15-v poika, kesätyöntekijä kuoli klapikoneen ääreen - missä suuri suru ja otsikot????
Ei sen niin väliä koska poika. Niitähän nyt onnettomuuksissa kuolee muutenkin enemmän.
Kommentit (66)
Et ymmärrä henkirikoksen ja onnettomuuden eroja?
Miksi miehet eivät nosta uutista julkisuuteen, en ollut lukenut tästä ennemmin.
Surullinen tapaus.
T. Eräs äiti.
Tänään oli lehdessä otsikot. Ja onhan tuossa syyllinenkin, eli työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä henkirikoksen ja onnettomuuden eroja?
Nuoria poikia ja miehiä murhataan joka päivä, harvoin niistä uutisoidan viikkotolkulla.
Toinen oli väkivaltainen murh a. Toinen onnettomuus, ymmärrän että ap pelkää ja vihaa naisia, ja nyt pitää purkaa katkeruutta 6-vuotiaan tyylisellä kitinällä. Mutta onhan toi nyt aika noloa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli lehdessä otsikot. Ja onhan tuossa syyllinenkin, eli työnantaja.
Ja työnantaja oli mies.
Case Closed!
Onnettomuus ja raaka murha on eri asioita. Eri ikäisiä ihmisiä kuolee onnettomuuksissa joka päivä, surullista mutta totta...tässä tapauksessa ehkä tuon ikäisen ei pitäisi työskennellä klapikoneella, on vaarallinen laite. Katsoisin tässä tapauksessa syyttävästi työnantajaa, eikä tämä ole eka kerta kun tämmöistä sattuu...
Se onnettomuus tapahtui kauan sitten ja oli kyllä silloin otsikoissa.
Rais kattiinko ja mur hattiinko hänet sen klapikoneen ääreen?
Tuliko seurauksia työnantajajalle? Jutus ei sanottu. Turvallisuutta oli laiminlyöty.
Noh...kieltämättä vastuutonta työnantajalta jättää noin nuori yksikseen tuollaisen klapikoneen kanssa. Myös aika typerää. Isommat työnantajat yleensä tietää, että maksaa maltaita korvaukset ja sakot työturvallisuusrikkomuksista. Äkkiä konkurssissa tuollainen pieni yritys.
Niin millaisen rangaistuksen töihin neuvoja tai jos oli itse esimies saa kun tapahtuu näin vakava onnettomuus?
Nuori poika ei voinut luoda uraa kun joutui kuolemaan niin nuorena. Luulisi vanhemmilla olevan oikeus korvauksen ssantiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin millaisen rangaistuksen töihin neuvoja tai jos oli itse esimies saa kun tapahtuu näin vakava onnettomuus?
Nuori poika ei voinut luoda uraa kun joutui kuolemaan niin nuorena. Luulisi vanhemmilla olevan oikeus korvauksen ssantiin.
Tämä tapahtui viime kesänä, joten tuskin on ollut vielä oikeudessa. Loukkaannuin itse vakavasti työtapaturmassa niin ikään viime kesänä, tutkinta kesti kauan ja asia eteni syyttäjälle vasta pari kuukautta sitten, ja on siellä edelleen. Oletettavasti tässä tutkinta on kestänyt vielä kauemmin, koska henkilö on kuollut eikä ole itse kertomassa tapahtumista jolloin luonnollisestikin on oltava perusteellisempi, jonka päälle vielä kuolinsyyntutkinta.
Suututtaa miten täälläkin mammat vähättelee.
Klapikoneet tiedetään vaarallisiksi. Työnantajan laiminlyönnin seurauksena todella ikävä onnettomuus.
Jos häntä ei rais kattu ja mur hattu ei ole uutisoinnin arvoista.
Onnettomuuksia sattuu joka päivä. Joka päivä joku kuolee työnsä ääreen ja joku kotisohvalla saa sydärin.
Näinhän se menee.