Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäkin kesänä siskoni saa ilmaisen kesäloma reissun perheineen

Vierailija
01.06.2024 |

Hyväntekeväisyysjärjestöltä ja vastaavasti minun pitäisi itse maksaa jos jonnekkin haluaisin. 

Meneekö tämä ihan oikein. 

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme olleet tuetulla lomalla. Suomalainen kylpylä. Mukavat muistot jäi. 

Ollaan lapsiperhe, työssäkäyviä, tulot hieman alle keskitulon. Luulen, tulorajat ei ole kovin tiukat eli hakeminen ei jää ehkä siitä kiinni.

Ap:ta harmittaa ehkä se, että loma pitää hakea ajoissa. Eli ei voi tehdä niin, että haenpa kesän alussa lomaa samalle kesälle. Lisäksi uutta lomaa ei myönnetä heti edellisen perään, vaan välissä pitää olla x vuotta väliä.

Ei muuta kuin googlella hakuaikoja selvittämään. Sinullekin voidaan myöntää tuettu loma tulevaisuuteen. Se odottaminenkin on ihan mukavaa, kun tietää, loma on tulossa! Vaikka vähän pidemmänkin ajan päästä!

Ja sitä ennen voi tehdä muuta. Me asumme maalla, ja ajattelen, voisin tänä kesänä nuorimman lapsen kanssa yöpyä teltassa pihamaalla. Luulen, se voisi olla hänestä hurjan hauskaa! Ehkä kesän kohokohta, jonka muistaa aikuisenakin! :)

Olemme hakeneet emme ole saaneet 

Vierailija
62/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin iloinen jos mun sisko pääsisi jonnekin. Mä en käy missään. On pieni palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen siskollesi lyhyestä kylpylälomasta? Vähävarainen lapsiperhe, jossa isä työkyvytön. En kehtaisi nillittää, vaan olisin iloinen siskon puolesta.

Me maksamme enemmän veroja kuin siskoni ja hänen olisivat miehensä. 

Jos he saa lomia ilmaiseksi meillekin kuuluu loma ilmaiseksi.

Vierailija
64/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskosi fiksuna on ANONUT ilmaista lomaa eri tahoilta mut sinä tyhmänä uliset vauvapalstalla anomisen sijasta.

Emme saa ilmaisia lomia. 

Vierailija
65/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne, mitä sisältyy ja kuinka pitkäksi ajaksi?

Ovat muutaman päivän täydellä ylläpidolla kylpylässä. 

Ja tästä tunnet kateutta? Kuvittelin, että pääsisivät jollekin oikeasti mielenkiintoiselle lomalle. En lähtis etes ilmaiseksi lillumaan jonnekin kylpylään. Mitä ideaa?? 

Vierailija
66/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne haluaisit mennä lomalle. 

Vierailija
67/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestämme tuettuja lomia pienituloisille lapsiperheille, työikäisille, työttömille ja ikäihmisille.

Myönnämme tuettuja lomia taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein.

Tuettu loma myönnetään ensisijaisesti henkilöille, jotka eivät ole aiemmin saaneet tuettua lomaa.

Tuetun loman voi saada enintään joka kolmas vuosi. Samalle henkilölle voidaan myöntää tuettu loma enintään kolme kertaa 10 vuoden aikana.

Kaikkien tuetuilla lomilla olleiden aiempien lomien ajankohdat näkyvät kaikille lomajärjestöille ja vaikuttavat tuettujen lomien myöntämiseen.

https://hyvinvointilomat.fi/

Mitenkä joku voi saada jatkuvasti tuettuja lomia.

68/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu tänä kesänä jo kolme ilmaista ranneketta 😎 

Vierailija
69/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Me kunnon ihmiset emme saa. 

Vierailija
70/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kateellinen siskosi lapsista?

