Onko sinulla selvä, erillinen G-piste pillussasi?
Eli onko siellä erottuva alue josta voit joko itse sormillasi tai käyrällä seksilelulla orgasmin tai sitten voi mies sormettaa sinulle selvän orgasmin G-pisteestä? Vai kuvailetko ennemmin vaan että "paneminen tuntuu hyvältä emättimessä"?
Kommentit (33)
Mä en ole löytänyt ollenkaan, ankarasta etsimisestä huolimatta. Mulla on pillunsuu hyvin herkkää aluetta, se mihin klitoriksen alaosa yltää. Suuaukkoon tulee ihan samanlainen erektio kuin siihen näkyvään klitorikseen, ja voin laueta pelkästään siitä voimakkaasti painelemalla ilman että mitään menee pilluun sisälle, tai että klitorista hierotaan.
N46
Vierailija kirjoitti:
mulla on pillussa g-sarjan mersu.
😳
Tiedättekö ukot mistä g-voima on peräisin?
Sitähän sanotaan että G- piste on mystinen asia kun toiset sanoo että se on olemassa ja toiset ei tunnista sitä . Klitoriksen koko anatomian perusteella ,kärki ja emättimen sisäpuolelle ja reunoille leviävät alueet ei välttämättä tue erillistä g- pistettä vaan herkkä alue niin kuin tuolla 2 viestin nainen kirjoittaa . Kaipa se klitoriskin on kuitenkin sitten vähän erilainen herkiltä alueiltaan eri naisilla ??
Mulla G-piste on perseessä. Nainen kun sitä hyväilee niin pystyn saamaan orgasmin ettei penikseen edes kosketa.
En ole varma, joskus tuntuuettä on, mutta joskus ei. Vain kun mies panee lusikassa ja samalla koskettelee sitä klitorista kovin hellästi ja liukkarilla tms. Silloin tulee järkyttävä orgasmi, muutoin vain klitoriista hyväillen.
Mies on mestari noissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole löytänyt ollenkaan, ankarasta etsimisestä huolimatta. Mulla on pillunsuu hyvin herkkää aluetta, se mihin klitoriksen alaosa yltää. Suuaukkoon tulee ihan samanlainen erektio kuin siihen näkyvään klitorikseen, ja voin laueta pelkästään siitä voimakkaasti painelemalla ilman että mitään menee pilluun sisälle, tai että klitorista hierotaan.
N46
Suuaukon hyväily terskanpäällä riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Suuaukon hyväily terskanpäällä riittää?
Terskan päällä? Vaiko ihan terskanpään kärkiosan ekalla kolmanneksella ;-)
Minulla on noin kahden euron lantin kokoinen alue, jossa on koholla kovia, kuin kynityn kanan nahkan tuntuisia nystyröitä. Mieskin tuntee ne sormellaan, mutta ne on niin lähellä häpyluuta, että penistä on vaikea saada osumaan siihen. Mutta miehen sormi sitä hieromassa ja kielensä samalla klittaa, niin valmista tulee muutamassa minuutissa. Ja toisen käden yksi sormi samalla pepussa ei tunnu mitenkään pahalta, päinvastoin. Tätä me harrastamme keittiön pöydällä. Mies istuu tuolilla, niin väsy ei iske liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on noin kahden euron lantin kokoinen alue, jossa on koholla kovia, kuin kynityn kanan nahkan tuntuisia nystyröitä. Mieskin tuntee ne sormellaan, mutta ne on niin lähellä häpyluuta, että penistä on vaikea saada osumaan siihen. Mutta miehen sormi sitä hieromassa ja kielensä samalla klittaa, niin valmista tulee muutamassa minuutissa. Ja toisen käden yksi sormi samalla pepussa ei tunnu mitenkään pahalta, päinvastoin. Tätä me harrastamme keittiön pöydällä. Mies istuu tuolilla, niin väsy ei iske liian aikaisin.
syöttekö ja teettekö ruuankin siinä samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syöttekö ja teettekö ruuankin siinä samalla?
Itselleni tulee nälkä ja alkaa tekemään mieli äyriäisiä ja jättikatkarapua aina kun hieron nystyrämäistä vaginan etuseinämän kohoumaa.
M48, guru
Vaimolla on semmoinen, pari kertaa olen osunut ja saanut sormeilla kunnon orkut. Yleensä se kieltää, en tiedä miksi, luultavasti häpeilee märkää orkkua... Ja kun saan sormeni siihen, hän yrittää siirtää kättäni tai lantiotaan pois. Oon siis pari kertaa ollut tiukkana ja pitänyt otteen, seurauksena siis sqirttaus (vai millä nimellä sitä sanotaan). Turhaa ujostelua, mutta en voi mittään :(
Mulla on ja kun tarpeeksi kauan sitä kosketellaan sormella tms, ejakuloin vähän.
Penis ei kuitenkaan saa tuota aikaan, se ei kai osu oikealla tavalla.
Minulla on erittäin herkkä glitoris. Itse osaan hieroa sitä parhaiten. Nussittaessa makaan selälläni haarat levällään ja hyväilen itse sormellani glitorista. Mies lykkii samaan aikaan kaluaan läpeeni.Saan takuuvarmasti voimakkaan orgasmin. Ehdin yleensä saamaan kaksi kertaa orgasmin ennenkuin mies laukeaa sisääni.
Mulla on sellainen arviolta kolikon kokoinen karhea alue siinä etuseinämässä, josta sormettamalla tuntuu erityisen hyvältä. Laukaisee helposti orgasmin, samalla kun myös klittaa työstetään. Mies tuntee myös sormilla että se on erilaisen tuntuinen alue kuin muualla.
Vaimollani on myös. Toisinaan sellainen lantin kokoinen tyynymäinen alue, joka turpoaa. Toisinaan oikein kiimassa tuntunut sellainen kovempi kohta, kuin klitoriksen varsi. Silloin ei tarvinnut kuin sormella hieroa, niin orgasmi lähti kovaa. Hieronut g-pisteestä ties kuinka monet orgasmit vuosien mittaan. Erityisen tehokasta kun nuolee klitorista samaan aikaan. Ei ole enää mielikuvaa milloin aloin hieromaan g-pistettä ekaa kertaa mutta olettaisin, että jo 80-luvulta esileikkiä antaessa, siihen asti että vaimo työnsi pois tai repi päällensä saadakseen yhdynnöissä.
Nuorena oli tytöystävä jolla löytyi tuolaine selkeä kohta tuota kun hiero niin kyllä lähti ja nopasti ihmetelin sitää märkyytä mutta ilmeisesti ejukuloi en vai tienyt siitä vuelä silloin mitään =)
Kerran kiihottuneena istuin wc-pytyllä hajareisin ja löysin sormella sen kohdan. Vaginan sisällä, melko lähellä vaginan suuta, etuseinämässä. Pian aukosta eteenpäin on sellainen pehmeä patti, mutta g-piste löytyi kun siirsin sormea vielä hiukan syvemmälle sen patin jälkeen. Siinä oli vain vaginan sileää seinämää. En muista, oliko siinä ihmeempiä kohoumia tms., mutta ehkä se kohta oli vähän koholla kiihottumisen vuoksi. Silittelin sormenpäällä riittävästi painaen, ja laukesin tosi kiinnostavalla ja hyvällä tavalla. Tuntui ihan erilaiselta kuin klittalaukeaminen. Tavallaan ei yhtä voimakasta, mutta tykkäsin.
Kun etsii g-pistettä, kannattaa olla jonkinlaisessa kyykkyasennossa, valmiiksi kiihottuneena ja tietysti liukkaana. Pitkät kynnet on huono asia, jos sormilla tekee. Suosittelen ainakin aluksi sormilla, oppii enemmän.
Minulla on G-kupin kokoinen U-piste pillussani.