Pitääkö uimahallissa olla aikuisella kokouikkari?!!!
Mulla ei ole kuin bikinit, joissa topattu yläosa ja sortsimalliset housut... uskallanko mennä uimahalliin vai pitääkö ostaa kokouimapuku? Kuvissa kaikilla on aina uimapuku päällä hallissa, samaten kylpylöissä...
Kommentit (9)
Vierailija:
Mulla kyllä loksahti suu auki, kun näin n. 60v rehevän naisen kolmiobikineissä ja narustringialaosassa ja sellua oli aikas reippaasti ja luomu rämemajava, tsiisus!
Olin ainoa kellä oli bikinit. Mulla on sentään kaksi lasta ja raskausarvet mahassa (vaikkakin muuten olen ihan trimmi). Mulle on yksi teini kerran sanonutkin, ettei kehtaisi tällaisella mahalla pitää bikinejä. Noo, kyllä sekin sitten ymmärtää kun tulee äidiksi =)
missä uimahallissa?
Urheiluliikkeestä saa miehetkin ostaa nykyään 2000-luvulla muita kuin kireitä uimahousuja. Miksi näitä uintiin tarkoitettuja shortseja ei saa käyttää hallissa?
On olemassa lyhyitä " TAI" alushousumallisia uimahousuja miehille. Ja jossain 1990-luvun aikana keksittiin lisätä lahkeet (n.15 cm).
Mutta 2000-luvulla on tullut aivan oikeita uimashortseja. Eli ei puristavia, peniksen vartta nuolevia yli lyhyitä housuja.
Vaan shortsit jotka on tarkoitettu uimiseen!!! Niin kankaaltaan kuin sisäpuolelta löytyvän ommellun alushousun mallisen kappaleen avuin...
Kai se materiaali on tärkein eikä housujen malli. Onhan nykyisin muslimeillekkin päästä varpaisiin peittävät uima-asut.
Olen tosi pitkä ja hoikka, joten sopivan uimapuvun löytäminen on tosi vaikeaa. Sovitettuani kymmentä pukua yleensä luovutan yrityksen. Käytänkin uimahallissa sellaista kaksiosaista asua, jossa on bikinihousut ja vyötärölle ulottuva toppiyläosa.
Ja ei pidä väheksyä poikia. Eivät teinit enää pue kireitä uimahousuja jalkaan millään. Ja lue teinit! Siitä ylöspäin kun kasvavat ja tottuvat löysempiin housuihin uidessa kuin muutenkin, eivät varmasti siirry enää kasari meininkiin..
Eli siis kyseessä on uimashortsi joka on normaali shortsin pituinen, polven yläpuolelle. Ja värejä on paljon sekä kuvioita. Ikä luokassa 14-30v hakevat näitä. Sisällä on ommeltuna alushousut verkkokankaasta.
Eli mene millä kehtaat. Mulla kyllä loksahti suu auki, kun näin n. 60v rehevän naisen kolmiobikineissä ja narustringialaosassa ja sellua oli aikas reippaasti ja luomu rämemajava, tsiisus!