Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EU-vaaleissa pitää äänestää. Muuten äänesi menee äärivasemmalle, jotka pakottavat kansalaiset köyhyyteen.

Vierailija
31.05.2024 |

Vihreällä 20% EU:n meppipaikoista, 6,7% Suomen eduskuntapaikoista. Haluatko vihreiden ja vasemmiston ylivallan jatkuvan? 

Haluatko remonttipakkoa, polttomoottorikieltoa, aurinkopanelipakkoa, päästökaupan järjettömyyden jatkumista (lasku 2..7 miljardia), metsäelinkeinon alasajoa, toimivan pullojenkeruujärjestelmä romuttamista, turve- ja varavoimaloiden alasajoa, maatalouden- ja seudun alasajoa. Ja monia muita.

Näitä kaikkia vihervasemmistomepit ovat meille tarjonneet.

Jopa 30000 euron pakkoremontti uhkaa yli miljoonaa asuntoa Suomessa 

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009438625.html

Kommentit (412)

Vierailija
161/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt joku tietäjä mulle kun suomessa on kolme puoluetta puoluekoordinaatistossa neljä kulmaa yhdessä on SDP yhdessä KOK yhdessä PERSU ja mä oon siinä neljännessä kulmassa PRKL äänestän SunaKymäläistä !!

Katsoin jonkin iltalpäivälehden nettijutusta,  että Vihreät olivat vielkäkin vasemmalla kuin kommunistit. En yhtään ihmettele, se puolue on kaukana todellisesta vihreästä. Kansaa kurittavien wittuilijoiden liitto, olisi lähempänä.

Vierailija
162/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yämä.nyt sitä.ääripikeiston trollitehtailua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt joku tietäjä mulle kun suomessa on kolme puoluetta puoluekoordinaatistossa neljä kulmaa yhdessä on SDP yhdessä KOK yhdessä PERSU ja mä oon siinä neljännessä kulmassa PRKL äänestän SunaKymäläistä !!

Katsoin jonkin iltalpäivälehden nettijutusta,  että Vihreät olivat vielkäkin vasemmalla kuin kommunistit. En yhtään ihmettele, se puolue on kaukana todellisesta vihreästä. Kansaa kurittavien wittuilijoiden liitto, olisi lähempänä.

persut vois olla walehtelijoiden puolue

Vierailija
164/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valehtelee.

Oikeisto paskoo suomalaisten tulevaisuutta 90-luvulta lähtien ja yrittävät valehdella kansalle että vasemmisto olisi jotenkin syyllinen tähän.

Kokoomus ja muu oikeisto on pahuuden lähde.

Vierailija
165/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisena Minun pitää oikaista vähän.

Me olemme syyllisiä kansalaisten pahoinvointiin koska olemme leikanneet heiltä tärkeitä tukia ilman mitään järkevää syytä. tai on meillä sellainen syy koska olemme ahneita paskoja.

Vierailija
166/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ajavat turhia asioita ja haluavat vain julkisuutta, vasemmistoliitto haluaa kalifaatin Suomeen, demarit tukevat tätä kokonaisuutta ja radikaalivasemmistolaisen median avulla harhauttavat ihmiset tulevaan synkkyyteen eli islam valtauskonnoksi ja sharia-laki voimaan.

Vierailija
167/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yämä.nyt sitä.ääripikeiston trollitehtailua?

Milloin te vihervasistit opettelette kirjoittamaan oikein? Vaikkakin tiedän kuka olet. Kiihko sekoittaa sinut ja primitiivinen keskushermostosi ohjaa sormiasi. Aivosi ei toimi.

Vierailija
168/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ajavat turhia asioita ja haluavat vain julkisuutta, vasemmistoliitto haluaa kalifaatin Suomeen, demarit tukevat tätä kokonaisuutta ja radikaalivasemmistolaisen median avulla harhauttavat ihmiset tulevaan synkkyyteen eli islam valtauskonnoksi ja sharia-laki voimaan.

Aha, suomessa on pieni vähemmistö muslimeja ja ne kaappaavat valkan tuosta vaan? Heh. Persujen äänestäjiin tuo saattaa upotakin. 

Vierailija
169/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vasureilta tullut yhtään perusteluja miksi mepit äänestää Suomea vastaan EU:ssa? 

Onko yhtään linkkiä?

Onko yhtään perusteluja ilmastonmuutostoiminnoista Suomessa.

Onko näyttöä, että ilmastonlämpeneminen haittaa täällä suomalaisia?

Pelkkää vihapuhtetta. Persu sitä ja tätä.  Aloittajalla sillä puolella on paljonkin dataa esittettävänä. 

-Itse en ole persu. Ainakaan vielä...

Vierailija
170/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EVVK, ihan sama kuka missäkin hilluu ja (muka) vaikuttaa, meillä tehdään niinku EU käskee 100 %, joten helposti voi jättää äänestämättä, enkä käy, enkä oo käyny äänestämässä. Tyhjän saa ilman paperiin kirjattua numeroakin. En siis myöskään valita, kun ei tartte valittaa, se kun ei hyödytä kuitenkaan, enkä ole moisiin sirkuksiin osallistunut, kun viimeksi EU äänestys, jossa ääneni oli ei. Sen jälkeen ei ollut syytä äänen antamiseen missään äänestyksessä. Veikkaan todella pientä äänestysprosenttia.

ei ole pakko äänestää eikä vaikuttaa jos ei halua. Mutta miksi sitten kritisoida?

Oletko kenties joskus kuullut sananvapauden olemassaolosta. Mulla on ihan laillinen oikeus kirjoittaa siinä missä sullakin mielipiteeni. Joten älä ota hernettä nokkaan, en minäkään ota, edes sun kirjoituksesta. Kritisoin just niin paljon kun haluan, ihan samalla tavalla kun kaikki muutkin täällä. Ois aika tylsää tää elämä jos laumasieluna sokeasti samaa uraa poltettaisiin, vaikka aika paljon näitä massan mukana kulkijoita on, kun ei uskalleta olla asioista eri mieltä.

Vierailija
171/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on ympäristönatseja

Vierailija
172/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vasemmiston ehdokasta.

Vierailija
173/412 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto (sis.vihreät) haluaa, että kaikki ihmiset olisi köyhiä. Koska köyhät äänestää vasemmistoa . 

Vierailija
174/412 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto (sis.vihreät) haluaa, että kaikki ihmiset olisi köyhiä. Koska köyhät äänestää vasemmistoa . 

Pohjois-Korean kommunistisessa demokraattisessa (hehe) tasavallassa tämä on täydellisesti toteutunut. Ei tarvitse enää edes äänestää .

Vierailija
175/412 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itse tienaan yli 8000 euroa kuussa, mutta äänestän Vasemmistoliittoa, koska en ole itsekäs ja haluan, että köyhilläkin olisi asiat hyvin.

Vierailija
176/412 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itse tienaan yli 8000 euroa kuussa, mutta äänestän Vasemmistoliittoa, koska en ole itsekäs ja haluan, että köyhilläkin olisi asiat hyvin.

Minäpä tienaan 80000 maassa, mutta äänestän ilmastojihadia koska nautin toiseten kurimuksesta.

Vierailija
177/412 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Korean kommunistisessa demokraattisessa (hehe) tasavallassa tämä on täydellisesti toteutunut. Ei tarvitse enää edes äänestää .

Puolueiden nelikartassa vihreät on sijoitettu kommareista vasemmalle. 

Vierailija
178/412 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin tietenkin vasemmistoa. Kuten tässä kansallisella tasolla on nähty, niin oikeistovallasta ei seuraa mitään hyvää. Maa lamassa vuodessa ja köyhien kyykytys näyttää tuottavan tuolle irvileukaiselle saksien heiluttelijalle pelkästään hyvää mieltä. Hyi olkoon. Missä on inhimillisyys?

Vierailija
179/412 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, persutrollitehtaan ketjut. Onko kiva olla ryskien asialla ja levittää valheita?

180/412 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit tarkoittaa Kokoomusta ja Persuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi