Onko sulla ystäviä?
Kommentit (37)
On yksi "ystävä", mutta hän asuu onneksi kaukana Kilpisjärvellä.
On mutta saisivat olla läheisempiä.
Ei ole. Nyt kun tarkemmin mietin niin ei ole koskaan ollutkaan. N35
Veetäkö näillä tiedoilla moukka teet. Vastaile edelleen itsellesi. Hyi
Mulla ollut aina paljon ystäviä vuosien varrella kertynyt jo lapsesta asti. Tavataan , soitellaan, juhlitaan synt ja huvikseen käydään ravintolassa. Kerran kekattiin, että vuoronperään kyläiltiin ja emäntä hommasi ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut aina paljon ystäviä vuosien varrella kertynyt jo lapsesta asti. Tavataan , soitellaan, juhlitaan synt ja huvikseen käydään ravintolassa. Kerran kekattiin, että vuoronperään kyläiltiin ja emäntä hommasi ruuat.
Minua todella harmittaa, ettei oma elämäni ole mennyt näin. Synttärit, uudet vuodet yms. saa juhlia ihan omassa seurassa.
Osittain kyllä sanon että suomalaiset ovat vähän nihkeitä tässä, etenkin aikuisena. Asuin hetken ulkomailla, ja kavereita tuntui siellä saavan todella helposti. Mutta ne jäivät sitten sinne, kun jouduit muuttamaan pois. Olen miettinyt että muuttaisin Suomesta pois tämänkin vuoksi, mutta se ei nyt juuri ole mahdollista.
Kumppani on ja samalla myös paras ystävä. Sitten on pari lintua kaverina. Muita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kumppani on ja samalla myös paras ystävä. Sitten on pari lintua kaverina. Muita ei ole.
Tuli itku.
Minäkin olen aina ulkopuolinen. Pari ystävää on. Toinen on itsepäinen. Eli asiat menevät hänen ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
On ystäviä, todella kivojakin, mutta läheistä, aina soiton päässä olevaa, ei oikeastaan. Se on usein se juju, ollaan, mutta ei olla. Silti en valita, moneen verrattuna minulla on ihmisiä joille voin itse soittaa. Tavatakkin pari kertaa kk kahvilla tms. Kuitenkin sydänystävyys on vaikea taitolaji. Moni avioitunutkin kaipaa ystävää.
Pari kertaa kuussahan on jopa paljon, hyvä jos saan ketään ruinattua mihinkään edes kertaa kuussa 😅
Ei, ei pyydetä mihinkään ja itse jos pyydän niin seurani ei kelpaa. Silloin on parempi olla omissa oloissa. Olen ilmeisesti huonoa seuraa/seurassa ei kehdata olla. :(
Lasketaanko perheenjäsenet ystäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei pyydetä mihinkään ja itse jos pyydän niin seurani ei kelpaa. Silloin on parempi olla omissa oloissa. Olen ilmeisesti huonoa seuraa/seurassa ei kehdata olla. :(
Reps 🤣
Facessa on, mutta en ole ikinä tavannut heitä kasvotusten.