kuin koskaan.

Vierailija
53/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedon luvun tuntevat kaikki, sehän on 666. Mutta kuka se pedo on jolla on noin suuri countti?

Vierailija
54/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kertoo kyvyttömyydestä sitoutua. Ts. persoonan epävakaudesta.

No onpas kummallista. Itsellä luku on vähän toisella kymmenellä ja minulla on takanani 3 pitkää parisuhdetta (7 vuotta, 6 vuotta ja viimeisin 15 vuotta tähä asti). Olen 57-vuotias mies.

Mieihiin sillä ei ole juurikaan vaikutusta mutta naisten kyky laskee kuuden jälkeen.

Höpsistä

Vierailija
55/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnostakaan yleisesti ihmisten bc, vaan ainoastaan, jos olen etsimässä uutta kumppania. Kumppanilla tarkoitan siis pitkäaikaista (tavoitteena loppuelämä) ja vakavaa parisuhdetta. 

Oma bc on 1. Olen ihan varma, että myöskään minä en ole kelvollinen ja potentiaalinen kumppani kenellekään, jolla on suuri numero, eli luonnollisesti myös hyvin erilainen suhtautuaminen tähän elämän aspektiin. 

Vaikka yleisesti tämäkään seikka ei ole ok peruste arvottaa ihmisiä, on jokaisen itseään arvostavan ihmisen pakko asettaa moniakin kriteereitä elämänkumppanilleen. Minulle bc on yksi niistä, muiden sellaisten kriteereiden ja ominaisuuksien lisäksi, jotka oman elämänkokemukseni mukaan korreloivat sellaisten arvojen ja luonteenpiirteiden kanssa, joita omalta kumppaniltani toivon.

Tämä on tärkein peruste. Mutta arvostan suuresti myös terveyttäni, enkä halua kohdunkaulan syöpää. Olen menettänyt juuri tälle jatkuvasti yleistyneelle syövälle siskoni ja lapsuudenystäväni.

Vierailija
56/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ai naisista tullut hurjia seksipetoja :D keskenäänkö panevat toisten naisten kanssa vai mikä homma että yhtäkkiä naisilla on hirveesti panoja ja miehillä ei yhtään. Ja ennenkun joku tahallaan ymmärtää väärin niin jos naiset panevat keskenään niin kiva heille, hyvää pride kuukautta

Vierailija
57/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Ketään randoa eivät kiinnosta sinun asiasi, ei edes kysymys, että oletko joskus saanut vai et. Seuraavaa seksikumppaniasi asia saakin kiinnostaa, koska jokaisen velvollisuus on huolehtia omasta seksuaaliterveydestään.

Ketä on Rando ?

Mummo 35v

Rando = random = satunnainen. Jokin satunnaisesti valittu nimetön henkilö

Kiitos. Onko venäjää. suomea ei kuitenkaan. Onko täällä paljon ulkomaalaisia ?

Mummo 36v

Vierailija
58/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi bodycount on nii turnoff. Mä triggeroin sen niiqu inceliks tai ei se ainakaa oo peisettii.

Red flag mä spiikkaan.

Vierailija
59/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kun en tunne ainuttakaan murhaajaa tottahan se positiviinen body count herättää huomion

Vierailija
60/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä edes osaisi antaa numeroa jos joku kysyisi. Tosin ei se ole koskaan ketään kiinnostanutkaan.