Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentoasemalla tehdään turvatarkastuksia, vaikka 99,99 % matkustajista ei aiheuta mitään turvallisuusriskiä? Loukkaako turvatarkastus ap:ta? Kysyykö hän turvatarkastajilta, että eikö he tajua, kuinka riskittömiä lähes kaikki matkustajat on?
Hyvä pointti. Tuo miesten uhriutuminen on täysin naurettavaa ja herättää kysymyksiä että mistä he oikein suuttuvat. Huono omatunto kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mahdollisesti vaaralliset miehet ei välitä mistään miesten syyllistämisestä ja ainoastaan normaalit rauhalliset miehet loukkaantuu yleistämisestä. Kukaan ei voita mitään ja luodaan vain ihan turhaan vastakainasettelua sukupuolten välille.
Olen itsekkin huomannut että illalla kun kävelen töistä kotiin niin naiset ottaa kävelytiellä paljon etäisyyttä ja vikuilevat perään. Tuntuu pahalle sillä en ole ikinä ollut väkivaltainen edes toisille miehille.
Ainakaan minun normaali mieheni ei loukkaannu yleistämisestä, ei häntä kiinnosta mitkään yleistykset. Miksi pitäisi loukkaantua saati syyllistyä, kun asia ei koske itseä? Tässä maailmassa on jo aivan tarpeeksi mielensäpahoittamista turhista asioita, ei kai ole mitään syytä ottaa _tästäkin_ asia josta vetää herneet.
No jos nyt joku mies sanoisi sinulle esim. että kyllä hänen mielestään kaikki naiset ovat pelkkiä h..ria, niin eikö se nyt sitten tosiaankaan susta olisi mitenkään loukkaavaa ja olisiko sellaisesta sanomisesta yleensä jotain mieltä oleminen vain ihan jotain joutavaa 'mielensäpahoittamista' ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mahdollisesti vaaralliset miehet ei välitä mistään miesten syyllistämisestä ja ainoastaan normaalit rauhalliset miehet loukkaantuu yleistämisestä. Kukaan ei voita mitään ja luodaan vain ihan turhaan vastakainasettelua sukupuolten välille.
Olen itsekkin huomannut että illalla kun kävelen töistä kotiin niin naiset ottaa kävelytiellä paljon etäisyyttä ja vikuilevat perään. Tuntuu pahalle sillä en ole ikinä ollut väkivaltainen edes toisille miehille.
Ainakaan minun normaali mieheni ei loukkaannu yleistämisestä, ei häntä kiinnosta mitkään yleistykset. Miksi pitäisi loukkaantua saati syyllistyä, kun asia ei koske itseä? Tässä maailmassa on jo aivan tarpeeksi mielensäpahoittamista turhista asioita, ei kai ole mitään syytä ottaa _tästäkin_ asia josta vetää herneet.
Sinun miehelläsi on jo nainen jote eipä häntä varmaan kiinnosta. Sellainen mies jolla taas ei vielä ole voi olla erimieltä. Naiseen tutustumien on monelle miehelle todella vaikeaa jo ennestäänkin, ilman että naisilla on vielä epäluuloja miehiä kohtaan siitä että nämä on vielä jotain sekopäitä.
Luin Redditistä keskustelun, jossa puhuttiin naisen elämän vaarallisuudesta ja naisten kertomukset olivat todella järkyttävää luettavaa, ihan järjestään kirjoittajilla oli kokemuksia seksuaalisesta väkivallasta ja sen yrityksestä, jo lapsesta asti. Siihen tuli pari miesten kirjoitusta, joissa nämä miehet kertoivat, että he eivät aiemmin olleet tajunneet millaisena maailma näyttäytyy naisen silmin, mutta sitten oli tapahtunut eräs asia: heitä oli luultu naisiksi. Toinen näistä kertoi, että tämä tapahtui kun hän oli teini, hän oli tuolloin hyvin hoikka ja hänellä oli pitkät vaaleat hiukset. T-paitaan ja farkkuihin, tuohon molempien sukupuolten suosimaan asukokonaisuuteen pukeutuneena häntä olisi takaapäin katsottuna voinut luulla tytöksikin. Näin oli sitten tapahtunutkin, häntä oli takaapäin lähestynyt auto, autossa miesjoukko, ja nämä olivat alkaneet huudella hänelle. Sitten ne olivat nähneet hänet etupuoleltakin kokonaan ja tajunneet ettei kyseessä ollutkaan tyttö, ja ajaneet nopeasti tiehensä. Tuo mies kirjoitti, että siinä hetkessä hän tajusi jotain naisten elämästä. Hän uskoi, että jos hän olisi ollut tyttö, olisi hänelle tehty jotain pahaa.
Toinen mies kirjoitti vastaavasta tilanteesta, hän oli ajanut, myös teininä, pyörällä ja häntä oli alkanut ahdistella mies, myös luullen että kyseessä oli tyttö kun näki hänet vain takaapäin. Hän oli saanut miehen karistettua perästään helposti, mutta tapahtuma tuntui inhottavalta ja sai miettimään, että tuollaistako tytöillä on.
No eipä kukaan pidä yleistämisestä. Tällä palstalla on monesti näkynyt miten naiset itse inhoaa yleistämistä mutta nyt sitten ihmetellään miksi miehet siitä suuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Siksi että heillä on monta ikävää kokemusta?
Oman kokemukseni mukaan Suomi on täynnä väkivaltaisia alkoholisteja joilla ei ole mitään elämänhallintaa, vaikka tiedän ettei niin oikeasti ole.
Älä nyt tee ongelmaa tuosta itsellesi. Näytä teoillasi että kumoat "kaikkien naisten" luulot.
Mitä sittten pitäisi muka 'näyttää' tai
'tehdä' ? Eikö se nyt siis riitäkään ettei tee mitään pahaa ?!
(siitähän täällä puhe nyt on)
"No jos nyt joku mies sanoisi sinulle esim. että kyllä hänen mielestään kaikki naiset ovat pelkkiä h..ria, niin eikö se nyt sitten tosiaankaan susta olisi mitenkään loukkaavaa ja olisiko sellaisesta sanomisesta yleensä jotain mieltä oleminen vain ihan jotain joutavaa 'mielensäpahoittamista' ?"
En usko et loukkaantuisin vaan pikemminkin säälisin. Miksi ihmeessä loukkaantuisin jonkun onnettoman ja/tai vähä-älyisen ihmisen puheista? Vaihtaisin seuraa, tai jos energiaa olis niin haastaisin argumentoimaan.
Koittaisin myös ymmärtää, että tällä ihmisellä todennäköisesti on paljon huonoja kokemuksia elämässä, ja ehkä omat tyttikset ovat pettäneet, mistä kokemuksesta hu*ra-fiilis kumpuaa. Vai onko pelkkää provosointia, ja jos niin miksi, mitä vastusta kommentillaan hakee?
Ylipäänsä koitan ajatella meitä ihmisinä, en vain miehinä ja naisina. Kummassakin sukupuolessa löytyy kaikenlaista, laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän melkein kaikki naiset ole kuullut tuota "kaikki naiset on h****" niin monta kertaa että jos jokin tunne herää, niin se on kyllästyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kiinnostusta tutustua mieheen, ei parisuhde tai kaveri mielessä, jos hän ei ymmärrä sitä miksi minun naisena pitää tutustuessa olla varuillani. Alkukeväästä loppui tapailu yhteen sellaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin huorittelun omaan arvoonsa. Minun mieheni ovat yhden käden sormilla laskettavissa ja tilaakin jää.
Eri
"Sinun miehelläsi on jo nainen jote eipä häntä varmaan kiinnosta. Sellainen mies jolla taas ei vielä ole voi olla erimieltä. Naiseen tutustumien on monelle miehelle todella vaikeaa jo ennestäänkin, ilman että naisilla on vielä epäluuloja miehiä kohtaan siitä että nämä on vielä jotain sekopäitä."
Oikeastiko ajattelet, että kaikki miehet pettää? Erikoista, mutta varmaan sinullakin on syysi ajatella näin ikävästi. Oma lähipiirini kertoo toista, miehet ovat kunnollisia ja uskollisia, me naiset myös.
Mutta kyllä olen aika kauhuissani nykymaailmassa, kun tuntuu että monet miehet ja naiset ovat menettäneet taidon elää normaalisti kanssakäymisessä. Koronakaranteenissako syy, mökkihöperöidyttiin totaalisesti?
Mutta tuo ajatus että naisilla olisi epäluuloja normaalisti käyttäytyviä miehiä kohtaan on kyllä väärä. Suurin osa miehistä ja naisista on ihan tavallisia, ei todellakaan mitään sekopäitä. Ei ihmisiä lähtökohtaisesti pelätä, ellei ole jotain erityistä syytä, vaikka mt-ongelmat tai sitten tosiaan se toinen käyttäytyy hämmentävästi.
Vierailija kirjoitti:
No eipä kukaan pidä yleistämisestä. Tällä palstalla on monesti näkynyt miten naiset itse inhoaa yleistämistä mutta nyt sitten ihmetellään miksi miehet siitä suuttuu?
No mitä se suuttuminen auttaa?
