Ensimmäistä kertaa hallitus, joka tekee mitä pitää eikä yritä päätöksillään pelata itselleen ääniä
On helppo kerätä ääniä kun tekee mitä ihmiset haluaa, jakaa heille ilmaista rahaa. 16 vuotta velkaa velkaa ja velkaa. Jokainen tietää mihin se johtaa. Jos nyt ei tehdä mitä hallitus tekee, 10 vuoden päästä Suomalaisten elintaso on semmosella tasolla mitä se oli itä-euroopassa 10-20 vuotta sitten. Kaukana hyvinvointivaltiosta. Yksinkertaista matematiikkaa. Mutta koska suomi on jo nyt niin köyhä ja ihmiset köyhiä, he äänestävät ilmaista rahaa. Nämäkin äänestäjät tulevat katumaan valintojaan tulevaisuudessa.
Kommentit (79)
Hallitus pelaa itselleen eläkeläisten ääniä. Työikäiset tai lapset ei kiinnosta.
😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂🤣🤣😂😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣😂😂🤣
Vihervassuja kiinnostaa vain sossun ilmaisraha taikaseinästä, välittämättä siitä miten se täyttyy.
Vaikka itse olenkin näissä hallituksen kaavailuissa menettävässä asemassa, niin silti ymmärrän sen, ettei maamme voi jatkuvalla syötöllä ottaa velkaa ja elää yli varojensa. Siihen en ota kantaa, olisiko niitä leikkauksia voinut tehdä toisin tai suunata muualle. Tulevat sukupolvet tulevat kiittämään tätä päätöstä lopettaa ylenpalttinen tuhlailu.
Saiko Marinin aikana ihmiset jotain ilmaista rahaa, missä on minun rahat? Minä en ainakaan saanut mitään! Orpo on kumminkin nyt viemässä minultakin kuvittelemaansa "ilmaista rahaa" pois!!!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse olenkin näissä hallituksen kaavailuissa menettävässä asemassa, niin silti ymmärrän sen, ettei maamme voi jatkuvalla syötöllä ottaa velkaa ja elää yli varojensa. Siihen en ota kantaa, olisiko niitä leikkauksia voinut tehdä toisin tai suunata muualle. Tulevat sukupolvet tulevat kiittämään tätä päätöstä lopettaa ylenpalttinen tuhlailu.
Leikkaukset tulee kohdentaa niihin joista leikkaukset johtuvat: eläkeikäisiin. He eivät ole tehneet riittävää määrää ihmisiä. Heitä tulee rangaista siitä - ei niitä, joita on tehty liian vähän.
Höpö höpö. Tämä hallitus on mielestäni aika nukkhallitus. Määräykset tulee muualta. En valitettavasti luota yhtään tämän hallituksen tietoon ja taitoon. Oikeastaan vähiten heidän koko Suomea koskevaan näkemykseen. Heillä on kapea agenda, Jonka vievät läpi runnoen ne kaikista haavoittuvimmat ihmisryhmät. Keppiä köyhille ja kipeille. Rahaa rikkaille ja helpotuksia isoille yrityksille. Aloittaisivat vaikka pienyritysten toiminnan helpottamisesta. Se ei edes veisi rahaa. Ja ne rahat mitkä viedään nyt köyhiltä ja kipeiltä, kostaantuu seuraavien hallitusten aikaan. Ongelmat vain kasaantuu ja mutkistuu. En ymmärrä, miksei nyt nähdä mihin ollaan menossa? Ymmärtäisin, jos ne leikatut rahat laitettaisiin puolustus budjettiin, mutta ei, ne jaetaan rikkaille helpotuksina.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tulevat kiittämään nykyhallitusta.
Ei tyhjästä kannata kiitellä?
Mäkin olen tyytyväinen. Marinin jälkeen tämä tuntuu niin raikkaalta. 👍
Ääniä tuli juuri tyhjillä lupauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sattumoisin huomannut, kuinka hallitus ottaa jatkuvalla syötöllä lisää velkaa ja elää yli varojensa?
Nykyhallitus kuuntelee Ek:n ohjeita. Itse se ei tee mitään. Ek haluaa, että yritysten asemaa parannetaan.
Vierailija kirjoitti:
Keinot vain on väärät.
Eipä ole vaihtoehtoja kuultu, vain räksytystä miten sitätätätota ei saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sattumoisin huomannut, kuinka hallitus ottaa jatkuvalla syötöllä lisää velkaa ja elää yli varojensa?
Pakko maksaa edellisten hallitusten tuhlailut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ehdotat, pitäisikö hallituksen leikata lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain vähän lisää velkaa vaan merkittävästi enemmän velkaa kuin edellusen hallituksen aikana.
Lapset tulevat kiittämään nykyhallitusta.