Miten vastaat puhelimeen?
Kommentit (61)
Pieraisen puhelimeen PRĂĂT!đš
Vierailija kirjoitti:
YleensÀ en mitenkÀÀn. En vastaa tuntemattomiin numeroihin ja lÀheisimmÀt ihmiset kirjoittelevat Whatsappilla lÀhinnÀ.
Mulle on soitettu tuntemattomasta numerosta lÀÀkÀristÀ tai jostain vastaavasta. Aina on ollut jotain tÀrkeÀÀ asiaa ja sen takia vastaan aina tuntemattomiin numeroihin. Mulle ei tule koskaan mitÀ hupisoittoja tai puheluita kaupustelijoilta.
Hautaustoimisto. MitÀ asia koskee?
"is there anbody out there ooo jee baby anyone out there!?đ¶đ¶
Vierailija kirjoitti:
No mitÀ nyt?
Tulee mieleen MitÀ kuuluu Marja-Leena biisi. :)
"MÀ sanoin ettÀ rakastan kerran, ilmoitan kyllÀ jos se muuttuu".
Sanon soittajan nimen. Siis tyyliin: Kaisa mooi!
Ennen vastattiin perheen yhteiseen puhelimeen sukunimi + lla... esim Koivistolla
Sittemmin etunimi + sukunimi
NykyÀÀn pelkkÀ etunimi tai etunimi + sukunimi tietyissÀ tilanteissa jos soittaja tiedossa jos soittaja ei tiedossa se on sit vaan tÀmÀ HALOO...
YleensÀ karjun sinne puhelimeen niinku joku saatanan gorilla. Ei yleensÀ sen jÀlkeen enÀÀ hÀiritÀ turhilla soitolla.
Avaan linjan, enkÀ sano mitÀÀn ennen kuin tietÀÀ onko robottipuhelu vai ihminen.
"TÀmÀ on vastaaja. Voit jÀttÀÀ viestin ÀÀnimerkin jÀlkeen. Piiiip." Sitten kuuntelen mitÀ asiaa, jos on jotain tÀrkeetÀ ni alan puhua, jos ei ni oon hiljaa. Toimii hyvin.
Riippuu mistĂ€ numerosta puhelu tulee, tutuille moi, jostain numerosta tuleville etunimellĂ€, numerottomista haloo. Ăitini vastaa vielĂ€kin kuten perheen yhteiseen lankapuhelimeen vastattiin, esim Koivistolla.
Saatanaaks tÀnne soittelet, lumppu
Moikkuli moi!