Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

Vierailija
31.05.2024 |

Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli introvertit erakkoluonteet ottavat kissan.

Kun tällaisia kaikenikäisiä yksin asuvia naisia tulee kadulla koirineen vastaan, ovat he lähes kaikki äärettömän tympeän oloisia. Kylmyys, empatiakyvyttömyys ja miesviha oikein tihkuu heistä.

Mikä ihme nykynaisen on muovannut tällaiseksi?

Kommentit (340)

Vierailija
221/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että koiran kanssa vastaantuleva nainen on sinkku? Mistä tiedät, mitä hän ajattelee? Miehet luulevat aina olevansa naisten ajatuksissa, vaikka elämässä on muutakin mietittävää kuin miehet.

Kas, kun miesten mielestä naisten pitää hymyillä koko ajan, myös ulkona tuntemattomille miehille. Nainen ei saa ikinä olla ajatuksissaan.

Olin menettänyt läheiseni, ja kadulla joku tuntematon mies tokaisi, että olisin paljon kauniimpi, jos hymyilisin. Minulla olisi siis joku esteettinen velvoite hymyillä, vaikka edellisellä viikolla olin haudannut läheiseni.

Vierailija
222/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille (varsinkin varatuille) on mitään väliä sillä, että naisilla on lemmikkejä tai sillä, että random nainen ei hymyile kadulla? Miksi se aiheuttaa suuttumusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että koiran kanssa vastaantuleva nainen on sinkku? Mistä tiedät, mitä hän ajattelee? Miehet luulevat aina olevansa naisten ajatuksissa, vaikka elämässä on muutakin mietittävää kuin miehet.

Kas, kun miesten mielestä naisten pitää hymyillä koko ajan, myös ulkona tuntemattomille miehille. Nainen ei saa ikinä olla ajatuksissaan.

Olin menettänyt läheiseni, ja kadulla joku tuntematon mies tokaisi, että olisin paljon kauniimpi, jos hymyilisin. Minulla olisi siis joku esteettinen velvoite hymyillä, vaikka edellisellä viikolla olin haudannut läheiseni.

"Tämä tapahtui"

Vierailija
224/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on naama kuin petolinnun persereikä niin koira onkin ainoa seuralainen joka löytyy.

Naista arvostavia nämä, kometa suomimiehet.

Puolustuksena osataan vain määkiä.

Vierailija
225/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille (varsinkin varatuille) on mitään väliä sillä, että naisilla on lemmikkejä tai sillä, että random nainen ei hymyile kadulla? Miksi se aiheuttaa suuttumusta?

Kun on niin kova tarve kontrolloida. Ei vaan voi ymmärtää, ettei Suomessa naissukupuoli ole yhtä alistettu kuin jossain muualla eikä naiset meinaa sellaiseksi ryhtyä.

Vierailija
226/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies, eikä mua ainakaan tippaakaan kiinnosta kenenkään naisen, tutun tai tuntemattoman, lemmikkitilanne. 

En myöskään katso tuntemattomia ihmisiä kasvoihin kadulla, joten se että hymyilevätkö hei vai eivät on minulle aivan täysin yhdentekevää.

Vierailija
227/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin siitä rahasta ja muusta mukavasta, mitä mies suhteessa tarjoaa, että kertoisitko tarkemmin, paljonko ja minkälaista se tarjoaminen sinulla on ollut?

Se on minun ja vaimoni välinen asia.

Sanotaanko että toisin kuin palstalla väitetään, osaan ostaa kukkia, maksaa kahvit, viedä teatteriin ulkomaille asti, pukeutua hyvin, avata ovet... Tienaan noin 3x vaimoni palkan ja siinä suhteessa laitetaan rahaa tilille. Kotityöt menee about puoliksi ja lapsia ei ole (eikä tule).

Ja silti väität, että naiset pysyvät sinkkuina, vaikka sinulla on vaimo. Siinä niitä kaksia rattaita taas... :D

Väitänkö? Kerroin minkä perässä naise

Tai elättävät thai-naisia

Vierailija
228/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämä tapahtui"

Et tiedäkään, kuinka yleistä tuo on. Randomäijät käskemässä hymyilemään. Urpåt.

Vierailija
229/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin todettu kadulla, että miksi näytät niin myrtsiltä. Olin joko omissa ajatuksissani, ja monilla sattuu olemaan kunnon sibeliusryppy, tai sitten olin kovissa kivuissa. Ei tee mieli alkaa selittelemään omia naaman liikkeitä tuntemattomille. 

Vierailija
230/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies, eikä mua ainakaan tippaakaan kiinnosta kenenkään naisen, tutun tai tuntemattoman, lemmikkitilanne. 

