Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäistä kertaa hallitus, joka tekee mitä pitää eikä yritä päätöksillään pelata itselleen ääniä

Vierailija
08.03.2024 |

On helppo kerätä ääniä kun tekee mitä ihmiset haluaa, jakaa heille ilmaista rahaa. 16 vuotta velkaa velkaa ja velkaa. Jokainen tietää mihin se johtaa. Jos nyt ei tehdä mitä hallitus tekee, 10 vuoden päästä Suomalaisten elintaso on semmosella tasolla mitä se oli itä-euroopassa 10-20 vuotta sitten. Kaukana hyvinvointivaltiosta. Yksinkertaista matematiikkaa. Mutta koska suomi on jo nyt niin köyhä ja ihmiset köyhiä, he äänestävät ilmaista rahaa. Nämäkin äänestäjät tulevat katumaan valintojaan tulevaisuudessa.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulevat kiittämään nykyhallitusta.

Vierailija
2/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeistä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus pelaa itselleen eläkeläisten ääniä. Työikäiset tai lapset ei kiinnosta.

Vierailija
4/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂🤣🤣😂😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣😂😂🤣

Vierailija
5/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on huumor ihmisii

Vierailija
6/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassuja kiinnostaa vain sossun ilmaisraha taikaseinästä, välittämättä siitä miten se täyttyy.

Vierailija
7/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olenkin näissä hallituksen kaavailuissa menettävässä asemassa, niin silti ymmärrän sen, ettei maamme voi jatkuvalla syötöllä ottaa velkaa ja elää yli varojensa. Siihen en ota kantaa, olisiko niitä leikkauksia voinut tehdä toisin tai suunata muualle. Tulevat sukupolvet tulevat kiittämään tätä päätöstä lopettaa ylenpalttinen tuhlailu.

Vierailija
8/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Marinin aikana ihmiset jotain ilmaista rahaa, missä on minun rahat? Minä en ainakaan saanut mitään! Orpo on kumminkin nyt viemässä minultakin kuvittelemaansa "ilmaista rahaa" pois!!!

Vierailija
9/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinot vain on väärät.

Vierailija
10/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olenkin näissä hallituksen kaavailuissa menettävässä asemassa, niin silti ymmärrän sen, ettei maamme voi jatkuvalla syötöllä ottaa velkaa ja elää yli varojensa. Siihen en ota kantaa, olisiko niitä leikkauksia voinut tehdä toisin tai suunata muualle. Tulevat sukupolvet tulevat kiittämään tätä päätöstä lopettaa ylenpalttinen tuhlailu.

Leikkaukset tulee kohdentaa niihin joista leikkaukset johtuvat: eläkeikäisiin. He eivät ole tehneet riittävää määrää ihmisiä. Heitä tulee rangaista siitä - ei niitä, joita on tehty liian vähän.

Vierailija
11/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tämä hallitus on mielestäni aika nukkhallitus. Määräykset tulee muualta. En valitettavasti luota yhtään tämän hallituksen tietoon ja taitoon. Oikeastaan vähiten heidän koko Suomea koskevaan näkemykseen. Heillä on kapea agenda, Jonka vievät läpi runnoen ne kaikista haavoittuvimmat ihmisryhmät. Keppiä köyhille ja kipeille. Rahaa rikkaille ja helpotuksia isoille yrityksille. Aloittaisivat vaikka pienyritysten toiminnan helpottamisesta. Se ei edes veisi rahaa. Ja ne rahat mitkä  viedään nyt köyhiltä ja kipeiltä, kostaantuu seuraavien hallitusten aikaan. Ongelmat vain kasaantuu ja mutkistuu. En ymmärrä, miksei nyt nähdä mihin ollaan menossa? Ymmärtäisin, jos ne leikatut rahat laitettaisiin  puolustus budjettiin, mutta ei, ne jaetaan rikkaille helpotuksina. 

Vierailija
12/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset tulevat kiittämään nykyhallitusta.

Ei tyhjästä kannata kiitellä?

Vierailija
13/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tyytyväinen. Marinin jälkeen tämä tuntuu niin raikkaalta. 👍

Vierailija
14/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniä tuli juuri tyhjillä lupauksilla.

Vierailija
15/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sattumoisin huomannut, kuinka hallitus ottaa jatkuvalla syötöllä lisää velkaa ja elää yli varojensa?

Vierailija
16/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhallitus kuuntelee Ek:n ohjeita. Itse se ei tee mitään. Ek haluaa, että yritysten asemaa parannetaan.

Vierailija
17/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinot vain on väärät.

Eipä ole vaihtoehtoja kuultu, vain räksytystä miten sitätätätota ei saa tehdä. 

Vierailija
18/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sattumoisin huomannut, kuinka hallitus ottaa jatkuvalla syötöllä lisää velkaa ja elää yli varojensa?

Pakko maksaa edellisten hallitusten tuhlailut.

Vierailija
19/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ehdotat, pitäisikö hallituksen leikata lisää? 

Vierailija
20/79 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vain vähän lisää velkaa vaan merkittävästi enemmän velkaa kuin edellusen hallituksen aikana.