Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisiä kiinnostaa toisen bodycount?

Vierailija
02.06.2024 |

Jos joku vaikka harrastaa seksiä kerran kuukauteen niin ei se kuulosta isolta jutulta. Parisuhteessa saattaa helposti olla useita kertoja viikossa. Tai jos vaikka viettää yön toisen kanssa kerran puolessa vuodessa viimeisen 5v aikana niin eipä ole paljoa seksiä kyllä ollut.  

Vieläpä jos samat ihmiset ovat sitä mieltä että seksi kuuluu parisuhteeseen. Entä jos toisella on vaikka 14vuoden aikana ollut 8parisuhdetta ja täten bodycount 8. 

itsellä bodycount on 2 ja mua ei vois vähempää kiinnostaa mikä mun kumppanin on. En vaan ymmärrä miksi ihmiset näkevät toisen likaisena jos bc on suurempi kuin tyyliin 0-3?? 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Ketään randoa eivät kiinnosta sinun asiasi, ei edes kysymys, että oletko joskus saanut vai et. Seuraavaa seksikumppaniasi asia saakin kiinnostaa, koska jokaisen velvollisuus on huolehtia omasta seksuaaliterveydestään.

Mua ainakin kiinnostaa muiden asiat - FOMO. Kokemusten saaminen on voimaannuttavaa ja kiinnostaa missä luvuissa muut menee ja mitä kokeneet ja kenen kanssa.

Vierailija
22/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden bodycount. Kiinnostaa kumppanin bodycount. Tässä on iso ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Ketään randoa eivät kiinnosta sinun asiasi, ei edes kysymys, että oletko joskus saanut vai et. Seuraavaa seksikumppaniasi asia saakin kiinnostaa, koska jokaisen velvollisuus on huolehtia omasta seksuaaliterveydestään.

Ketä on Rando ?

Mummo 35v

Vierailija
24/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta muuten, mutta en alkaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolla ollut yli sata petikumppania. Seksiriippuvaisesta kyse, ja tietää että tulee pettämään ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
25/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on Rando ?

Mummo 35v

Rando = random = satunnainen. Jokin satunnaisesti valittu nimetön henkilö

Vierailija
26/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt eikä multa ole kysytty🤷

Vierailija
27/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa ihan siksi, että se antaa jonkin verran tietoa ihmisen elämäntavoista ja persoonallisuudesta. Ei toki kaikkea ja elämäntavat voivat muuttua ja muuttuvatkin, mutta jotain se kuitenkin kertoo. Itse esimerkiksi horoilin ikävuodet 18-23 ja sen aikana ruumisluku kasvoi suureksi, mutta sen jälkeen asenteeni ihmissuhteisiin ja seksiin koki suuren muutoksen, minkä jälkeen ruumisluvun kasvu hidastui. Nuoruuden aikainen suhtautuminen seksiin sekä moraali verrattuna nykyhetkeen ovat kääntyneet päälaelleen. Ruumisluku on vain osa kokonaisuutta mutta tärkeä silti.

Vierailija
28/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entä jos toisella on vaikka 14vuoden aikana ollut 8parisuhdetta ja täten bodycount 8. "

No kertoo sekin jostain jos noin monta kertaa on epäonnistunut suhteissaan.

Vierailija
29/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Body count on tärkeä lähinnä sarjamurhaajalle. 

Ninpä,tai sotilaalle. Ei minulla ole ollut tapana tappaa seksikumppania aktin jälkeen ja merkata aseeseeni lovi. Penikseen siis. Typerää puhua bodycountista seksinyhteydessä.

Vierailija
30/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vähääkään enkä edes tiedä, mikä on bodycount. 

Onko tämä joku nuoren sukupolven somejuttu vai mikä?

Vierailija
31/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kiinnostaa kaikenlaiset primitiiviset asiat.

Vierailija
32/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua kiinnostaa ihan siksi, että se antaa jonkin verran tietoa ihmisen elämäntavoista ja persoonallisuudesta. Ei toki kaikkea ja elämäntavat voivat muuttua ja muuttuvatkin, mutta jotain se kuitenkin kertoo. Itse esimerkiksi horoilin ikävuodet 18-23 ja sen aikana ruumisluku kasvoi suureksi, mutta sen jälkeen asenteeni ihmissuhteisiin ja seksiin koki suuren muutoksen, minkä jälkeen ruumisluvun kasvu hidastui. Nuoruuden aikainen suhtautuminen seksiin sekä moraali verrattuna nykyhetkeen ovat kääntyneet päälaelleen. Ruumisluku on vain osa kokonaisuutta mutta tärkeä silti.

Jep, kyllähän just se kertoo tietyllä tavalla tosi paljon koko ihmisestä. Paljon kumppaneita kertoo minusta siitä, että on uteliaisuutta uusia ihmisiä/kokemuksia kohtaan, on viettänyt ulospäin suuntautunutta ja aika rohkeaakin elämää, luultavasti on liberaali ja avarakatseinen, ei tuomitseva ihminen, ehkä iloinen tai välitön seurassa muutenkin.

Vierailija
33/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni keskustelussa lähinnä häiritsee se, että naisella saa olla vain muutama, mutta miehellä saa olla yllinkyllin seksikumppaneita lukumäärällisesti

Vierailija
34/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kyllähän just se kertoo tietyllä tavalla tosi paljon koko ihmisestä. Paljon kumppaneita kertoo minusta siitä, että on uteliaisuutta uusia ihmisiä/kokemuksia kohtaan, on viettänyt ulospäin suuntautunutta ja aika rohkeaakin elämää, luultavasti on liberaali ja avarakatseinen, ei tuomitseva ihminen, ehkä il

Höpö höpö. Joku kaatoluku tai suhteiden määrä eivät kerro välttämättä vielä juuri mitään.

Vierailija
35/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti. Nuoriso tyhmenee huolestuttavaa tahtia.

Vierailija
36/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bodycount voisi olla yli 1 000, mutta on jotain n. 1% tuosta. Yli 1 000 kertaa kun on vaimon kanssa, jos jokainen kerta olisi eri naisen kanssa. Avioliittoa vähän yli 20 vuotta takanapäin, joten kai mä olen sitoutunut viettämään loppuelämäni vaimoni kanssa,  vaikka on ylä- ja alamäkiä riittänyt. Kokisin kyllä melkoinen pelimies olevani, jos edes 100 olisi bodycount. Ja puhun nyt seksikumppaneista, en ruumista, joissa bodycount on 0.

-m49-

Vierailija
37/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on Rando ?

Mummo 35v

Se on Rambon vähän tyhmempi serkku.

Vierailija
38/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta muiden bodycount. Kiinnostaa kumppanin bodycount. Tässä on iso ero.

Mitä sitten tapahtuu kun tiedät puolisosi luvun?

Vierailija
39/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti. Nuoriso tyhmenee huolestuttavaa tahtia.

Ei sitä omaa älyä enää tarvita kun kaikki laitteet on älylaitteita. Puhelinhan noiden valopäiden puolesta kaiken ajattelee.

Vierailija
40/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se on arvokysymys, ei muuta.