Vierailija
71/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin kerran arvonnassa hotelliyön. Olisi ollut vara itsekin maksaa. Jotkut voittaa isompiakin lomia. Yleensä tuetuissa lomissa on se omavastuu mutta joskus esim toimija itse ilmoittelee esim. Hopelle että tarjoamme yhdelle perheelle tämmöisen. etsikää perhe. Senkun ap anot apua niin saat. Kuka tahansa voi heittäytyä muiden almujen varaan. 

Vierailija
72/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voitin kerran arvonnassa hotelliyön. Olisi ollut vara itsekin maksaa. Jotkut voittaa isompiakin lomia. Yleensä tuetuissa lomissa on se omavastuu mutta joskus esim toimija itse ilmoittelee esim. Hopelle että tarjoamme yhdelle perheelle tämmöisen. etsikää perhe. Senkun ap anot apua niin saat. Kuka tahansa voi heittäytyä muiden almujen varaan. 

Emme ole saaneet ilmaisia lomia

Vierailija
73/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Me kunnon ihmiset emme saa. 

🤣

Vierailija
74/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän nyt ainakin on väärin, että niitä saavat perheet tai henkilöt, jotka niitä ovat aiemminkin saaneet samalla kun koskaan saamattomat eivät saa, kun eivät aikaisemminkaan. Vaikka eivät olisi edes tienneet hakea.

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, vaan niitä myönnetään helpommin ensikertalaisille. Tämä on fakta ja näkyy niissä valintaperusteissakin. 

Vierailija
75/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehensä on työkyvytön ja ovat vähävaraisia. Heillä on kaksi pientä elättiäkin tehtynä 

Niin, tarkoitat niitä tuettuja lomia? Ei ne ole ilmaisia, vaan omavastuu on niissäkin.

Näille on hyvät perusteet, niistä ei kannata olla kateellinen. 

Jos elämässä paskaa rankasti niskaansa saanut perhe pääsee pariksi päiväksi Kuopion Rauhalahteen, joku siitäkin kateellinen...

Vierailija
76/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen siskollesi lyhyestä kylpylälomasta? Vähävarainen lapsiperhe, jossa isä työkyvytön. En kehtaisi nillittää, vaan olisin iloinen siskon puolesta.

Me maksamme enemmän veroja kuin siskoni ja hänen olisivat miehensä. 

Jos he saa lomia ilmaiseksi meillekin kuuluu loma ilmaiseksi.

Provo tai olet  todella tyhmä ja ilkeä hminen.

Vierailija
77/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehensä on työkyvytön ja ovat vähävaraisia. Heillä on kaksi pientä elättiäkin tehtynä 

Niin, tarkoitat niitä tuettuja lomia? Ei ne ole ilmaisia, vaan omavastuu on niissäkin.

Näille on hyvät perusteet, niistä ei kannata olla kateellinen. 

Jos elämässä paskaa rankasti niskaansa saanut perhe pääsee pariksi päiväksi Kuopion Rauhalahteen, joku siitäkin kateellinen...

Meille kuuluu myös ilmainen loma jos KÖYHILLE JA TYÖKYVYTTÖMILLE niitä annetaan

Vierailija
78/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyyli on kyllä sama kuin Silpulla.

Vierailija
79/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko saa synttärit, lomat joulut jne juhlat kotiin laitettuna tavaraa ja lahjoja joka välissä. Miksi me emme saa. 

Vierailija
80/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varakas puoliso. Vihaan jokaista lasta jonka näen ja toivon heidän pikaista kuolemaansa. Omia emme voi saada. 

Lily.fi- sivustolla väittää, että hänellä on 2 lasta ja kaikki on aina täydellisen ihanaa; Lapset hymyilevät ja ollaan onnellisia.

Käykää lukemassa...

Oudosti sitten myös haukkuu miestään ja olemattomia lapsiaankin täällä.

Löytyy, esim. Parempaa elämää, Jekku yms.

Tunnistettava tyyli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi