Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista Kesäisin Heidi ja Tero heittäytyvät eroottisiin hetkiin melkein missä vaan. (Kuva)
Kesäisin Heidi ja Tero heittäytyvät eroottisiin hetkiin melkein missä vaan. Seksi ulkona tuntuu heistä erityisen kiihottavalta.
Kommentit (29)
oliko tää se alaston crocsimies takatukalla..:D traumoja loppuiäksi tosta näystä
hyi suatana näitä tyrkkyjä, itsekeskeisyyden perikuvia ja se puetaan muka vapaamielisyyden ja suvaitsevaisuuden ja räväkkyyden kaapuun
ja sitten viedään esikuvan mukaan pikkutyttöjä metsään rxkattavaksi ja tapettavaksi, kun on niin vapaata ja rajatonta ja kun mä niin haluuuuuun...
mitä se sulle kuuluu jos mä pikkasen rxkaan sua?
Hyttysiä niskassa ja punkki prseessä, ihanaa! Pakko sanoa, että ei kiitos. Tosin ikimuistoisin seksikertani oli ulkona, mutta ei varvikossa, vaan mustaa Mersua vasten.
Yllättäen nainen on kehopositiivinen
Empä oikein usko että ottaisivat jonkun sivullisen hyypiön mukaan vehtaamaan tai edes haluaisi hänen katselevan.
Oon minäkin nuorena harrastellut ulkona, mutta nykyään kameroiden ja tiktokkien aikana ei tulisi mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen. Ei sille nyt vaan mitään voi että läskit ovat myös tyhmiä.
Sodan uhan alla eletään ja nämä vaan nus sii ja siitä tehdään ihan uutislehteen juttukin.
Jotkut voivat kuvata sen ja laittaa nettiin? Eikö se ole riskinä.
Vierailija kirjoitti:
hyi suatana näitä tyrkkyjä, itsekeskeisyyden perikuvia ja se puetaan muka vapaamielisyyden ja suvaitsevaisuuden ja räväkkyyden kaapuun
ja sitten viedään esikuvan mukaan pikkutyttöjä metsään rxkattavaksi ja tapettavaksi, kun on niin vapaata ja rajatonta ja kun mä niin haluuuuuun...
mitä se sulle kuuluu jos mä pikkasen rxkaan sua?
Unohtuiko lääkkeet?
Ihana pariskunta! Minäkin tein tuollaista eksän kanssa ennen. Sitten tuli ero. Nyt tuli haikea fiilis.
Hyi helvetti, millaisia mätisäkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mieskään mikään komistus ole, jenkkakahvoja on silläkin.
Oksettavaa huomiohoooraamista. Kukaan ei halua nähdä teidän yhteenlätiseviä lihoja.
Tolla naisellahan on tosi hyvä perse. Mies on tollanen jenkkakahvaukko.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät sen? Ei kehopositiivisuus liity painoon, vaan siihen, että suhtautuu omaan kehoonsa positiivisesti. Kehopositiivinen voi siis olla minkä painoinen tahansa, mutta kaikki lihavat ja ylipainoiset eivät ole kehopositiivisia, vaan osa voi jopa inhota kehoaan tai heillä voi olla esimerkiksi syömishäiriöitä. Termien merkityksestä kannattaa ottaa selvää ennen kuin niitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Empä oikein usko että ottaisivat jonkun sivullisen hyypiön mukaan vehtaamaan tai edes haluaisi hänen katselevan.
Höh.
t. Sivullinen hyypiö
Heidiä ja Teroa ei välttämättä haittaisi, jos joku sattuisi näkemään heidän puuhailunsa. Pikemminkin he kysyisivät ohikulkijalta, haluaisiko hän liittyä mukaan.