Miehet tulkitsevat seksuaalisen häirinnän eri tavalla kuin naiset
Feministit käyttävät argumenttia, että mitä jos naiset ahdistelisivat miehiä niinkuin mitä miehet tekee naisille. No, miehethän eivät kokisi olevansa minkään häirinnän uhreja vaan suurin osa olisi ainoastaan iloinen naisten huomiosta.
Kommentit (33)
Ap varmaan hyppisi riemusta kun joku pubiruusu tulisi taputtelemaan alakertaa.
Miehet ovat mielissään vaikka nainen joka heille flirttailee olisikin vähemmän viehättävä. Tilanne kiinnittää huomion muissa naisissa ja koska naiset on kilpailuhenkisiä niin miehen houkuttavuus nousee kohisten.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat mielissään vaikka nainen joka heille flirttailee olisikin vähemmän viehättävä. Tilanne kiinnittää huomion muissa naisissa ja koska naiset on kilpailuhenkisiä niin miehen houkuttavuus nousee kohisten.
En usko, että innostuisin iskemään miestä vain siksi, että joku toinen nainen on kiinnostunut hänestä, todennäköisesti päinvastoin. Ei kiinnostaisi mikään kolmiodraama
Joku empatiakyvytön idiootti voi kuvitella, että näin olisi. Käytännössä jos mies oikeasti joutuisi esimerkiksi töissään random naisten kähmimäksi tai kuuntelemaan kommentteja perseestä, se olisi luultavasti hänestä inhottavaa. Ei se semmoista olisi kuin pokessa tai fantasioissa.
Kyllä mies kokee seksuaalisen häirinnän itseään isomman karvaisen karjun taholta jotakuinkin samoin kuin nainenkin: ahdistavana, jopa pelottavana.
Vierailija kirjoitti:
Joku empatiakyvytön idiootti voi kuvitella, että näin olisi. Käytännössä jos mies oikeasti joutuisi esimerkiksi töissään random naisten kähmimäksi tai kuuntelemaan kommentteja perseestä, se olisi luultavasti hänestä inhottavaa. Ei se semmoista olisi kuin pokessa tai fantasioissa.
saati random miesten taholta.
Olisiko sinusta kivaa, jos sinua vanhempi, isokokoinen nainen tulisi ja tarttuisi väkisin haarovälistä? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Tuotakin on tapahtunut, enkä minä siitä mitenkään traumatioitunut. Kunhan ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Eri. On tullut montakin kertaa baarissa joku vanhempi nainen humalassa taputtamaan takapuolelle. Sellaisen olen ottanut lähinnä huumorilla. Jos taas naiset arvostelisi ääneen ulkomuotoani kuten ovat myös tehneet joskus, niin se tuntuu ikävälle ja sen otan raskaasti epävarmana miehenä.
Jokainen homomies on kokenut sen, kun meikäläisten baariin on tömistellyt känninen pissis joka on varma että pystyy muuttamaan miehen seksuaalisuuden. Mun exän perässä lähti miesten vessaan ja yritti kouria kun oli kusella. Portsari heitti pois ja sanoi että nää on näitä.
No mutta, nykyään kun on sukupuolten moninaisuutta, eivätkö vaan voi panna itseään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies kokee seksuaalisen häirinnän itseään isomman karvaisen karjun taholta jotakuinkin samoin kuin nainenkin: ahdistavana, jopa pelottavana.
Sittenhän aloitusesimerkissä sen ahdistelijan olisi pitänyt olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän aloitusesimerkissä sen ahdistelijan olisi pitänyt olla nainen.
Ei se niin tarkaa ole, kun aivoinvalidit yrittävät keksiä vertailukohtia.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinusta kivaa, jos sinua vanhempi, isokokoinen nainen tulisi ja tarttuisi väkisin haarovälistä? Tuskin.
On tarttunut ja sitten se ei ollutkaan enää naisesta hauskaa kun minä koin että "no saanhan minäkin sitten kopeloida kun hän aloitti" Kauvaa en kerennyt haarovälistä ja rinnoista kähmia ennenkuin uhkasi poliisilla ja jollain mieskaverinsa turpaan antamisellas. Ei kyllä suostunut avaamaan syitä siitäkään että miksi alunperin kouraisi minua haaroista?
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavoin pimeä nainen saa tuosta valtakiksinsä. Eiköhän valkkaa saaliinsakin niin että toinen jää vain sanattomaksi. Tai vaikkei jäisikään tavoite (toisen nolaaminen) on saavutettu.
Ei ole sukupuoli näkemys, vaan se on yksilöllistä mitä kukakin kokee ahdisteluna.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen homomies on kokenut sen, kun meikäläisten baariin on tömistellyt känninen pissis joka on varma että pystyy muuttamaan miehen seksuaalisuuden. Mun exän perässä lähti miesten vessaan ja yritti kouria kun oli kusella. Portsari heitti pois ja sanoi että nää on näitä.
Tämä! On kyllä äärimmäisen rasittavaa ja ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tulee varsinkin isommissa kaupungeissa poikkeuksetta. Silmät tapittaa niinku jossain psykoosissa olis ja tuijottaa suoraan päin vaikka olis jonkun muun kanssa. Useamman kerran olen lähtenyt helvettiin ja vaihtanut mestaa. Kerran yksi tyttö kysyi saanko halauksen kaupungilla kun on kylmä. Annoin ja se pussasi huulille.
Ei hemmetti