Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määritä "tavismiehen" ulkonäkö?

Vierailija
01.06.2024 |

Täälä niin usein kuulee tuon ilmaisun "tavismies". Miltä näyttää tavismies? Ihan naisena kiinnostaa  koska kauneus on katsojan silmissä ja onko tavis nyt sitten ruma vai mikä? 

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismies on ulkonäöltään vähän, kuin Sami Kuronen tai Kape Aihinen. DI, kiltti ajaa jotain KIA:a, vähän nössö, mutta hyväluonteinen. Kiltti lapsille ja eläimille. Ei mikään välkky. Elää elämäänsä suht tyytyväisenä. 

No Sami Kuronen nyt on kaukana tavismiehestä, ulkonäöllisestikään. 

Vierailija
162/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://image.seiska.fi/1364155.webp?imageId=1364155&width=710&format=w…

Toi on selvästi joku homo, mutta toki homokin voi olla tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin esimerkiksi se Bile-Dani. Daniel Lehtonen vai mikä hänen koko nimensä olikaan.

Vierailija
164/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismies on ulkonäöltään vähän, kuin Sami Kuronen tai Kape Aihinen. DI, kiltti ajaa jotain KIA:a, vähän nössö, mutta hyväluonteinen. Kiltti lapsille ja eläimille. Ei mikään välkky. Elää elämäänsä suht tyytyväisenä. 

Kuronen on hot ja hyvin säilynyt ikäisekseen.

Vierailija
165/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei ole katsojan silmässä. Lakatkaa käyttämästä tuota typerää jargonia.

Vierailija
166/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei se kauneus selvästi ole katsojan silmässä.

Vierailija
167/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ei ole katsojan silmässä. Lakatkaa käyttämästä tuota typerää jargonia.

Jargonia?

Vierailija
168/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täysin subjektiivinen asia. Minä en ole koskaan pitänyt klassisesti komeana, tai muuten hyvännäköisistä miehistä pidettyjä ihmisiä, kuten Brad Pitt tai Tom Cruise. Minun silmään he näyttävät ihan tavallisilta miehiltä joissa ei ole mitään särmää. Eli jotain mikä erottaa muista. Ehkä joku Roope Salminen on tavallaan söpö kasvoiltaan mutta ei sekään minusta mikään ihmeellinen ole. Ja ei, en yritä olla poikkeava tai erikoinen vaan pointtini on että tästä voi riidellä loputtomiin tulematta mihinkään oikeaan vastaukseen.

Vierailija
169/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei se kauneus selvästi ole katsojan silmässä.

Ei olekaan. Se on vain ihmisten lohdutus itselleen, että ei tässä mitään hätää, kun kauneus on katsojan silmässä. No joku alle promille väestöstä tykkää friikeistä ja muuta vastaavaa, mutta pääsääntöisesti kauneusihanteet on täysin määriteltävissä.

Vierailija
170/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin subjektiivinen asia. Minä en ole koskaan pitänyt klassisesti komeana, tai muuten hyvännäköisistä miehistä pidettyjä ihmisiä, kuten Brad Pitt tai Tom Cruise. Minun silmään he näyttävät ihan tavallisilta miehiltä joissa ei ole mitään särmää. Eli jotain mikä erottaa muista. Ehkä joku Roope Salminen on tavallaan söpö kasvoiltaan mutta ei sekään minusta mikään ihmeellinen ole. Ja ei, en yritä olla poikkeava tai erikoinen vaan pointtini on että tästä voi riidellä loputtomiin tulematta mihinkään oikeaan vastaukseen.

Mutta jostain syystä Brad Pittia ja vastaavan näköisiä miehiä pidetään yleisesti täydellisen näköisenä, vaikka naiset itse väittävät, ettei naisten vuoksi kannata käydä salilla tai ettei hiusrajalla tai leukalinjalla ole niin väliä. No näköjään näillä on hyvin suuri merkitys.

Vierailija
171/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jostain syystä Brad Pittia ja vastaavan näköisiä miehiä pidetään yleisesti täydellisen näköisenä, vaikka naiset itse väittävät, ettei naisten vuoksi kannata käydä salilla tai ettei hiusrajalla tai leukalinjalla ole niin väliä. No näköjään näillä on hyvin suuri merkitys.

