Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen naisia ja heidän piittaamattomuutta? Nainen saattaa lopettaa keskustelun ja kadota, miksi?

Vierailija
31.05.2024 |

Naisille tuntuu olevan ihan ok, että yhtäkkiä ei kiinostakkaan viestittely eikä enää vastata mitään, kadotaan vain.

Enkä todellakaan ole sanonut mitää epäkohteliasta, vaan ollaan juteltu ihan yleisellä tasolla asioista. Esimerkiksi kysyin naiselta, että mitenkäs päivä meni, oltiin juteltu, että on lähdössä sinne ja sinne. Yhtäkkiä ei vaan vastata eikä vastausta tule koskaan. Itse en osaa tai pysty olla noin epäkohtelias, joskus olen saanut jopa todella tökeröitä viestejä olisi tehnyt mieli lopettaa viestittely seinään, mutta olen hoitanut asian kohteliaasti ja koittanut olla loukkaamatta toista.

Itse en en todellakaan etsi tai vonkaa mitään seksiä vaan etsin parisuhdetta tai hyvää ystävää.

Eli siitä ei ole kysymys. Voihan olla, että nainen on pitänyt minua urpona ja kyllästynyt, mutta silti, en minä vain koe luontevaksi vain kadota, mutta monelle naiselle se tuntuu olevan ihan ok.

Enkä todellakaan pidä itseäni minään pyhimyksenä, mutta minä ainakin vaadin itse itseltäni käytöstapoja. Tuntuisi tosi pahalta vain hylätä joku ja olla vastaamatta enää mitää.

M31

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alussa odottaa yhtään mitään. Itse veikkaan, että et ole ainoa kenen kanssa viestii.

Eikä kannata alkaa pohtimaan sen kummempia miksi katosi. Nykyään kaikki on niin helppoa, kun on luuri millä voi tehdä mitä vaan ja tutustua sen kautta vaikka avaruusolioon. Toi on törkeää kyllä, että joutuu kokemaan tollasta ja se pistää silti miettimään, mutta nykyaika on tällaista.

Kun minä koin samanlaisen kokemuksen, niin ymmärsin mikä on pelin henki toisilla. Eihän hänen tarttenut nähdä minua kasvotusten, ja oli helpompaa vain kadota. Itse samalla huomasin, että vaikka kävin kolmilla deiteillä eri naisten kanssa, niin tiesin heti ettei ne tapaamiset johda mihinkään, koska kaikki oli niin erilaista ensiksi höpötellä luurin kautta ja sitten tavata. Asiat oli heti niin eri.

Sitten poistin sovellukset. Palasin perinteiseen tyyliin. Tutustu livenä heti. Minä löysin kumppanin lenkkipolulta. Alettiin juttelee ja hommat klikkasi heti, koska ei ollut sitä luuria välissä. Nainen pyysi deiteille ja ollaan oltu kimpassa nyt 4 vuotta.

PArilla frendillä on käynyt myös noin, että toinen katoilee ja sitten ihmettelivät sitä. Sanoin heille, että tutustukaa livenä, vaikka baarissa, niin se on helpompaa. JA niin he tekivät ja nyt seurustelevat.. He sanoivat myös, että perinteinen tyyli on parempi. EI tartte ihmetellä.

En tuomitse deittisovelluksia tai muita kanavia ja toisille se toimii ja toiset löytää sieltä jonkun ja hommat toimii. Mutta yhtäkkinen katoilu ei ole mitenkää harvinaista.

Vierailija
22/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, aloittaja. Tökeröitä naisia on. Samoin on tökeröitä miehiä, ja varmaan tökeröitä löytyy näistä muistakin sukupuolista, mitä ne sitten ovatkin. 

Jotkut vaan ei osaa parempaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettle aivan rauhassa, ap.

Vierailija
24/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuolen mielestä viestittely saattaa sujua hyvin, vaikka omasta mielestäni monen kanssa se on hyvin väkinäistä ja vaivaannuttavaa. Ei sellaista luontevaa ja huumoripitoista. Jättäydyn tuollaisista herkästi pois, ei vaan jaksa.

