Haluaisin isommat rinnat
Koko on nyt A tai B ja ilman liivejä ihan nysät. Olen kade kaikille keillä on jotkut D tai isommat kupit. En kuitenkaan uskalla ottaa silikoneja eikä ole varaakaan.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topatut rintaliivit H&M ?
On muuten aika kalliit.
No ei ole. Mun hinkeillä ei saa alle satasen liivejä yksiäkään. Ne on kalliita. Olenkin jonossa pienennysleikkaukseen.
Ai. Minusta pienet rinnat olisi ihanat. Olisi hyvä urheilla ja säästyisi niska-hartiaseudun kivuilta. Ei iho hautuisi kuumalla kesäsäällä ja vaatteetkin istuisi paremmin. Eikä tarvisi laittaa hunttia liiveihin, jotka on kuitenkin aina epämukavat, johtuen rintojen painosta. Olkaimet on painaneet pysyvät kolot hartioihin ja rintaranka on pysyvästi jumissa tuosta kohtaa, missä liivien alareuna menee. Urheillessa kahdet urheiluliivit päällekkäin ja siltikin tuskaa.
Jos ja kun et halua silikoneja, niin tyydyt pieniin rintoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin mielelläni rinnat kanssasi. Vihaan omia E kupin hinkkejäni. Tosi painavat ja herättävät huomiota mitä en todellakaan kaipaa
Etkö ymmärrä minkä jättipotin olet voittanut elämän lotossa?
Pienet rinnathan on taas tällä hetkellä ihan kuuminta hottia, joten ole ylpeästi juuri sellainen kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Juu nää E-kupin hienkerääjät onkin tällä säällä tosi ihanat. Vaihdetaanko?
Ilmastoi ne.
Minullekin kelpaisi ainakin k-kuppikokoinen kaino kirjastonhoitajatar keski-ikäinen hiljaisen sivukirjaston. Tai sitten o-kupin opettajatar, jolla on tukka nutturalla ja epämuodikkaat silmälasit. Olen itse köyhä luokanopettaja, mutta muuten ihan mukava vähän Raimo Helmisen näköinen kuulemma.
Mulla on isohkot rinnat ja olen kyllä tyytyväinen näihin. En tiedä ap ikääsi mutta omani kasvoivat kokoa vielä reilusti yli kaksikymppisenä (eikä siis lihomisen seurauksena) joten ehkä sinullakin vielä koko muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minusta pienet rinnat olisi ihanat. Olisi hyvä urheilla ja säästyisi niska-hartiaseudun kivuilta. Ei iho hautuisi kuumalla kesäsäällä ja vaatteetkin istuisi paremmin. Eikä tarvisi laittaa hunttia liiveihin, jotka on kuitenkin aina epämukavat, johtuen rintojen painosta. Olkaimet on painaneet pysyvät kolot hartioihin ja rintaranka on pysyvästi jumissa tuosta kohtaa, missä liivien alareuna menee. Urheillessa kahdet urheiluliivit päällekkäin ja siltikin tuskaa.
Hei, olisin vain kainon ujohkosti tiedustellut, että minkä kokoiset rintasi sitten ovat ja oletko kenties sinkku?
Silikonit ovat olleet paras hankinta elämässäni. 15-vuotta sitten ensimmäiset ja nyt vaihdoin uudet. A- kupista C+ kuppiin.
Aasiassa syödään lääkevalmistetta joka saa rinnat kasvamaan. Ei siellä tuhlata rahaa riskialttiisiin leikkauksiin, kun elimistö voi kasvattaa isot rinnat yhtä luonnollisesti kuin isorintaisilla tapahtuu.
Vaan en osaa sanoa mistä tuollaista lääkettä saa. Huijauslääkkeitä varmasti löytyy, mutta nehän ei toimi.
Kun paino nousee, kasvaa myös rintojen koko, koska rinnat ovat enimmäkseen rasvakudosta. Itsellä on kuppikoko kasvanut painonnousun myötä.
Älä ainakaan vakavilla treffeillä sorru laittamaan jotain topattuja liivejä ym., jotka saavat rinnat näyttämään isommilta kuin ne oikeasti ovat. Totuus paljastauu sille miehelle kumminkin, joten ei kannata koittaa feikkikoolla ketään hurmata.
Kasvavat toivomaasi kokoon kun tulet raskaaksi
Hetken rintailo vaihtuu maidontuotannon jälkeen löysiin riippuihin