En voi käsittää miten ihmiset ei saa korjattua elintapojaan!
Edes silloin kun painonpudotus ja terveellisempi ruokavalio auttaisivat sairauden hoidossa. Ei vaan mene mulla jakeluun, että miten joku voi kohdella kehoaan niin huonosti.
Kommentit (200)
Vaihtaisivat edes ne kovat rasvat pehmeisiin. En voi tajuta, että aikuinen ihminen on niin kiintynyt voipakettiin ettei saa vaihdettua sitä terveellisempiin vaihtoehtoihin (kasvispohjaiset levitteet ja öljyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen sukulaiseni valittaa jatkuvasti nivelvaivoja, korkeaa verenpainetta, migreeniä ja verensokereita, mutta jatkaa edelleen samoilla elintavoilla kuin ennenkin eikä suostu edes kuulemaan neuvoja.
Ap
Kerrohan minulle sinun neuvosi migreeniin. Odotan innolla kuulla asiantujuuttasi tässä aiheessa.
Minulle auttoi glukoosi/insuliinipiikkien vähennys ruokavalion avulla.
Eri
No minulla ei ole tuollaisia ongelmia. Seuraava ja toimiva(!) neuvo, kiitos.
Ei kannata yrittää päteä, jos ei ole minkäänlaista kompetenssia siihen. Siinä neuvoni sinulle. Miljoona kertaa parempi kuin tuo omasi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ai etkö muka!? Tervetuloa reaali maailmaan. Elämä on. Mutta, tosi hyvä että on olemassa noita sinun laisiasi syyllistäjiä👍 se on hyvä että tuntee itsensä aina hieman muita paremmaksi.
Ei kyse ole siitä. Omassa ystäväpiirissä on just näitä että vaikka lääkäri olisi suositellut liikuntaa vaivoihin niin ei tehdä mitään ja valitus jatkuu. En viitsi enää kuunnella.
No hei, se tulee lukemaan sun hautakivessä...."En voinut koskaan ymmärtää muitten huonoa elämää". Niin ap, mieti sitä. Kukaan ei jää tänne kehumaan "hyvällä" kuolemattomalla elämällään. Mutta jos teet Aira Samulinit, niin toivo että lähdet täältä saappaat jalassa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai etkö muka!? Tervetuloa reaali maailmaan. Elämä on. Mutta, tosi hyvä että on olemassa noita sinun laisiasi syyllistäjiä👍 se on hyvä että tuntee itsensä aina hieman muita paremmaksi.
Ei kyse ole siitä. Omassa ystäväpiirissä on just näitä että vaikka lääkäri olisi suositellut liikuntaa vaivoihin niin ei tehdä mitään ja valitus jatkuu. En viitsi enää kuunnella.
Ok. Laita korvatulpat ja elä omaa elämääsi, ja anna muitten elää omaansa....niin pitkään tai lyhyeen kun eläävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen sukulaiseni valittaa jatkuvasti nivelvaivoja, korkeaa verenpainetta, migreeniä ja verensokereita, mutta jatkaa edelleen samoilla elintavoilla kuin ennenkin eikä suostu edes kuulemaan neuvoja.
Ap
Kerrohan minulle sinun neuvosi migreeniin. Odotan innolla kuulla asiantujuuttasi tässä aiheessa.
Eri
Ei kannata yrittää päteä, jos ei ole minkäänlaista kompetenssia siihen. Siinä neuvoni sinulle. Miljoona kertaa parempi kuin tuo omasi minulle.
Mitä sä läski oikein vikiset. Joku kertoi mikä on auttanut häntä itseään. Ihme lyllerö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä. Valitetaan kun on lihava jne sitten mässätään koko ajan, eikä liikuta. Eikä sitä tarvis kun karsia hiilarit ja kävellä, kunhan sen persauksen nostaa vaan sohvalta ja lähtee ulos käveleen, 20 minuuttiakin riittää. Ei ymmärrä ei.
20 minuuttia kävelyä ei kyllä riitä.mihinkään laihdutukseen! 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
Voit vitsit, näitä kaikki tietäviä 😂😂😂😂😂... huhhuh... päivän naurut saatu 😅.
Laihtumiseen ei tarvita minuuttiakaan kävelyä vaan ruokavalio on tärkein.
