En voi käsittää miten ihmiset ei saa korjattua elintapojaan!
Edes silloin kun painonpudotus ja terveellisempi ruokavalio auttaisivat sairauden hoidossa. Ei vaan mene mulla jakeluun, että miten joku voi kohdella kehoaan niin huonosti.
Kommentit (200)
No sehän ei ole sun käsiteltävä ollenkaan. Sitä varten on ammattilaiset.
Ei se mitään, ap, älä huoli. Kaikilla meillä menee käsityskyvyn rajat jossakin. Sulla ne menee tuossa.
Minä taas en voi kästtää ihmisiä, jotka eivät voi käsittää muita ihmisiä.
Ei ne elintavat korjaannu millään ku seurataan lautasmallia
Miksi putler ei lopeta sotimista, vaikka sodassa kuolee paljon ihmisiä? Siinä nähdään ns hyvien neuvojen teho.
Kerro itsestäsi enemmän, ehkä sinult löytyy joku pimeä piirre tai käyttäytymismalli, jota joku muu ei vo ynmärtää. Et kai sentään ihan täydellinen ole?
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen sukulaiseni valittaa jatkuvasti nivelvaivoja, korkeaa verenpainetta, migreeniä ja verensokereita, mutta jatkaa edelleen samoilla elintavoilla kuin ennenkin eikä suostu edes kuulemaan neuvoja.
Ap
Päivän teema on vastuun ulkoistaminen. Elintapojen muutos vaatisi selkärankaa ja vastuunottamisen omasta elämästään. On paljon helpompaa syyttää geenejä, kiirettä, hallitusta ja Hannu Karpoa kuin tehdä itse jotain merkittävää omalle keholleen ja terveydelleen.
Sepä. Valitetaan kun on lihava jne sitten mässätään koko ajan, eikä liikuta. Eikä sitä tarvis kun karsia hiilarit ja kävellä, kunhan sen persauksen nostaa vaan sohvalta ja lähtee ulos käveleen, 20 minuuttiakin riittää. Ei ymmärrä ei.
Vierailija kirjoitti:
Sepä. Valitetaan kun on lihava jne sitten mässätään koko ajan, eikä liikuta. Eikä sitä tarvis kun karsia hiilarit ja kävellä, kunhan sen persauksen nostaa vaan sohvalta ja lähtee ulos käveleen, 20 minuuttiakin riittää. Ei ymmärrä ei.
Jep, tätähän kukaan ylipainoinen ei ole koskaan tehnyt. Helvetin älyvapaa olet.
Niin. Sinun heikkous on ymmärtämättömyys ja tietämättömyys, jonkun toisen heikkous joku muu. Minulla on paljon vahvuuksia, kuten henkinen hyvinvointi taustoihin nähden. Silti olen reilusti ylipainoinen ja tiedän kyllä mitä asialle pitäisi tehdä.
Np itse en ole korjannut elämäntapojani, koska elämässä ei ole ketään kenen vuoksi niitä korjata. That's it. Eihän se mitään ydinfysiikkaa ole, mutta ymmärrän kyllä, että joillekin noinkin yksinkertaiset asiat ovat vaikeita ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen sukulaiseni valittaa jatkuvasti nivelvaivoja, korkeaa verenpainetta, migreeniä ja verensokereita, mutta jatkaa edelleen samoilla elintavoilla kuin ennenkin eikä suostu edes kuulemaan neuvoja.
Ap
Kerrohan minulle sinun neuvosi migreeniin. Odotan innolla kuulla asiantujuuttasi tässä aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Np itse en ole korjannut elämäntapojani, koska elämässä ei ole ketään kenen vuoksi niitä korjata. That's it. Eihän se mitään ydinfysiikkaa ole, mutta ymmärrän kyllä, että joillekin noinkin yksinkertaiset asiat ovat vaikeita ymmärtää.
Tärkein ihminen jonka vuoksi elämäntapamuutos kannattaa ja täytyy tehdä olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerrohan minulle sinun neuvosi migreeniin. Odotan innolla kuulla asiantujuuttasi tässä aiheessa.
Minulle auttoi glukoosi/insuliinipiikkien vähennys ruokavalion avulla.
Eri
Ai etkö muka!? Tervetuloa reaali maailmaan. Elämä on. Mutta, tosi hyvä että on olemassa noita sinun laisiasi syyllistäjiä👍 se on hyvä että tuntee itsensä aina hieman muita paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
20 minuuttia kävelyä ei kyllä riitä.mihinkään laihdutukseen! 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
Voit vitsit, näitä kaikki tietäviä 😂😂😂😂😂... huhhuh... päivän naurut saatu 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein ihminen jonka vuoksi elämäntapamuutos kannattaa ja täytyy tehdä olet sinä itse.
Ei ole. Minussa itsessäni ei ole riittävästi motivaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 minuuttia kävelyä ei kyllä riitä.mihinkään laihdutukseen! 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
Voit vitsit, näitä kaikki tietäviä 😂😂😂😂😂... huhhuh... päivän naurut saatu 😅.
Laihtumiseen ei tarvita minuuttiakaan kävelyä vaan ruokavalio on tärkein.
Tyhmän elämä on vaikeaa AP.
Onneksi kannat sentään tämän kruunusi ylpeänä.
Ap