Miksi miehet eivät tajua, ettei valtaosa naisista ajattele niin :'D
Te nyt siellä pääkaupunkiseudulle vouhotatte millon minkäkin muoti-ilmiön perässä. Muualla suomessa meillä on muutakin sisältöä elämässä kuin pöyristyä millon mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kaikki synnyttäneet naiset eivät ole potentiaalisia lapsensa tappajia. Syy sille lapsen tappamiselle on synnytyksen jälkeinen psykoosi eli ns lapsivuodepsykoosi. Ja siihen ei todellakaan ole riskissä sairastua kovin suuri prosentti naisista, käyttäisitte kerrankin internettiä tiedonhakuun.
Ja synnytyksen jälkeinen psykoosikaan ei todellakaan useimmiten johda lapsen tappamiseen. Ette viitsi edes tuollaista selvittää kun on kiire suu vaahdossa nyt keksiä jokin vastine koska ilmeisesti te miehet loukkaannutte kun naiset kertovat omia kokemuksiaan. Mies jos et ole ahdistelija, miksi puolesta loukkaannut? Miksi tunnet silloin piston ja tarpeen alkaa vähätellä? Oletko sittenkin potentiaalinen ahdistelija? Kukaan ei missään ole väittänyt että kaikki miehet, se on osa teidän omaa puolestaloukkaantumis juttuanne jota jauhatte, yritätte laittaa sanoja uhrien suuhun.ja se kertoo
"Syy naisen rais kaamiselle lienee sitten seksuaalinen hätätila. Miltä kuulostais jos miehille keksittäis diagnooseja jotta niitä ei tarvitse tuomita sairaista rikoksistaan?"
Siis MITÄ mä just luin?!
"
Syy naisen rais kaamiselle lienee sitten seksuaalinen hätätila. Miltä kuulostais jos miehille keksittäis diagnooseja jotta niitä ei tarvitse tuomita sairaista rikoksistaan?"
Siis MITÄ mä just luin?!
Luit yhden syyn lisää miksi naisten pitää varoa tuntemattomia miehiä. Ihmetteleekö yhä joku miksi naiset niin tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se suuttuminen auttaa?
Ei se varmaan mitään autakkaan, mutta se on se reaktio mikä yleistämisellä saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Jokainen nainen olisi jo raizkattu vähintään kerran elämässään, jos kaikki suomalaiset miehet olisivat sellaisia, jollaisen kuvan feministit heistä antavat. Siinä hieman vertailuarvoja sinulle.
Lähes jokainen suomalainen nainen on raiskattu elämänsä aikana. Itse tajusin tulleeni raiskatuksi vasta kymmeniä vuosia tapahtuman jälkeen. Aikoinaan oma häpeä peitteli tapahtuneen rikoksen.
No onneksi naiset ei ärsyynny jos heitä yleistetään vauvantap pajiksi tai sitten niin että kaikki naiset rakastuu rikollisiin?
Vierailija kirjoitti:
"No jos nyt joku mies sanoisi sinulle esim. että kyllä hänen mielestään kaikki naiset ovat pelkkiä h..ria, niin eikö se nyt sitten tosiaankaan susta olisi mitenkään loukkaavaa ja olisiko sellaisesta sanomisesta yleensä jotain mieltä oleminen vain ihan jotain joutavaa 'mielensäpahoittamista' ?"
En usko et loukkaantuisin vaan pikemminkin säälisin. Miksi ihmeessä loukkaantuisin jonkun onnettoman ja/tai vähä-älyisen ihmisen puheista? Vaihtaisin seuraa, tai jos energiaa olis niin haastaisin argumentoimaan.
Koittaisin myös ymmärtää, että tällä ihmisellä todennäköisesti on paljon huonoja kokemuksia elämässä, ja ehkä omat tyttikset ovat pettäneet, mistä kokemuksesta hu*ra-fiilis kumpuaa. Vai onko pelkkää provosointia, ja jos niin miksi, mitä vastusta kommentillaan hakee?
Ylipäänsä koitan ajatella meitä ihmisinä, en vain miehinä ja naisina. Kummassakin sukupuolessa löytyy kaiken
Totta, mutta totta myös se että sitä kaikkien miesten vaarallisiksi psykopaateiksi ja väkivaltarikollisiksi leimaamista ja niputtamista aina jonkun Iltasanomien kertoman tapauksen jälkeen täällä esiintyy ja runsaasti. (kuten nytkin)
Täällä palstalla kärjistyy ihan kaikki. Kannattaa olla ilman palstaa niin pysyy paljon enemmän tolkku omassakin ajattelussa ja jonkinmoinen järjestys. Täällä lähinnä tutustuu siihen, mitä kaikissa ilmiöissä äärimmillään tapahtuu. Ja tulee tietysti tietoiseksi että kaiken maailman sekopäistä hiipparia on liikenteessä - asiassa kuin asiassa.