Ja silti tuo aiempi sanoi, että tarvitaan... on teitä besserwissereitä kyllä joka junaan, ja sitten ihmetellään ja syyllitetään siitä, kun ei ihmisiä ei kiinnosta juuri ne omat "hyvät" neuvot ja "tiedot". 😅😅😅
Esim. nyt kun on ollut tosi kuuma niin mikä ongelma on tehdä salaatteja? Nykyään jopa salaattisekoitus on tehty valmiiksi pussiin, siihen lisää kikherneitä, tomaattia, kanaa tai tonnikalaa, oliiveja jne. Tuoreet mansikat on terveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eri
Mistä sä tiedät ettei sulla ole vastaavia ongelmia. Vaikutat sen verran tyhmältä että tuskin tiedät aiheesta yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisivat edes ne kovat rasvat pehmeisiin. En voi tajuta, että aikuinen ihminen on niin kiintynyt voipakettiin ettei saa vaihdettua sitä terveellisempiin vaihtoehtoihin (kasvispohjaiset levitteet ja öljyt).
Ei voissa ole mitään pahaa. Se on pelkkää humpuukia, jolla pyritään myymään noita lisäainekyllästettyjä keventäjärasvoja ym. Hiilarit ne lihottaa, jos mikä.
Ei välitä tarpeeksi itsestään/elintapojen muuttaminen tuntuu liian suurelta urakalta, lannistuu ja luovuttaa jo alkuunsa. Häiriintyneen syömisen taustalla on oman kokemukseni mukaan usein ratkaisemattomia, ahdistavia tunteita ja elämänkokemuksia. Ensin tarvitaan muita keinoja selviytyä niiden kanssa ennen kuin syömistä uskaltaa muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa niistä kasvipohjaisista rasvoista on täyttä myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Laita korvatulpat ja elä omaa elämääsi, ja anna muitten elää omaansa....niin pitkään tai lyhyeen kun eläävät.
En anna koska he soittavat ja valittavat miten kurjaa elämä heillä on.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerro sukulaisellesi, että Burana nostaa verenpainetta, joka puolestaan laukaisee migreenikohtauksen kahta kauheampana. Moni ei tiedä tuota ja kouluterveydenhuollon linjaus on, että oppilaan pitää tulla ottamaan koululle Buranaa eikä sairastaa kohtaustaan pois pimeässä ja viileässä huoneessa tulpat korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eri
Mitä sä läski oikein vikiset. Joku kertoi mikä on auttanut häntä itseään. Ihme lyllerö
Nyt sinä projisoit. Vain siksi, että omasta peilistäsi tuijottaa takaisin läskikasa, luulet että muidenkin peileissä olisi sama näky 😂😂😂😂. Minulla ei ole koskaan ollut ylipainoa, ei ikinä. Ja elän takuuvarmasti terveellisemmin kuin sinä. Oliko vielä muuta, jotain tyhmää neuvoa tai kommenttia? 😉
Muutosten tekeminen ei ole omasta halusta kiinni. Eihän meillä olisi ylipainoisia jos se niin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä. Valitetaan kun on lihava jne sitten mässätään koko ajan, eikä liikuta. Eikä sitä tarvis kun karsia hiilarit ja kävellä, kunhan sen persauksen nostaa vaan sohvalta ja lähtee ulos käveleen, 20 minuuttiakin riittää. Ei ymmärrä ei.
Säälittäviä paskoja
Sä et ole yhtään parempi muita rumasti nimitellessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerro sukulaisellesi, että Burana nostaa verenpainetta, joka puolestaan laukaisee migreenikohtauksen kahta kauheampana. Moni ei tiedä tuota ja kouluterveydenhuollon linjaus on, että oppilaan pitää tulla ottamaan koululle Buranaa eikä sairastaa kohtaustaan pois pimeässä ja viileässä huoneessa tulpat korvissa.
Älä jauha paskaa. Buranaa käytetään usein migreenilääkkeenä. Ja koulunterveydenhullon säännöillä ei ole mitään tekemistä aikuisten migreenin kansa 🤦🏻.
Vierailija kirjoitti:
Muutosten tekeminen ei ole omasta halusta kiinni. Eihän meillä olisi ylipainoisia jos se niin olisi.
Totta osittain. Pelkkä halu ei yksin riitä vaan halu pitää myös viedä käytäntöön.
Ehkä se motivaatio vielä kasvaa kun pääset "nauttimaan" elintapojesi mukana tuomista sairauksista.