On eri asia tietää mitä klassinen kauneus tai komeus konseptina tarkoittaa, kun nähdä se omin silmin samoin. Ymmärtääkseni nämä kauneusihanteet ovat peräisin Kreikasta ja Roomasta, joissa veistosmainen huoliteltu nukkemainen olemus on kaunista. Ymmärrän myös muitakin konsepteja jakamatta ajatusta niistä itse.

Ehkä joidenkin harmiksi meitäkin on joille kasvot merkitsee eniten, se että niissä vetää puoleensa jokin mikä erottaa muista. Tämän vuoksi en esimerkiksi vastaa lainkaan ihmisille deittisivuilla joilla on vaan kropastaan kuvia mutta kasvot ei näy.

Vierailija
172/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka julkisuudesta tuttu henkilö on sinun mielestäsi kauneusihanteesta poikkeava, eivätkä naiset yleisesti ihaile tätä miestä, mutta on silti aivan jumalaisen komea?

Vierailija
173/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin aikasemmin että en osaa sanoa kuka julkkis on sellainen, koska en seuraa enää niin paljoa mitään sarjoja. Ilmeisesti tykkään miehistä joilla on vähän mahaa, mutta myös lihasta sekaisin ja isohko nenä tuntuu olevan toinen mitä löytyy deittihistoriastani paljon. Jos miehellä on ns hörökorvat koen ne uskomattoman söpöinä. Sekä blondeja että tummia, lyhyitä ja pitkiä. Pitkät hiukset ei ole koskaan napannut. En osaa sen kummemmin sanoa, ehkä yritän etsiä jonkun mutta harvemmin mulla on mitään julkkisihastuksia ollut koska ne yleensä on juurikin klassisesti kauniita.

Vierailija
174/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun asiaa mietin niin eihän sellaista julkista ole olemassakaan, jolla ei olisi ihailijoita. Aina niillä on, vaikka olisin minkä näköinen. Olen nähnyt kiistelyn siitä onko Steve Buscemi komea vai ei redittissä. Eli aika vaikea olisi julkkista löytää jota ei joku määrä ihmisiä pitäisi komeana. Toki on paljon myös ihmisiä jotka pitää karskeista vanhemmista miehistä eli ei kaikki myöskään juokse Brad Pittin perässä.

Vierailija
175/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen mies?

No vaikka Jason Momoa, sen klooneja tulee vastaan nykyisin joka kulman takaa. Eli niitä on pakko olla ainakin 13 tusinassa.

Vierailija
176/196 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos osaisimme laajentaa näköalaamme ja oivaltaa, että ympärillämme olevat ihmiset kannattelevat meitä - maailmassa, jonka jaamme yhdessä muiden kanssa.

Vierailija
177/196 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit parta tmn temppari tyyliin elmerit ja nikot..jotka väkisin koittaa olla spessui

Vierailija
178/196 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö, mutta vaatetus: silinterihattu (mahdollisesti monokkei), rohdinhame, jatsarit/maiharit/korkokengät ja kädessä sinkkiämpäri.

Vierailija
179/196 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tavis on enemmän positiivinen asia. Miehellä lyhyt tukka tai kalju, keskimittainen, lyhyt sänki tai ajettu koneella, keholtaan keskiverto tai vähän rotevampi, joku pieni tai pienehkö tatuointi tai sitten ei. Työtön tai töissä jollain yleisellä alalla, kuten IT tai jossain huolto/korjaus/ylläpito hommissa. Harrastaa jotain urheilua lähinnä kavereiden vuoksi. Käyttää sisustuksessa sinistä.

Tavis on enemmänkin skaala kuin keskiarvo.

Vierailija
180/196 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brad Pitt voisi olla kasvojensa perusteella ihan tavallinen suomalainen. Hän käy vain tyylitietoisemman parturin luona ja stylisti on kertonut parhaan tavan pukeutua. Julkkiksilla ovat nämä palvelut rahalla saatavilla.

Joku peräkylän mies ei pääse sadan kilometrin päähän parturiin ja leikkaa itse hiuksensa. Ajatus värianalyysista ja stylististä on hänelle jo liikaa hapatusta. Siksi hän ei ole Brad Pittin veli- tai serkkupojan näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi