Mikä on taustalla jos akateeminen nainen on wt?
Mistä se kumpuaa? Onko se jotain synnynnäistä, vai kulttuurisidonnaista?
Mä olen täällä nyt useammassa eri ketjussa saanut kuulla olevani kyseisenlainen nainen. Yliopisto on käyty ja virka on alla. Tulen duunariperheestä, jossa ei harrastettu kulttuuria eikä mitään muutakaan sivistystä yhtään mitenkään. Varmaan sieltä itsellä osaksi johtuu. Ja onko sitten vielä osasyynä se, ettei oikein paljon ole älyä. Yliopistossa sitä ei mitenkään loputtomiin tarvitse, se ei ole mikään fiksuuden mittari millään muotoa. Tunneälykäs olen luullut olevani, mut nyt en sitten enää tiedä sitäkään.
Ja Huom, mä olen samaa mieltä täällä kommentoijien kanssa, että taidan olla jonkin verran wt. Oli aluksi aika järkytys mut nyt olen kiitollinen ja tajuan, että tälle pitää ruveta tekemään jotain.
Ajatuksia? Ehdotuksia? Miten tästä pois?
N39
Kommentit (28)
Olen ihan sopusuhtainen ja nätti nainen, treenaan ja syön hyvin. Ei oo tatuointeja eikä irtoripsiä eikä sähäkkää tukkaa😅 Mut toi käytös..
Ap
Wt=lapsia monen eri miehen kanssa. Siitä ei paremmin wt.naista voi tunnistaa. 5 avioliittoa. Huom. avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan sopusuhtainen ja nätti nainen, treenaan ja syön hyvin. Ei oo tatuointeja eikä irtoripsiä eikä sähäkkää tukkaa😅 Mut toi käytös..
Ap
Ei sivistyneisyys susta tosiaan välity, sen allekirjoitan. Wt on sun kirjotelmies antama vaikutelma. Ettet vaan ny huijaa. Alotit amiksen, mutta tuli ylläriraskaus ja putosit koulusta?
Izlamisti ukko, joka pakottaa orjahuiivin päähän.
Av:n keskusteluissa nyt eletään sellaisessa fantasiamaailmassa, jossa on vain paha tyylitajuton WT ja perittyä sivistyneisyyttä huokuva ylempi keskiluokka. Itsekin olen akateeminen ja hyvin toimeentuleva, mutta palstastandardeilla ihan WT, kun löytyy tatuointeja, Ikean huonekaluja jne. ja isäkin oli käynyt vain kansakoulun. Kielenkäytöstä puheen ollen, kaikissa työpaikoissani on kiroiltu aika paljon, esim. juristit ovat usein aika pahoja suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sivistyneisyys susta tosiaan välity, sen allekirjoitan. Wt on sun kirjotelmies antama vaikutelma. Ettet vaan ny huijaa. Alotit amiksen, mutta tuli ylläriraskaus ja putosit koulusta?
Mielenkiintoista! 🙆 Mitkä kohdat on sellasia, jotka antaa wt vaikutelman? Sisältö tietysti, mut kiinnostaa mikä kirjoitustyylissäni? Tai sen käsityksen sain, että nimenomaan siitä sinulle tuli se vaikutelma. Vai hymiötkö sen tekee? 😄
Ap
En tiedä voiko tupakoiva ihminen olla muuta kuin wt.
Samat aatokset. Naiset ihan eri tasoa muualla. Ei ihme että näin vaatimaton taso ajaa miehet homokomeiluihin. Kun ei turvonnut kaljaakittaava ryhävalas vaan sytytä. Mieluummin kiinteekroppanen komee mies kuin läski lehmä.