Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen naisia ja heidän piittaamattomuutta? Nainen saattaa lopettaa keskustelun ja kadota, miksi?

Vierailija
31.05.2024 |

Naisille tuntuu olevan ihan ok, että yhtäkkiä ei kiinostakkaan viestittely eikä enää vastata mitään, kadotaan vain.

Enkä todellakaan ole sanonut mitää epäkohteliasta, vaan ollaan juteltu ihan yleisellä tasolla asioista. Esimerkiksi kysyin naiselta, että mitenkäs päivä meni, oltiin juteltu, että on lähdössä sinne ja sinne. Yhtäkkiä ei vaan vastata eikä vastausta tule koskaan. Itse en osaa tai pysty olla noin epäkohtelias, joskus olen saanut jopa todella tökeröitä viestejä olisi tehnyt mieli lopettaa viestittely seinään, mutta olen hoitanut asian kohteliaasti ja koittanut olla loukkaamatta toista.

Itse en en todellakaan etsi tai vonkaa mitään seksiä vaan etsin parisuhdetta tai hyvää ystävää.

Eli siitä ei ole kysymys. Voihan olla, että nainen on pitänyt minua urpona ja kyllästynyt, mutta silti, en minä vain koe luontevaksi vain kadota, mutta monelle naiselle se tuntuu olevan ihan ok.

Enkä todellakaan pidä itseäni minään pyhimyksenä, mutta minä ainakin vaadin itse itseltäni käytöstapoja. Tuntuisi tosi pahalta vain hylätä joku ja olla vastaamatta enää mitää.

M31

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska, jos miehelle jotenkin ilmaisee, että en olekaan enää kiinnostunut, niin:

A. Iso osa suuttuu

B. Osa alkaa about parkua, että miksei ja mikä vika minussa on ja yhyy. Ja jos kerrot, missä on vika, niin alkaa syyttely, viha tai uhriutuminen.

Ei noita vaan jaksa. Se on erittäin pieni prosentti miehistä, jotka sanoo 'ok, eipä siinä, toivottavasti löydät jonkun kivan, koska vaikutat mukavalta ihmiseltä".

Tämä! Monet eivät edes halua saada tuollaista "ei kiinnosta enää" -viestiä.

Vierailija
42/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kävi tällä viikolla niin et mies lopetti viestittelyn kun en heti innostunut tapaamaan irl. Voi voi, eipä harmita.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi ikävämmältä, jos toinen alkaisi selittelemään miten olen epäkiinnostava sen sijaan, että vaan lopettaisi vastaamisen. Ihmiset ovat siis erilaisia, tämä aloittajan tulisi hyväksyä.

Vierailija
44/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä sitten kun sieltä viestistä pamahtaa että kiinnostunut sinusta naisena?

Ghoustaus?

Miksi sinä tällaista erikseen lähtisit ilmoittamaan? Tokihan kiinnostus on selvää tyhmemmällekin jos on vaihdeltu jo kymmeniä nelikappaleisia viestejä :D 

Olenhan minäkin viljellyt työkaverin kanssa vuosia seksuaalissävytteistä huumoria, mutta en todellakaan oleta, että hän on minusta kiinnostunut enkä uskaltaisi mennä aloitetta tekemään. Ei ole varaa menettää työpaikkaani tai tehdä olosta siellä kiusallista.

m40+

Vierailija
45/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on tökeröä. Vähintään pitäis sanoa että valitettavasti tästä ei nyt taida tulla mitään sen kummempaa tjsp. Eri asia sit jos on lähetellyt eoäsopivia, ahdistelevia tms viestejä, silloin ymmärrän jos lopettaa viestittelyn ja blokkaa (jos se on mahdollista).

Ghostaaminen on sitä, että suhteen jälkeen lopetetaan vastaaminen. Se ei tarkoita sitä, että ei vastaa tuntemattoman ihmisen viestiin.

Eikä ole. Kaverinkin voi ghostata, samoin sukulaisen tai vaikka nettideitin.

Paskaa käytöstä se on silti.

Vierailija
46/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuisi ikävämmältä, jos toinen alkaisi selittelemään miten olen epäkiinnostava sen sijaan, että vaan lopettaisi vastaamisen. Ihmiset ovat siis erilaisia, tämä aloittajan tulisi hyväksyä.

Eihän siinä mitään yksityiskohtaisia selityksiä tarvi antaa. Miksei voi vaan sanoa omin sanoin, ettei viestittely tule enää jatkumaan? Missä käytöstavat?

Vierailija
47/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaamista kauhistellaan niin paljon, koska se on todella ikävää, jos on tuntenut toisen hyvin. Mutta se, että lopettaa viestittelyn netissä tuntematton ihmisen kanssa on mielestäni aika ymmärrettävää. Toki se vähän ihmetyttää, jos mies on ensin ollut ihan innoissaan ja sitten ei enää vastaakaan :D mutta ei tuntemattomat ihmiset ole minulle mitään velkaa, toki olisi kiva jos ei haukkumaan sentään ala.

Vierailija
48/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään yksityiskohtaisia selityksiä tarvi antaa. Miksei voi vaan sanoa omin sanoin, ettei viestittely tule enää jatkumaan? Missä käytöstavat?

Minusta kun tuo ei ole huonoa käytöstä, vaan aivan ymmärrettävää. Vastaatko ihan kaikille tuntemattomille ihmisille, jotka laittavat sinulle viestiä jossain? Julkisuuden henkilöt saattavat saada aivan älyttömät määrät viestejä, onko heille ok olla vastaamatta kaikkiin?

Vierailija
49/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä todellakin tekee aivan ystävällisen oloiset naiset, en vain voi ymmärtää. Enemmänkin tuo sääntö, kuin poikkeus, että kadotaan jos ei yhtäkkiä nappaa enää.

Ap

Kuinka pitkään olet jutellut kyseisten ihmisten kanssa?

Vierailija
50/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko syynä kikkulin kuvat joita laitoit.

Vierailija
51/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran lopetin juttelun koska mies totaalisesti ylikäytti 🤭 hymiötä ja alkoi ärsytti ajatella aikuista miestä siellä hihittelemässä. Sekä olisi pitänyt sanoa? Jos ei vielä seurustella eikä olla edes sovittu treffejä, niin ei ole kyllä mitään syytä että keskustelua ei voisi lopettaa.

Vierailija
52/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran lopetin juttelun koska mies totaalisesti ylikäytti 🤭 hymiötä ja alkoi ärsytti ajatella aikuista miestä siellä hihittelemässä. Sekä olisi pitänyt sanoa? Jos ei vielä seurustella eikä olla edes sovittu treffejä, niin ei ole kyllä mitään syytä että keskustelua ei voisi lopettaa.

Haha itse en kyllä hymiön takia miestä heivaisi :D mutta samaa mieltä viimesestä lauseesta!

Vierailija
53/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on tökeröä. Vähintään pitäis sanoa että valitettavasti tästä ei nyt taida tulla mitään sen kummempaa tjsp. Eri asia sit jos on lähetellyt eoäsopivia, ahdistelevia tms viestejä, silloin ymmärrän jos lopettaa viestittelyn ja blokkaa (jos se on mahdollista).

Ihmiset ghostaa silloin kun mitään juttua ei ole ollut tarpeeksi että sen voisi lopettaa. Miten ilmoitat lopettavasi jotain mitä ei vielä ollut? 

Vierailija
54/82 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin miehelle viestin ettei sellainen suhde mitä meillä oli, sovi minulle nyt. Hän sivuutti sen ja jatkoi samalla tavalla viestittelyä. En jaksa toistaan itseäni joten lopulta lopetin vastaamisen.

Vierailija
55/82 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas monet miehet on liian tosikkoja, tuollainen hassu hymiöiden käyttelijä olis ihana! :D

Vierailija
56/82 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nainen antanut sinulle lupauksen olla ikuisesti sinuun yhteyksissä? Vannoiko käsi sydämellä, että ainaisesti viestittelen juuri sinun kanssasi?

Vierailija
57/82 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisiko naisen pitänyt pehmentää jollain hyssyttelyllä tai tarinoilla sitä, että et vois vähempää kiinnostaa?

Vierailija
58/82 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen ghostaaja... välit vain menevät poikki. Ei siinä tarvitse olla kummempaa syytä. 

Vierailija
59/82 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä todellakin tekee aivan ystävällisen oloiset naiset, en vain voi ymmärtää. Enemmänkin tuo sääntö, kuin poikkeus, että kadotaan jos ei yhtäkkiä nappaa enää.

Ap

Onko nainen sinulle tilivelvollinen siitä, että ei nappaa viestitellä sun kanssa enää? Oletpa kumma tyyppi.

Vierailija
60/82 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä naiset olettavat että mies voi käytöstään muuttaa jos ghostaavat ilman selitystä miksi. Kyllä vähintään voisi sanoa että en pitänyt tästä ja tästä, nyt joutuu mies arvuuttelemaan että mikä oli väärin sanottu.