En myöskään katso tuntemattomia ihmisiä kasvoihin kadulla, joten se että hymyilevätkö hei vai eivät on minulle aivan täysin yhdentekevää.

Hyvä! Niin sen pitääkin olla. Itse katselen ihmisten lemmikkejä vaan koska ne ovat söpöjä.

Vierailija
231/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin todettu kadulla, että miksi näytät niin myrtsiltä. Olin joko omissa ajatuksissani, ja monilla sattuu olemaan kunnon sibeliusryppy, tai sitten olin kovissa kivuissa. Ei tee mieli alkaa selittelemään omia naaman liikkeitä tuntemattomille. 

*Minulla. Minulla on sibeliusryppy 😄

Vierailija
232/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ja hevoset on naisen parhaat ja luotettavimmat kumppanit. 

Vierailija
233/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on niin kova tarve kontrolloida. Ei vaan voi ymmärtää, ettei Suomessa naissukupuoli ole yhtä alistettu kuin jossain muualla eikä naiset meinaa sellaiseksi ryhtyä.

Minä olen hymyilevää tyyppiä, pidän kävelemisestä ja hymyilen helposti. 

Olen jo varsin nuorena erikseen opetellut pitämään naaman peruslukemilla erityisesti iltaisin liikkuessani ja julkisessa liikenteessä, sillä osa miehistä tulkitsee hymyn merkkinä siitä, että minulta saa seksiä. 

En siis suosittele varauksetonta hymyilyä. Jotkut miehet ajattelevat, että naiset ovat heille varattu käyttötavara. 

N42

Vierailija
234/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen elättää mieluummin koiran tai kissan kuin hakee miehestä elättäjää.

😂

Mutta kun incelin mielestä sekin on väärin. Eikö se ole hyvä, että ällöt naiset valitsee elää mieluummin koiran kanssa? Miehen logiikka on outo.

Kuvitteletko että miehillä on yksi kollektiivinen näkemys asiasta?

Aika säälittävää sinulta. Ovatko muut naiset yhtä heikolla tasolla?

Vierailija
235/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä enemmän miehistä kuin naisista, jos nainen valitsee mieluummin eläimen elämänkumppanikseen.

Mitä se kertoo?

No siitä, että eläin täyttää naisen emotionaaliset tarpeet paremmin kuin mies.

Niin, vähän sama kuin se, ettei inceli saa instamallia ,joten oma käsi täyttää sen emotionaaliset tarpeet paremmin kuin sinä.

Vierailija
236/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kissaa. En IKINÄ ottaisi elämääni miestä! Täysiä sekopäitä ja naisvihaajia

Vierailija
237/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😺 Kissa ei arvostele olemistani/tekemisiäni koko ajan. N29

Ajattelet siis miesten arvostelevan?

En ihmettele tuolla asenteella.

Vierailija
238/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele. Näin tänään naisen niin suloisen koiran kanssa, että itsekin tulin hybälle tuulelle. Koira oikein hypähteli ilosta ja näytti hymyilevän. Kuinka moni mies on noin elämäniloinen?

Niin, miksi kukaan mies ei nauti elämästään kanssasi.

En puhu itsestäni enkä ole hankkimassa koiraa. Ihan yleisellä tasolla miehet on aika kovia valittamaan ja negailemaan. Ymmärrän, että sellaisen kanssa on raskasta elää.

Mistä tiedät mitä miehet tekevät yleisellä tasolla?

Sä et sinkkuna miehenä ymmärrä mitä yhdessäelo oikeasti olisi. Miehillä on vahva mie

"Kuvittelet minun olevan sinkku.

Mielenkiintoista."

Miksi parisuhteessa olevan miehen persettä kutittaisi vähääkään, mistä (jotkut) sinkkunaiset tykkäävät? Kannattanee kertoa puolisolle, että vaihtonainen on kiikarissa, niin pääsee parka ajoissa pois alta. 

Eri

Eikö täällä saa keskustella aiheesta? Oletko itse etsimässä ketjussa parisuhdetta?

Tosin, en usko että yksikään mies etsii palstanaista mihinkään suhteeseen. Vaimoni voi siis huokaista helpotuksesta.

Vierailija
239/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä. Koira ei pahoinpitele tai r*iskaa, tai uhkaa tappaa jos nainen sanoo haluavansa eron koirasta.

Vierailija
240/340 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi huokaisisi onnesta, jos pääsisi moisesta naisvihaajasta eroon. Olet tainnut hakata siltä luulot pois ja itsetunnon paskaksi, kun ei uskalla itse lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi