Onko sinulla selvä, erillinen G-piste pillussasi?
Eli onko siellä erottuva alue josta voit joko itse sormillasi tai käyrällä seksilelulla orgasmin tai sitten voi mies sormettaa sinulle selvän orgasmin G-pisteestä? Vai kuvailetko ennemmin vaan että "paneminen tuntuu hyvältä emättimessä"?
Kommentit (33)
Kyllä mies tuntuu sen löytävän helposti, koskaan en oo neuvonut mistä sen löytää. Eli ilmeisesti erottuu.
Eri siskojen anatomia on erilainen. Joidenkin emätin on jokseenkin sileä, joidenkin erittäin poimuinen, joidenkin klitoriksen 'juuret' lähellä emättimen seinää, joillakin kaukana. Jos ne ovat lähellä, vaginaalinen hieronta tuo G-pisteen tuntemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö ukot mistä g-voima on peräisin?
G-voima on maan vetovoiman kiihtyvyys.
Mulla on g piste. Just se kahden lantin kokoinen sieni, jota painelemalla squirttaan. Sen takana on alue, johon en itse yllä, mutta jonka kaksi kumppania on joskus löytänyt ja siitä tulee sarjaorgasmi
Kerran nuoren vaimoni kanssa kun harrastettiin seksiä, niin oli selällään ja suutelin kiihkeästi painautuen aivan kiinni häneen, josta hän pitää. Siitä hitaasti aloin suutelemaan kaulaa ja alaspäin, rintoja. Nuolin nännejä ja puristelin niitä hellästi. Nousin välillä polvilleen ja hän pääsi katselemaan ja runkkaamaan kovaa ja paksua kaluani ja voihki hiljaa.
Menin uudelleen hänen päällensä ja suutelin rintoja ja ihan hiljaa suukotelleen siirryin alavatsan suuntaan joka sai voihkimisen lisääntymään. Nousin uudelleen polvilleen ja hieroin pitkään pikkuhousujen päältä pillun klitoriksen kohdalta, kunnes siirsin käden pikkuhousujen sisään varovasti sormilla sivelin pillun päällä ylös ja alas ja sormen päällä välillä kävin sisällä. Tartuin pikkuhousuista ja vedin ne hitaasti alas ja kiihottava kiiman tuoksu täytti enemmän koko huonetta. Tämän jälkeen työnsin yhden sormen jo aivan märkään pilluun ja pyörittelin sitä hitaasti, nainen alkoi pyöritellä lantiotaan samalla työnnellen sitä eteenpäin ja nostaen välillä pepun ylös patjasta. Aloin laskeutumaan suukottelemaan pillua ja nainen voihki äänekkäästi silmät kiinni. Työnsin kaksi sormea pilluun kämmenen sisäpuoli ylöspäin ja hieroin tätä pillun suuaukolta vähän sisäänpäin sijaitsevaa karhean tuntuista aluetta. Välillä koukistelin sormia ja työnsin ne syvemmälle. Levitin sormilla häpyhuulia vähän erilleen tehden sormenpäillä samalla hierovaa liikettä tässä karheassa ja vähän turvonneessa pinnassa. Samaan aikaan aloin pyöritellä kielellä klitoriksen ympärillä ja päällä ja vain sekuntien aikana siitä nainen meni täysin kiimasta sekaisin, hän alkoi voihkia äänekkäästi ja ikäänkuin ulvahdella kyyneleet silmissään ja koko kehollaan täristä ja sätkiä samalla kun pillu alkoi voimakkaasti supistella sormien ympärillä. Lopetin nuolemisen mutta annoin sormet vielä olla sisällä, kunnes lyhyen rauhoittumisen jälkeen minut suorastaan revittiin voimalla hänen päällensä ja aloin naimisen liukkaaseen ja turvonneeseen pilluun naisen työnnessä itseään minua vastaan ja äännellessä lujaa. Itsekin olin tuossa vaiheessa jo kiimasta sekaisin ja sain lopulta todella voimakkaan, pitkän ja sykkivän orgasmin. Ehkä vaimokin vielä siinä samalla. Hän jäi session jälkeen sängylle pitkäksi aikaa haukkomaan henkeä ja ollut viime päivinä kokoajan halukas ja hyvällä päällä.
Ehkä tämä G-piste löytyi näin ja asiaan palataan varmasti vielä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole löytänyt ollenkaan, ankarasta etsimisestä huolimatta. Mulla on pillunsuu hyvin herkkää aluetta, se mihin klitoriksen alaosa yltää. Suuaukkoon tulee ihan samanlainen erektio kuin siihen näkyvään klitorikseen, ja voin laueta pelkästään siitä voimakkaasti painelemalla ilman että mitään menee pilluun sisälle, tai että klitorista hierotaan.
N46
Puolisolla sama. Olen ihmetellyt asiaa, mutta en enää.
En itse sormin yllä g-pisteeseen, mutta sauvalla sopivassa kulmassa osun siihen kyllä. Mies onnistuu sen joskus sormin löytämään, harvoin peniksellä. Ei tarvitse edes klitorista koskettaa, kun pelkästään dildolla työntelee niin, että osuu g-pisteeseen joka työnnöllä, tulee orgasmi nopeasti.
Pillussani on erittäin herkkä g-piste. Se on glitorista alempana enkä itse ulotu sitä koskettelemaan. Mieheni kevyesti sitä hieromalla antaa minulle valtavan orgasmin. Orgasmi on paljon voimakkaampi kuin mitä saan, jos minua pelkästään pannaan.
Mies hyväilee ja nuolee pilluani g-pisteen alueeltaja ja sen jälkeen höylää kalullaan pilluani. Muu maailma katoaa ympäriltäni, kun tuntuu niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö ukot mistä g-voima on peräisin?
Gyrvästä
vaimo saa orkun vain kun tuikkaan tuhkaluukkuun, hieroo kuulemma g pistettä. voisinkin sanoa että saan enemmän tuhkaluukkua kuin pimppaa. vaimo sanookin että taidan olla homppeli=)
Vierailija kirjoitti:
vaimo saa orkun vain kun tuikkaan tuhkaluukkuun, hieroo kuulemma g pistettä. voisinkin sanoa että saan enemmän tuhkaluukkua kuin pimppaa. vaimo sanookin että taidan olla homppeli=)
Taidat olla nokikolari eli nuohooja, kun nussit mieluummin tuhkaluukkua kuin vaimoasi
Sitä varten tarvitaan osaava mies. Miehen on helpompi sormettaa g-pistettä, kunhan muistaa pitää vain kynnet lyhyinä. Sormien rasvaaminen, vaikka huulirasvalla, parantaa tuntumaa myöskin. Siihen kun vielä yhdistää klitoriksen nuolemisen nousee nainen herkästi sfääreihin.