Vierailija
25/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi kokeilla jutella miesten kanssa.

Vierailija
26/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille mies on vain leikkikalu. He ovat löytäneet mieluisamman lelun.

Vierailija
27/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, se saattaa syyttää sinua ahdistelusta jos esität vielä yhdenkin kysymyksen.

Vierailija
28/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) nainen koki ahdistavana, kun utelit tökerösti hänen yksityisasioitaan

b) nainen menehtyi äkillisesti

c) nainen unohti salasanansa eikä pääse enää lukemaan viestejänne

d) nainen ei halua olla kanssasi ja/tai osaa käyttäytyä asiallisesti, joten hänaibe  ei ole sinulle Se Oikea

Vierailija
29/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapuolen mielestä viestittely saattaa sujua hyvin, vaikka omasta mielestäni monen kanssa se on hyvin väkinäistä ja vaivaannuttavaa. Ei sellaista luontevaa ja huumoripitoista. Jättäydyn tuollaisista herkästi pois, ei vaan jaksa.

Näin juuri. Mulla on ollut parikin tällaista pitkää kirjoittelukumppanuutta joista ekan kanssa vaihdeltiin pitkiä pitkiä viestejä pitkin päivää ja päivästä toiseenkin. Ikään kuin sama keskustelu aina vaan jatkui ja jatkui ja välissä jopa tavattiinkin paristi. 

Sitten hänen jälkeensä on tullut toinen samanlainen kuvioihin, esim. viimeksi kirjoitin hänelle 4 kappaleen viestin, siis joka kappaleessa useampi lausekin. Ja englanniksi. 

Kumpikaan ei kysele toiselta mitään miten on päiväsi mennyt teennäistä lirkuttelua vaan ihan oikeasti aiheet vaihtelevat taivaan ja maan välillä ja yhteydenpito on todella luontevaa kun luonteet natsaavat hyvin yhteen. Esim. kirjallisuudesta ollaan nyt keskusteltu useammassa viestinvaihdossa, eli siis yksittäinen viesti ei keskity pelkästään yhteen aiheeseen vaan tarttumakohtia on useita

Vierailija
30/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, jos miehelle jotenkin ilmaisee, että en olekaan enää kiinnostunut, niin:

A. Iso osa suuttuu

B. Osa alkaa about parkua, että miksei ja mikä vika minussa on ja yhyy. Ja jos kerrot, missä on vika, niin alkaa syyttely, viha tai uhriutuminen.

Ei noita vaan jaksa. Se on erittäin pieni prosentti miehistä, jotka sanoo 'ok, eipä siinä, toivottavasti löydät jonkun kivan, koska vaikutat mukavalta ihmiseltä".

Vierailija
31/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Mulla on ollut parikin tällaista pitkää kirjoittelukumppanuutta joista ekan kanssa vaihdeltiin pitkiä pitkiä viestejä pitkin päivää ja päivästä toiseenkin. Ikään kuin sama keskustelu aina vaan jatkui ja jatkui ja välissä jopa tavattiinkin paristi. 

Sitten hänen jälkeensä on tullut toinen samanlainen kuvioihin, esim. viimeksi kirjoitin hänelle 4 kappaleen viestin, siis joka kappaleessa useampi lausekin. Ja englanniksi. 

Kumpikaan ei kysele toiselta mitään miten on päiväsi mennyt teennäistä lirkuttelua vaan ihan oikeasti aiheet vaihtelevat taivaan ja maan välillä ja yhteydenpito on todella luontevaa kun l

Mitenkä sitten kun sieltä viestistä pamahtaa että kiinnostunut sinusta naisena?

Ghoustaus?

Vierailija
32/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille mies on vain leikkikalu. He ovat löytäneet mieluisamman lelun.

Jos tällaisella passiivisaggressiivisella asenteella on liikenteessä, en ihmettelisi vastapuolen katoamista. 

Vierailija
33/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska, jos miehelle jotenkin ilmaisee, että en olekaan enää kiinnostunut, niin:

A. Iso osa suuttuu

B. Osa alkaa about parkua, että miksei ja mikä vika minussa on ja yhyy. Ja jos kerrot, missä on vika, niin alkaa syyttely, viha tai uhriutuminen.

Ei noita vaan jaksa. Se on erittäin pieni prosentti miehistä, jotka sanoo 'ok, eipä siinä, toivottavasti löydät jonkun kivan, koska vaikutat mukavalta ihmiseltä".

Tämä kuulostaa todennäköiseltä syyltä. 

Vierailija
34/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa vastaus. Nämä naiset saa liikaa huomiota ja pitää miehiä vain leikkikaluina jotka voi heittää syrjään. Älkää enää miehet haksahtako noihin. Ehkä alkaa virtsa laskea päästä rakkoon pikkuhiljaa.

Että semmoista. Minäpä kerron teille erään katoamiseni (ainoan)! Anonyymipalsta, ikään perustuen olin sen valinnut. En tiedä hlöstä oikeastaan mitään, keskusteltiin aika usein ns. periaatteellisista topiceista. Sitten hän aloitti seuraavan manööverin : "odota hetki(jotain asioita muualla) meni pari Kolme neljä viisi minuuttia, ja odotus jatkui!! Turhauduin ja kun sitten slkoi tulla vaatimuksia " nyt menet sinne ja sinne js teet sitä ja tätä:. Mittani oli täysi ja läpsäytin läppärini kiinni vuonna 2011 ja kiinni on pysynyt.

Minua ei voi syyttää siitä etten haluaisi puhua!! Toivon, että tää jupina loppuu( joku muu on kyseessä)

Vierailija
35/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on tökeröä. Vähintään pitäis sanoa että valitettavasti tästä ei nyt taida tulla mitään sen kummempaa tjsp. Eri asia sit jos on lähetellyt eoäsopivia, ahdistelevia tms viestejä, silloin ymmärrän jos lopettaa viestittelyn ja blokkaa (jos se on mahdollista).

Ghostaaminen on sitä, että suhteen jälkeen lopetetaan vastaaminen. Se ei tarkoita sitä, että ei vastaa tuntemattoman ihmisen viestiin.

Vierailija
36/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap ghostaamista eli sitä että ihminen lopettaa yhteydenpidon kokonaan lopullisesti vai sitä että joku satunnainen viestittely jää kesken?

Vierailija
37/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea san-

N

Vierailija
38/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on tökeröä. Vähintään pitäis sanoa että valitettavasti tästä ei nyt taida tulla mitään sen kummempaa tjsp. Eri asia sit jos on lähetellyt eoäsopivia, ahdistelevia tms viestejä, silloin ymmärrän jos lopettaa viestittelyn ja blokkaa (jos se on mahdollista).

Ghostaaminen on sitä, että suhteen jälkeen lopetetaan vastaaminen. Se ei tarkoita sitä, että ei vastaa tuntemattoman ihmisen viestiin.

Kyllä sitä tapahtuu ihan kavereiden/satunnaisten tuttujenkin kanssa, ei todellakaan tarvitse olla mikään suhde edes.

Vierailija
39/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm niin olen miettinyt onko parempi olla vastaamatta ensinkään miehille, jotka lähestyvät vaikka instagramissa? Ilmeisesti jotkut saattavat loukkaantua, jos lopettaa vastaamisen parin viestin jälkeen.

Vierailija
40/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä sitten kun sieltä viestistä pamahtaa että kiinnostunut sinusta naisena?

Ghoustaus?

Miksi sinä tällaista erikseen lähtisit ilmoittamaan? Tokihan kiinnostus on selvää tyhmemmällekin jos on vaihdeltu jo kymmeniä nelikappaleisia viestejä :D