Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö tyhmyyden kasvoista, katseesta jne.?

Vierailija
30.05.2024 |

Melkein aina intuitiolla olen nähnyt jos lapsi, aikuinen tai kuka tahansa henkilö on 'viisas' tai älykäs, tai empaattinen jen. näiden katseesta.

Vastaavasti olen liki 100% ajasta ollut oikeassa jos olen ajatellut ensivaikutelmana että joku näyttää käyvän hitaalla.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fas:n, downin, cushingin syndrooman jne. näkee naamasta sekunnissa.

Äly on vaikeampi ominaisuus arvioida mutta yleensä (ei aina) korkeasti älykkäillä on syvät silmät (deep set eyes) ja melko symmetriset kasvonpiirteet.

Vierailija
22/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi on oikeasti tyhmä, sen kuulee artikulaatiosta ja äänenmuodostuksesta ja tämä on 100% totta.

Ei kuule. Esim. CP-vammaisia joilla on joitain vaikeuksia puheen muodostamisessa on ihan tutkijoina ja professoreina yliopistoissa. Et voi äänestä tai puheenparresta päätellä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tuntuu et osittain jopa näkee. 

Kaikki empaattiset ja fiksut ihmiset yleensä näyttääki sellasilta, mitä mä olen itse todennut. 

Sitku kattoo näitä nettihäirikköjä esim iltalehtien kommenttiosioissa (siellä on melkein kaikki näitä) niin kun sä klikkaat niiden ihmisten profiileihin, ne on aina sellasia ihan typerän näköisiäkin ihmisiä.

Vierailija
24/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin näen kasvoista väkivalta tappaja tyypit,kun katsoo esim. heidän kuvia niin kyllä sieltä loistaa synkkyys,tyhmä tuijottaa,vielä tyhmempi osoittaa sormella.

Tämä. Ei tarvitse selata pariakaan minuuttia jotain Interpolin tai Europolin etsintäkuulutettujen listaa niin tajuaa että ne kaikki tyypit näyttävät siltä että vaihtaisin kadun toiselle puolelle heti tavatessa. Etenkin noilla väkivaltarikollisilla kaikilla sellainen ihan tyhjä sosiopaatin katse ja tietyt kasvonpiirteet.

Vierailija
25/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näen.  Ihan niin kuin ap. kirjoitat, silmistä näkee todella paljon, empaattisuuden, tyhmyyden ja pahuuden.

Vierailija
26/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee. Sellainen lehmän katse, laahustava kävelytapa, ja ilme muutenkin "roikkuva". Yleensä vielä lihava.

Vierailija
27/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi on oikeasti tyhmä, sen kuulee artikulaatiosta ja äänenmuodostuksesta ja tämä on 100% totta.

Ei kuule. Esim. CP-vammaisia joilla on joitain vaikeuksia puheen muodostamisessa on ihan tutkijoina ja professoreina yliopistoissa. Et voi äänestä tai puheenparresta päätellä mitään.

Samoin Slavoj Zizekillä on puhevika ja vaikea r-vika vaikka hän on yksi maailman älykkäimmistä ihmisistä ja yksi katsoituimpia Ted Talks-puhujista.

Siitä olen joidenkin kirjoittajien kanssa samaa mieltä että todella pahan vajaamielisyyden näkee kyllä naamasta, mutta toista ääripäätä eli mensalaisia on mielestäni vaikeampi äkätä vain kasvoista. Toki minulla on oma mielipiteeni siitä mitä pidän älykkäänä katseena.

Vierailija
28/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut itsekin, kun ensivaikutelman teen. Ja kun vastapuoli avaa suun, huomaan kuinka pinnallinen ja suorastaan tyhmä sieltä paljastuu. En siis jaksa jutella tälläisten kanssa kovin paljon. Heidän yleissivistys on hurjan matala. 

Vierailija
29/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, puheesta sen sijaan yleensä selviää.

Vierailija
30/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin näen kasvoista väkivalta tappaja tyypit,kun katsoo esim. heidän kuvia niin kyllä sieltä loistaa synkkyys,tyhmä tuijottaa,vielä tyhmempi osoittaa sormella.

Tämä. Ei tarvitse selata pariakaan minuuttia jotain Interpolin tai Europolin etsintäkuulutettujen listaa niin tajuaa että ne kaikki tyypit näyttävät siltä että vaihtaisin kadun toiselle puolelle heti tavatessa. Etenkin noilla väkivaltarikollisilla kaikilla sellainen ihan tyhjä sosiopaatin katse ja tietyt kasvonpiirteet.

Olen huomannut saman. Markus Pönkä (se paloittelumurhaaja) on juuri tuollainen. Näkee silmistä ja kasvoista että tyyppi on valmis tappamaan vaikka oman äitinsä jos vaan laskelmoi saavansa riittävän suuren hyödyn siitä.

Vierailija
31/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tyyppi joka näyttelee Peaky Blindersin pääroolia (Murphy joku). En ole koskaan nähnyt sellaista älykästä katsetta livenä. Siitä oikein paistaa läpi että henkilö on moniulotteinen ja laajasti ajatteleva.

Ei tule muita julkkiksia mieleen johon voisi verrata.

Onpa komea mies, huh.

Vierailija
32/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ulkonäkö korreloi älykkyyden kanssa. Tutkimusten mukaan kauniit ihmiset ovat älykkäämpiä kuin vähemmän kauniit. 

Vierailija
33/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset näyttää babyfaceilta. Niihin juuri ihastutaan.

Vierailija
34/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa nähdäkin. En osaa selittää paremmin kuin että sellainen tyhjä katse, suu auki, ihankun juuri ei mitään liiku sielä päässä.

Jos ihminen on ajatuksissaan, sen huomaa kyllä. Tyhjästä katseesta ei voi oikein erehtyä. Se on erilainen.

Vierailija
35/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori Spelling...

Vierailija
36/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnistan esim. FB:n profiilikuvasta, millainen henkilö on kyseessä.

Vierailija
37/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näen. 

Vierailija
38/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kipinän ihmisen sisällä tosiaan usein näkee. Veikkaan kuitenkin, että välillä menee pieleenkin, esim. jos henkilö on vaikka ajatuksissaan tms.

Introvertit eivät yleensä hehku ulospäin mitään 'kipinöitä'. 

Kyllä minä tunnen parikin introverttiä joiden katseesta heti saa kuvan että sen takana raksuttaa viiltävä älykkyys. Nimenomaan sellaista kipinää. 

Vierailija
39/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan näe. Tiedän useita huippuälykkäitä, joita keskivertotallaaja pitäisi tyhmänä.

Itselläni on jonkinlainen hölmön ihmisen aura tai ilme, minut luokitellaan usein tyhmäksi. Äo:ni on yli 140.

Ikävä sanoa, mutta toiset älykkäät yleensä tunnistavat minut älykkääksi. Olen siis kävelevä älykkyystesti.

Vierailija
40/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, symmetriset ja kauniit kasvot indikoi älykkyyttä.

ai niinko sieppi, belorffs, siippola, chafack, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän