Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ihmisiä jotka ei ole ikinä saannu rahaa yhteiskunnalta?

Vierailija
31.05.2024 |

Minä siis opiskelin ja asuin vanhemmillani silloin enkä ollu oikeutettu tukiin, sitten kun valmistuin niin menin töihin ja en ole ollut työttömänä koskaan. Kannatan nykyistä hallitusta ja olen ytk jäsen. 

Palkkani ei ole kovin iso ja kyllä minulle myös kelpaisi tukia mutta en saa niitä joten siksi on hyvä että tukia leikataan.

M32

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin raijaat vanhempasi sitten, kun he tarvitsevat hoivaa ja apua? Sinäkö hoidat? 😂

Vierailija
62/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vassarit ette vaan tajua että me haluamme suuria muutoksia tänne hölmölandiaan. Siksi syntyvyys on alhaista ja noin 20% ihmisistä jättää äänestämättä vaaleissa.

Suomessa pitäisi verotusta keventää reilusti sellanen 20% veronkevennys kaikille. 

Siksi persut.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ollut tuohon ikään mennessä saanut mitään suoraan rahana tulevia tukia. Hain opintotukea 1. vuonna yliopistossa opiskellessa, mutta jouduin maksamaan sen takaisin kun tein koko ajan kokopäivätöitä.

Voi silti olla, että sinäkin saat joskus lapsia tai sairastut. Kun sitten kaipaat päivärahaa tai julkista terveydenhuoltoa, niin muista ketä äänestit...

Lapsia en ole tälläiseen yhteiskuntaan tekemässä. Päivärahat maksaa työttömyyskassat.

M32

Entäpä sitten, kun päivärahakausi päättyy ja siirryt työmarkkinatuelle ja mahdollisesti asumistuen ja toimeentulotuen sekä sosiaaliviranomaisten harkinnanvaraisen piiriin?

Ai niin, sinä oletkin niitä ihmisiä, jotka eivät missään olosuhteissa jää työttömiksi, sair

"Silloin mennää töihin jotta voi maksaa veroja että muut ihmiset saa tukirahoja tililleen sekä valtion ja kuntien kovapalkkaset turhakkeet saa palkkansa.

M32"

Ahaa, sinä oletkin niitä palstan rikkiviisaita, jotka menevät töihin silloinkin, kun eivät saa mistään töitä. 

Oletko muuten miettinyt sitä, millainen on valtio, jossa tukia ei ole ollenkaan olemassa?

Vierailija
64/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ÄO ja asenneongelma on kyllä sitä tasoa, että parempi kun ei lisäänny. Se on ainut asia mistä voin olla samaa mieltä hänen kanssaan. 

Vierailija
65/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

64/64

Töihin pääsee aina, vaikka puhelinmyyjäksi tai sitten oppisopimuksella töihin.

Vierailija
66/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut lapsilisää, ilmaisen koulutuksen, neuvolan jne. Kyllä sinuunkin on verorahoja uponnut ihan kiitettävästi. 

Vierailija
67/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan ÄO ja asenneongelma on kyllä sitä tasoa, että parempi kun ei lisäänny. Se on ainut asia mistä voin olla samaa mieltä hänen kanssaan. 

Juu minulla on asennevamma kun olen kriittinen yhteiskuntaa kohtaan. Suomessahan ei saa olla erimieltä asioista eikä saa olla tyytymätön.

Siksi persut.

M32

Vierailija
68/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut lapsilisää, ilmaisen koulutuksen, neuvolan jne. Kyllä sinuunkin on verorahoja uponnut ihan kiitettävästi. 

Lapsilisän sai vanhempani,koulutuksesta en saannut rahaa tililleni, neuvolasta en saannut rahaa tililleni. Milloin tulee minun vuoro saada rahaa tililleni palkkani päälle? Onko ainoa mahdollisuus vapaaehtoinen työttömyys?

M32

Vierailija
69/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te vassarit ette vaan tajua että me haluamme suuria muutoksia tänne hölmölandiaan. Siksi syntyvyys on alhaista ja noin 20% ihmisistä jättää äänestämättä vaaleissa.

Suomessa pitäisi verotusta keventää reilusti sellanen 20% veronkevennys kaikille. 

Siksi persut.

M32

Pelkästään kirjoitustyylistä näkee, että koulutustasosi ei ole kovin korkea. Et selkeästi myöskään ymmärrä yhteiskuntatieteistä mitään etkä hahmota yhteiskunnallisia kokonaosuuksia.

Juuri kaltaistesi tollojen vuoksi ei missään nimessä persut. Olette tämän yhteiskunnan syöpä. 

