Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Omaa sukupuoltaan ei kenenkään tarvitse pyydellä anteeksi keneltäkään, eikä pelkän sukupuolensa takia ketään ihmstä voi syyttää,(eikä edes epäillä ) mistään rikoksesta tai muustakaan laittomuudesta, tai edes sellasten suunnittelusta.
Jotain MUITA syitä tai perusteluja on oltava , löydyttävä ja kyettävä esittämään VIRANOMAISILLE syytösten esittämiseksi.
Jutun tutkinnan ja käsittelyn kannalta muut huhupuheet ja leimaamiset yms. ovat kakki tasan nollan arvoisia.
Siis ,sori KAIKKIpiti siis sanomani
(...mutta tosin:menisihän se niistä puheista puhuttaessa kyllä noinkin)
Viesti 521 todistaa jälleen kerran, että keskuudessamme liikkuu hurja määrä mieleltään epävakaita miehiä, joiden vuoksi on syytä olla varuillaan. Ehkä jopa enemmän kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kaikki synnyttäneet naiset eivät ole potentiaalisia lapsensa tappajia. Syy sille lapsen tappamiselle on synnytyksen jälkeinen psykoosi eli ns lapsivuodepsykoosi. Ja siihen ei todellakaan ole riskissä sairastua kovin suuri prosentti naisista, käyttäisitte kerrankin internettiä tiedonhakuun.
Ja synnytyksen jälkeinen psykoosikaan ei todellakaan useimmiten johda lapsen tappamiseen. Ette viitsi edes tuollaista selvittää kun on kiire suu vaahdossa nyt keksiä jokin vastine koska ilmeisesti te miehet loukkaannutte kun naiset kertovat omia kokemuksiaan. Mies jos et ole ahdistelija, miksi puolesta loukkaannut? Miksi tunnet silloin piston ja tarpeen alkaa vähätellä? Oletko sittenkin potentiaalinen ahdistelija? Kukaan ei missään ole väittänyt että kaikki miehet, se on osa teidän omaa puolestaloukkaantumis juttuanne jota jauhatte, yritätte laittaa sanoja uhrien suuhun.ja se kertoo
Ei helwetti kyllä tämä ukko on sairas, tämä on se sama joka kuvailee aina sitä lapsen rimpuilua ja hengityksen lakkaamista. Yhteen aikaan kirjoitti pitkiä kuvauksia tästä aina uudestaan ja uudestaan, oikein yksityiskohtaisia. Pitäisi olla poliisin seurannassa. Vielä hullumpi kuin hoitajahullu vai onko tämä sana sekopää.
Ne mahdollisesti vaaralliset miehet ei välitä mistään miesten syyllistämisestä ja ainoastaan normaalit rauhalliset miehet loukkaantuu yleistämisestä. Kukaan ei voita mitään ja luodaan vain ihan turhaan vastakainasettelua sukupuolten välille.
Olen itsekkin huomannut että illalla kun kävelen töistä kotiin niin naiset ottaa kävelytiellä paljon etäisyyttä ja vikuilevat perään. Tuntuu pahalle sillä en ole ikinä ollut väkivaltainen edes toisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kaikki synnyttäneet naiset eivät ole potentiaalisia lapsensa tappajia. Syy sille lapsen tappamiselle on synnytyksen jälkeinen psykoosi eli ns lapsivuodepsykoosi. Ja siihen ei todellakaan ole riskissä sairastua kovin suuri prosentti naisista, käyttäisitte kerrankin internettiä tiedonhakuun.
Ja synnytyksen jälkeinen psykoosikaan ei todellakaan useimmiten johda lapsen tappamiseen. Ette viitsi edes tuollaista selvittää kun on kiire suu vaahdossa nyt keksiä jokin vastine koska ilmeisesti te miehet loukkaannutte kun naiset kertovat omia kokemuksiaan. Mies jos et ole ahdistelija, miksi puolesta loukkaannut? Miksi tunnet silloin piston ja tarpeen alkaa vähätellä? Oletko sittenkin potentiaalinen ahdistelija? Kukaan ei missään ole väittänyt että kaikki miehet, se on osa teidän omaa puolestaloukkaantumis juttuanne jota jauhatte, yritätteSama sekopää. Pitäisi ruveta ilmoittamaan näitä kirjoituksia nettipoliisille.
Vierailija kirjoitti:
Viesti 521 todistaa jälleen kerran, että keskuudessamme liikkuu hurja määrä mieleltään epävakaita miehiä, joiden vuoksi on syytä olla varuillaan. Ehkä jopa enemmän kuin ennen.
Tämä on totta, tuo on riehunut täällä ennenkin ja aina samat lapsen rimpuilu -jutut. Todella pelottavaa.
En tiedä miltä se tuntuu mutta lapsivuodepsykoosi ei ole leikkipsykoosi sille on lääketieteellinen syy ja se johtuu osittain valtavista hormonimuutoksista. Toisekseen kukaanhan ei ole sanonut että hyväksyisi lapsen tappamisen oli syy mikä tahansa eli taas laitat sanoja toisten suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähänkin katselee julkisilla paikoilla ympärilleen, näkee miten mies käyttäytyy. Iästä riippumatta miehet tsekkaa ohikulkevat pikkutytöt, tuijottaa ja jopa seurailee. Itselläni on kaksi teini-ikäistä tyttöä ja vaikka itse olisin mukana, näen todella räikeitä kuolaamisia, joita heihin kohdistetaan. Ja ovat hyvinkin tietoisia, että olen huomannut.
Kyllä, olen itse kokenut saman teininä ja edelleen, enkä todellakaan ole kade ahdistelusta.
No kohta tulee talvi ja ahdistelu vähenee.
Oletko muuten huomannut, että muslimityttöjen perään ei kuolata samalla tavalla -- paitsi tietysti muslimimiehet, joille kelpaa mikä tahansa missä henki pihisee.
Tytöistä se tuskin johtuu. Olisiko sittenkin jotain tekemistä pukeutumisen kanssa -- vanhemmat ja sukulaiset eivät anna roikeltaa kaupungilla tis
Eli miehet eivät voi olla ahdistelematta, jos vain näkevät vähänkin paljasta pintaa niin käyvät kimppuun, ja muslimimaissa tämä on sitten ratkaistu niin että puetaan naiset säkkeihin, paitsi että siellä miehet ahdistelevat niitä säkkeihin puettujakin.
Mistä tämä siis kertoo? No siitä mitä vastaan te miehet yritätte koko ajan känkätä: miehet OVAT vaarallisia. Vaarallinenhan sellainen olento on, joka ei voi hillitä itseään ollenkaan.
VAARALLINEN voi periaatteessa olla kuka hyvänsä ihminen.
Jopa lapsikin pystyy aseen avulla tappamaan kenet tahansa..
(...kuten on uutisista kuultu ja luettu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähänkin katselee julkisilla paikoilla ympärilleen, näkee miten mies käyttäytyy. Iästä riippumatta miehet tsekkaa ohikulkevat pikkutytöt, tuijottaa ja jopa seurailee. Itselläni on kaksi teini-ikäistä tyttöä ja vaikka itse olisin mukana, näen todella räikeitä kuolaamisia, joita heihin kohdistetaan. Ja ovat hyvinkin tietoisia, että olen huomannut.
Kyllä, olen itse kokenut saman teininä ja edelleen, enkä todellakaan ole kade ahdistelusta.
Oletko muuten huomannut, että muslimityttöjen perään ei kuolata samalla tavalla -- paitsi tietysti muslimimiehet, joille kelpaa mikä tahansa missä henki pihisee.
Tytöistä se tuskin johtuu. Olisiko sittenkin jotain tekemistä pukeutumisen kanssa -- vanhemmat ja sukulaiset eivät anna roikeltaa kaupungilla tis
Kyllä kuolata saa, mutta se kannattaa opetella tekemään niin ettei häiritse ketään. Katselen minäkin mieluusti norjavartisia komeita nuoria miehiä, mutta en sentään niin julkeasti että heille traumoja tulisi.
vanha täti
Miksi lentoasemalla tehdään turvatarkastuksia, vaikka 99,99 % matkustajista ei aiheuta mitään turvallisuusriskiä? Loukkaako turvatarkastus ap:ta? Kysyykö hän turvatarkastajilta, että eikö he tajua, kuinka riskittömiä lähes kaikki matkustajat on?
Vierailija kirjoitti:
Ne mahdollisesti vaaralliset miehet ei välitä mistään miesten syyllistämisestä ja ainoastaan normaalit rauhalliset miehet loukkaantuu yleistämisestä. Kukaan ei voita mitään ja luodaan vain ihan turhaan vastakainasettelua sukupuolten välille.
Olen itsekkin huomannut että illalla kun kävelen töistä kotiin niin naiset ottaa kävelytiellä paljon etäisyyttä ja vikuilevat perään. Tuntuu pahalle sillä en ole ikinä ollut väkivaltainen edes toisille miehille.
Miksi loukkaannut? Etkö todella osaa asettua naisen asemaan edes mielikuvituksesi avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun siis vaikea olla ahdistelematta, jos näet paljasta pintaa? Itsehillintä on laji jota ihan jokaisen ihmisen kannattaa opetella!
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Mistä mies nyt sen voisi tietää onko jollain naisella käsilaukussaan pistooli ,vai teräase, tai että onko hän jo jossain puun takana tien laidassa valmiina kyttäämässä ?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sinä nyt olet? Jos jälkimmäinen niin voisitko avata mikä siinä loukkaa?
En siis ainakaan itse pysty sitä ymmärtämään, siksi kysyn. Esim nuo mitä jotkut tähänkin keskusteluun kirjoittelee naisista, ei aiheuta minussa mitään tuntemuksia.
Suomalaiset näyttävät olevan ihan kukkuu-kansaa. Pieni kansa kuolee pois jos tämä peilaa todellisuutta niinkuin useasti näyttää tekevän. ja kiitos vielä somekin siihen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minun normaali mieheni ei loukkaannu yleistämisestä, ei häntä kiinnosta mitkään yleistykset. Miksi pitäisi loukkaantua saati syyllistyä, kun asia ei koske itseä? Tässä maailmassa on jo aivan tarpeeksi mielensäpahoittamista turhista asioita, ei kai ole mitään syytä ottaa _tästäkin_ asia josta vetää herneet.
Siksi että heillä on monta ikävää kokemusta?
Oman kokemukseni mukaan Suomi on täynnä väkivaltaisia alkoholisteja joilla ei ole mitään elämänhallintaa, vaikka tiedän ettei niin oikeasti ole.
Älä nyt tee ongelmaa tuosta itsellesi. Näytä teoillasi että kumoat "kaikkien naisten" luulot.
Syy naisen rais kaamiselle lienee sitten seksuaalinen hätätila. Miltä kuulostais jos miehille keksittäis diagnooseja jotta niitä ei tarvitse tuomita sairaista rikoksistaan?
Rais kaajiakaan ei ole montaa prosenttia, silti kaikki miehet... pitää varoa hei. Aivan kuten naisiakin pitää varoa, ei se otsassa lue kenellä on tuo leikkipsykoosi päällä ja kuka muuten vain nauttii kivun tuottamisesta.
Miltä se tuntuu kun oma lapsi lakkaa rimpuilemasta veden alla? Hymyiletkö silloin? Saatko vallantunnetta vai oikein seksuaalista nautintoa?
MItä karhuun tulee niin minusta tämä on oikein hyvä asia. kertoo mitä naiset ajattelevat eikä siihen jää tulkinnanvaraa.
Miehet voivatkin sitten vetää omat johtopäätöksensä ja päättää itse mitä tiedolle tekevät. Toivottavasti suuri osa ymmärtää että mikäli näkee naisen pulassa, toteaa vain että toivottavasti se karhu auttaa.