Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vastaat puhelimeen?

Vierailija
01.06.2024 |

Ite sanon vaan "Haloo" 😁

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En vastaa tuntemattomiin numeroihin (laittakoon sp perÀÀn, jos oli asiaa) ja tutulle vastaan vaikka, ettÀ "moro Pekka" tai "no moro"

IkÀvÀÀ, jos ihmiset ovat tuttujenkin kesken vain wa -viestien varassa. Eikö puhuta toisten kanssa enÀÀ edes puhelimen vÀlityksellÀ? Voihan w-apin kauttakin soitella, sen kautta yleensÀ soitan ulkomaille, saa kuvan helposti mukaan.

Vierailija
42/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moi "nimi"!

Outoihin numeroihin en vastaa. Jos ei toisen yrityksensÀ jÀlkeen tajua laittaa tekstaria, ettÀ kuka on ja mitÀ asiaa, niin sitten ei tajua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

mulle ei koskaan soita kukaan muu kuin isÀni ja hÀnelle vastaan "noniiiiin" tai "mitÀs sÀ taas boomerisoittelet"

Vierailija
44/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntemattomille numeroille vastaan ulvomalla kuin Tarzan. 

Vierailija
45/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuttu tallennettu numero: Moi tai muu "meidĂ€n vĂ€liseen suhteeseen" soveltuva tervehdys. Vieras numero: etunimi (miksi silti puhelinmyyjĂ€t lĂ€hes aina kysyvĂ€t "Oliko Maija puhelimessa" vaikka juuri olisin vastannut Maija?). 

Vierailija
46/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihmiset vastaavat kyllĂ€ varsin moukkamaisesti puhelimeen. Soittelen opettajana usein lasten vanhemmille ym. Moni vastaa minulle, ettĂ€ "hĂ€" tai "moi". Joudun selvittĂ€mÀÀn, kuka siellĂ€ puhelimessa oikein on. Ei virallisia asioita voi alkaa puhumaan kenelle vaan. EnkĂ€ minĂ€ ole mikÀÀn kaveri, jolle vastataan noin, olen ihan viranomainen, vaikka mutkattomat vĂ€lit vanhempiin yleensĂ€ onkin. 

Vierailija
47/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haloo. Kiitos tÀstÀ nÀille huijareille.

Vierailija
48/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Kiitos tÀstÀ nÀille huijareille.

Sama tÀÀllÀ. En uskalla enÀÀ vastata omalla nimellÀ.

Vierailija
49/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vastaavat kyllĂ€ varsin moukkamaisesti puhelimeen. Soittelen opettajana usein lasten vanhemmille ym. Moni vastaa minulle, ettĂ€ "hĂ€" tai "moi". Joudun selvittĂ€mÀÀn, kuka siellĂ€ puhelimessa oikein on. Ei virallisia asioita voi alkaa puhumaan kenelle vaan. EnkĂ€ minĂ€ ole mikÀÀn kaveri, jolle vastataan noin, olen ihan viranomainen, vaikka mutkattomat vĂ€lit vanhempiin yleensĂ€ onkin. 

Ei enÀÀ voi sanoa Pirkka Piitulainen puhelimessa. Syy on nÀmÀ huijaussoitot ja oman nimen antaminen on virhe. Vastasin nimellÀ ja siitÀ se piina alkoi.

Vierailija
50/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enÀÀ voi sanoa Pirkka Piitulainen puhelimessa. Syy on nÀmÀ huijaussoitot ja oman nimen antaminen on virhe. Vastasin nimellÀ ja siitÀ se piina alkoi.

Jos nĂ€et, ettĂ€ numero on lapsesi opettajan, voit kyllĂ€ huoletta sanoa nimesi. Edes etunimesi. 

Vierailija
51/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sukunimeni

Vierailija
52/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

I have no money. Tulee kerralla selvÀksi.

Vierailija
53/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nĂ€et, ettĂ€ numero on lapsesi opettajan, voit kyllĂ€ huoletta sanoa nimesi. Edes etunimesi. 

Joo niin voin. Nuorin on 20-vuotias. Silloin kun oli koulussa niin vastasin omalla nimellÀ.

Vierailija
54/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etunimi sukunimi

Soittaja tietÀÀ etunimen ja sukunimen, tuntemattomiin numeroihin en vastaa enÀÀ.

Tuntuu, ettĂ€ nykyÀÀn riittĂ€isi kun huutaa haloo, sekin on turhaa kun soittaja nĂ€kee ettĂ€ vastasin. YritĂ€n keksiĂ€ aina jotain nĂ€ttiĂ€,  jos olen hyvĂ€llĂ€ tuulella. 

Vierailija
55/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haloo!

En kerro nimeÀni. kerran vastasin vÀittivÀt mun tilanneen jotain.

Vierailija
56/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme tienneet kun lÀksimme, osasto 7, kÀtilöopisto

TÀmÀ onkin erikoinen tapa vastata.

Vierailija
57/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Maija MeikÀlÀinen" [Virallisempi taho soittaa. En kerro oikeaa nimeÀni vauvapalstalle.]

"Moi Matti" [tutumpi henkilö soittaa]

Vierailija
58/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattila

NĂ€köjÀÀn toinenkin Mattila ketjussa. 

YstĂ€ville vastaa perus "moi / no, mitĂ€?" sillĂ€ ei kukaan yleensĂ€ soita tekstiviestin sijaan. 

Vierailija
59/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntemattomaan numeroon "haloo", numerolla soittavaan (joku normaali esim. kaupungin numero) sukunimellÀ ja tutuille "no moi".

Vierailija
60/61 |
03.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JÄTÄ MUT RAUHAAN!!!!