IL: Baltic Princessin irtaimistonpaskojalla muuttui ääni kellossa, töitä alkoi mennä alta
Olisiko kannattanut edes pyytää kunnolla anteeksi, eikä vain naureskella kohua?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c7956566-bf27-4d65-b704-b6be5eb67401
Kommentit (72)
V***n köyhä mee töihin siitä saatana.
Häpesi toimintaansa vasta kun se johti töiden menetyksiin, sitä ennen oli niistä niin ylpeä että laittoi niitä itse nettiin nähtäville.
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Katsos, toimitusjohtaja Otto Kranni Pimura Oy:sta liittyi keskusteluun.
Äiti on niiiin ylpeä..."Meidän Jeppe se kuseksii nurkkiin, merkkaa reviiriään..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos, toimitusjohtaja Otto Kranni Pimura Oy:sta liittyi keskusteluun.
Otti Känni PIMeä URAkka OYstä X-D
Toivottavasti verottajakin tekee tarkastuksen tuohon firmaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, että maalitus toimii!
Itse itsensä maalitti.
Nopein siittiö hänkin oli. Jääköön ainoaksi meriitiksi.
Vierailija kirjoitti:
Känniääliöriehui laivalla.
Haki julkisuutta känniääliöriehunnalleen lataamalla sen itse nettiin.
Sai känniääliöriehunnalleen huomiota.
Mutta huomio ei ottanut positiivista kantaa hänen känniääliöriehunnalleen.
Ja sitten itketään vääryyttä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää päivää, Pimura oy:n hallituksen puheenjohtaja Kalle Kranni. Miltäs yrityksenne tilauskirja näyttää tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Joku ois voinut tuon Aleksin tuuppaa itämereen. Tuskin ois jäänyt ketään kaipaamaan.
Olet sairas. Mieti vähän mitä kirjoitat.
Kalle Känni Pimura oy:stä päivää. Harmittaako tuoli, ärsyttääkö pöytä? Ei hätää, me siirrämme sen nopeasti ja tehokkaasti pois silmistänne.
Kalle ja Kallen kännikaverit koettamassa kovasti tehdä damage controllia täälläkin.
"– Meillä on ollut sellainen idea, että kaikki tai ei mitään. Sitten kun mennään, niin mennään isosti."
No, nyt mennään isosti.
Katoin vaan, että kyllä mulle olis nuo kalusteet kelvannut. Pihalla yksi risainen muovituoli, johon jää nahka kiristyksiin kun halkeamaan istahtaa. Kipeä muisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ois voinut tuon Aleksin tuuppaa itämereen. Tuskin ois jäänyt ketään kaipaamaan.
Olet sairas. Mieti vähän mitä kirjoitat.
Yhtä sairasta on heittää kalliit arvotavarat mereen. Aikuisia ihmisiä vielä.
Heillä on ihan töissä ja kaveriporukalla ollut tapana, että otetaan isosti ja isolla kädellä.
Todellinen asenne on se minkä kommentoi ihan ekana: se on voi voi ja semmoista sattuu kun otettu kuppia.
Nyt on sitten joku mediatietäjä palkattu kalliilla rahalla neuvomaan. Vähän myöhässä kyllä.