Vierailija
70/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitten olet tyytymätön, kun palvomasi persut ovat nyt hallituksessa ja toden totta, vievät tämän maan konkurssiin, kuten toivoit?

Vierailija
71/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

64/64

Töihin pääsee aina, vaikka puhelinmyyjäksi tai sitten oppisopimuksella töihin.

Puhelinmyyjäksi voi päästä, mutta puhelinmyyjänä pysyminen on vaikeampaa. Työnantaja ei nimittäin katso hyvällä ihmistä, joka ei saa mitään myydyksi. Ja arvaapas, minne mennään pyytämään rahaa silloin, kun tulot jäävät pennosiksi.

Sinulla on erikoinen käsitys oppisopimuksista. Et kai vain usko, että työnantaja maksaa kaikki kulut?

Vierailija
72/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi persut.

M32

Pelkästään kirjoitustyylistä näkee, että koulutustasosi ei ole kovin korkea. Et selkeästi myöskään ymmärrä yhteiskuntatieteistä mitään etkä hahmota yhteiskunnallisia kokonaosuuksia.

Juuri kaltaistesi tollojen vuoksi ei missään nimessä persut. Olette tämän yhteiskunnan syöpä. 

Miksi olet noin ilkeä ihminen? Koetko olevasi parempi ihminen kuin minä? Kiusaat ihmisiä joilla on alhainen koulutustaso ja sinun mielestä alhaisen koulutustason ihmiset on vaan tyhmiä?

Miksi te paremmat ihmiset ette tee suomesta hyvää maata myös pienituloisille ihmisille? Haluatte vain verottaa heidät hengiltä ja vaaditte että ihmiset ostaa sähköauton?

Siksi persut.

M32

Vierailija
73/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla on paljon persujen toivomia 0-veromaita. Afrikasta ja Väli-Amerikasta löytyy useita. Sinne vaan katsomaan sitä onnelaa. 

Vierailija
74/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisän sai vanhempani,koulutuksesta en saannut rahaa tililleni, neuvolasta en saannut rahaa tililleni. Milloin tulee minun vuoro saada rahaa tililleni palkkani päälle? Onko ainoa mahdollisuus vapaaehtoinen työttömyys?

M32

Mitä v*ttua sinä vingut? Minä olen yli 50- vuotias ja ollut työelämässä kohta 30 vuotta. En ole saanut yhteiskunnan tukia eikä tarvitsekaan saada. Ymmärrän sen, että voin esim. sairastua vakavasti ja joutua yhteiskunnan tukien varaan tai jäädä työttömäksi ihan milloin vain. 

Vierailija
75/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena oli kunnan tarha, koulu, hammaslääkäri, kunnan lääkäri? Kunnan opet tai valtion? Teiden kunnossapito? 

Nyt oli kyse rahasta eli mitä rahaa yhteiskunta on maksanut pankkitilillesi. Minulle 0e.

M32

Miksi rajata niin oudosti? 

Vierailija
76/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitten olet tyytymätön, kun palvomasi persut ovat nyt hallituksessa ja toden totta, vievät tämän maan konkurssiin, kuten toivoit?

Demarihallitus vei suomen taantumaan, orpon hallitus korjailee demarihallituksen jälkiä.

Koronaikana alkoi suomen alamäki.

M32

Vierailija
77/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi persut.

M32

Ap taitaa pikemminkin olla jonkinlainen antipersutrolli, jolle on napsahtanut työvuoro täksi illaksi.

Vierailija
78/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Mitä v*ttua sinä vingut? Minä olen yli 50- vuotias ja ollut työelämässä kohta 30 vuotta. En ole saanut yhteiskunnan tukia eikä tarvitsekaan saada. Ymmärrän sen, että voin esim. sairastua vakavasti ja joutua yhteiskunnan tukien varaan tai jäädä työttömäksi ihan milloin vain. 

Paljonko palkkaa saat kuukaudessa? Sinä siis olet onnellinen kun maksat pienestä palkastasi paljon veroja? Autoilu,alvi,sähkö,vesi,kunnallisvero yms.

M32

Vierailija
79/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena oli kunnan tarha, koulu, hammaslääkäri, kunnan lääkäri? Kunnan opet tai valtion? Teiden kunnossapito? 

Nyt oli kyse rahasta eli mitä rahaa yhteiskunta on maksanut pankkitilillesi. Minulle 0e.

M32

Koska muuten kitinältä putoaa pohja pois.

Vierailija
80/120 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Koska muuten kitinältä putoaa pohja pois.

Ei vaan jos saisin palkkani päälle vaikka 100e/kk tukea yhteiskunnalta niin silloin minulla olisi parempi ostovoima. Miksi minä en saa rahaa yhteiskunnalta?

Siksi persut.

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi