Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen naisia ja heidän piittaamattomuutta? Nainen saattaa lopettaa keskustelun ja kadota, miksi?

Vierailija
31.05.2024 |

Naisille tuntuu olevan ihan ok, että yhtäkkiä ei kiinostakkaan viestittely eikä enää vastata mitään, kadotaan vain.

Enkä todellakaan ole sanonut mitää epäkohteliasta, vaan ollaan juteltu ihan yleisellä tasolla asioista. Esimerkiksi kysyin naiselta, että mitenkäs päivä meni, oltiin juteltu, että on lähdössä sinne ja sinne. Yhtäkkiä ei vaan vastata eikä vastausta tule koskaan. Itse en osaa tai pysty olla noin epäkohtelias, joskus olen saanut jopa todella tökeröitä viestejä olisi tehnyt mieli lopettaa viestittely seinään, mutta olen hoitanut asian kohteliaasti ja koittanut olla loukkaamatta toista.

Itse en en todellakaan etsi tai vonkaa mitään seksiä vaan etsin parisuhdetta tai hyvää ystävää.

Eli siitä ei ole kysymys. Voihan olla, että nainen on pitänyt minua urpona ja kyllästynyt, mutta silti, en minä vain koe luontevaksi vain kadota, mutta monelle naiselle se tuntuu olevan ihan ok.

Enkä todellakaan pidä itseäni minään pyhimyksenä, mutta minä ainakin vaadin itse itseltäni käytöstapoja. Tuntuisi tosi pahalta vain hylätä joku ja olla vastaamatta enää mitää.

M31

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ei nyt tiedetä ollenkaan, miten se apn kuvailema nainen on itse kokenut keskustelun. Me kun ollaan niin erilaisia, ja vaikka ap:n mielestä keskustelu on mennyt hyvin, naisen mielestä se on voinut olla väkinäistä ja jopa ahdistavaa.

Ghostaaminen on epäkohteliasta, mutta nainen ei ole silti mitään velkaa ap:lle. Joku hyvin toikin tähän keskusteluun syitä sille, miksi jotkut naiset ghostaavat, ja yksi isoin syy on, että iso osa miehistä muuttuu ilkeäksi sen jälkeen jos sanoo suoraan ettei ole kiinnostunut.

En itse ole tinderissä tms juuri sen takia, kun ihmiset osaa olla siellä todella töykeitä. Ap unohda koko nainen ja mene elämässä eteenpäin. 

Vierailija
82/82 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jotkut naiset ghostaavat, ja yksi isoin syy on, että iso osa miehistä muuttuu ilkeäksi sen jälkeen jos sanoo suoraan ettei ole kiinnostunut."

Tämähän se. Ja jotkut ei-kiinnostavat keskustelut saattavat yksinkertaisesti unohtua ja hukkua muiden sekaan. Ja sitten tuntuisi hassulta vastata jotain pitkän hiljaisuuden jälkeen.

Tätä ei kannata ottaa henkilökohtaisesti eikä niin vakavasti, kun puhutaan kuitenkin ihan ruohonjuuritason tutustumisesta Tinderissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla